خواص روغن خراطین برای الات تناسلی + بررسی ترکیبات این ماده

خواص روغن خراطین برای الات تناسلی + بررسی ترکیبات این ماده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهدی

خواص روغن خراطین برای الات تناسلی: یکی از مشکلاتی که عده ای از آقایان از آن شاکی هستند کوچک بودن سایز الت تناسلی ایشان است. در واقع این مشکل علاوه بر تاثیر ظاهری اثرات عمیق تری مانند عدم لذت از رابطه جنسی، مشکلات روحی، عدم اعتماد به نفس و…  را نیز در پی خود دارد.

 حال با توجه به اهمیت این موضوع روش های زیادی وجود دارند که آقایان به وسیله آنها می توانند این مشکل خود را به سادگی حل کنند، اما همان طور که می دانید متاسفانه تمام آنها کاملا بی خطر نیستند. بالعکس این موارد اما یکی از این روش ها که می تواند جایگزین طبیعی و بسیار خوبی برای روش های تهاجمی چون عمل های جراحی باشد بهره بردن از خواص روغن خراطین برای الات تناسلی می باشد که ما در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت:


مهمترین خواص روغن خراطین برای الات تناسلی
یکی از روغن های طبیعی که خواص بسیاری زیادی را در زمینه های مختلف دارد روغن شگفت انگیز خراطین می باشد. این روغن به دلیل وجود ترکیبات و عناصر فوق العاده درون خود می تواند برای درمان و پیشگیری از بسیاری از مشکلات راه حلی عالی باشد. به عنوان مثال این روغن در افزایش حجم اعضا مختلف بدن کاربرد داشته و می تواند بدون هیچ هزینه اضافه ای شما را به اندام دلخواه تان برساند‌. به همین دلیل بسیاری از افراد به جای رفتن به سوی جراحی ها، کرم های حجم دهنده شیمیایی و... از خواص این روغن استفاده می کنند.

 در واقع از روغن خراطین می توان برای حجم دهی به باسن، سینه، لب،  گونه، صورت، آلت تناسلی آقایان و... استفاده کرد. همچنین بنابر آزمایش ها و تحقیقاتی که در مورد خواص روغن خراطین برای الات تناسلی صورت گرفته است می توان گفت که آقایان می توانند به راحتی از خواص این ماده شگفت انگیز برای بزرگ کردن سایز این عضو از بدن خود استفاده کرده و بدون هیچ عوارضی شاهد نتایج مطلوب آن در بدن خود باشند. 

در ادامه سه مورد از مهم ترین فواید روغن خراطین برای الات تناسلی را برای شما شرح‌ خواهیم داد:

۱.بهبود خمیدگی آلت تناسلی
به طور طبیعی آلت تناسلی کمی خمیده می باشد اما این خمیدگی گاهی ممکن است بر اثر فشار زیاد تشدید یافته و مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند. در پی این یکی از روش هایی که شما می توانید از آن برای این درمان این مشکل در بدن خود استفاده کنید استفاده از روغن طبیعی خراطین می باشد. این روغن با ترکیبات خاص خود به خوبی می تواند خمیدگی الت تناسلی را رفع کرده و هیچ هزینه اضافه ای را نیز برای شما به بار نیاورد.

۲.افزایش جریان خون و رفع زود انزالی

یکی از مورد توجه ترین خواص روغن خراطین افزایش جریان خون است که این روغن در بدن به وجود می آورد. در واقع دقیقا به همین دلیل این روغن یکی از روش های بسیار مناسب برای درمان مشکل زود انزالی به شمار رفته و علاوه بر آن سبب افزایش لذت جنسی در بدن افراد نیز می شود.


۳.افزایش حجم و طول آلت تناسلی
با توجه به خواص حجم دهندگی روغن خراطین در این که این خواص برای آلت تناسلی آقایان هم موثر هستند شکی نیست. اما در مورد مقدار این افزایش حجم باید گفت که در طی سالیان بسیاری که افراد مختلف این روغن را مورد بررسی و آزمایش قرار داده اند هنوز هم کسی نتوانسته است اندازه دقیقی را برای این موضوع به ثبت برساند. با این حال تجربیات عمومی مردم نشان می دهند که روغن خراطین می تواند افزایش طول بین ۱ تا ۳ سانتی متری را در آلت تناسلی سبب بشود. البته برای هر فرد مقدار این افزایش سایز متفاوت است چرا که این موضوع به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

بررسی عناصر موجود در روغن خراطین و خواص آنها برای الات تناسلی
ترکیبات تشکیل دهنده روغن خراطین دارای عناصر بسیار مفیدی هستند که می توانند تاثیرات بسیار خوبی را برای بدن شما به دنبال داشته باشند. به همین دلیل خواص روغن خراطین برای الات تناسلی نیز مثل بعضی از عضو های خاص دیگر بدن بسیار زیاد و اساسی می باشند.  با این حال شما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این روغن تداوم و نظم در مصرف شرط است و تنها در صورت قبول این نکته و استفاده درست از روغن خراطین است که خواص آن به خوبی برای شما ظاهر خواهند شد. در ادامه ما به بررسی برخی از عناصر موجود در ترکیب روغن خراطین خواهیم پرداخت:


 الانتین
یکی از مهمترین و موثرترین عناصر موجود در روغن خراطین که خواص این ماده برای آلت تناسلی را به همراه خود دارد عنصر شگفت انگیز الانتین است. الانتین افزایش حجم طبیعی و تدریجی را برای اندام‌های مختلف بدن به همراه دارد. این عنصر در روغن خراطین اصل به وفور وجود داشته و می‌تواند از این طریق به راحتی موجبات افزایش سایز اندام‌های مختلف را در بدن فراهم آورد. 

اسیدهای چرب
به عنوان مثال لینولئیک اسید یکی از اسیدهای چرب مفید برای بدن است که در ترکیب روغن خراطین وجود دارد. این عنصر فوق العاده، سهولت در ماساژ دهی و همچنین تسریع در روند دستیابی به نتایج مطلوب از خواص روغن خراطین برای آلت تناسلی را به دنبال دارد.

امگا3، امگا6، امگا9
امگا ها مواد بسیار ضروری برای بدن هستند که تنها در مواد طبیعی خاصی وجود دارند. در واقع یکی از مهمترین فاکتورها برای ترمیم غشایی سلولی نیز همین امگاها هستند. حال روغن معجزه گر خراطین نیز با برخورداری از عناصر مهمی همچون امگا3، امگا6 و امگا9،  وظیفه ترمیم غشای سلولی را در بدن بر عهده داشته و در پی این در لیفت و افزایش سایز اندام‌های بدنهم نقش بسزایی را دارد.


پروتئین‌های کلاژن ساز
این نوع از پروتئین‌ها با برخورداری از خواص کشسانی و الاستیسیته بالا می‌توانند نقش فوق العاده‌ای را بر روی افزایش حجم اندام‌های مختلف بدن از جمله آلت تناسلی آقایان در بر داشته باشند. این مواد همچنین باعث جوانسازی و شفافیت پوست شده و آن را از بیماری های پوستی در امان نگه می دارند.

گالیک اسید
یکی دیگر از عناصر موجود در روغن خراطین که خاصیت حجم دهندگی ویژه ای دارد گالیک اسید می‌باشد. این عنصر رسوب‌های خونی و همچنین لخته‌ها را رفع کرده و به این طریق سبب افزایش میزان گردش خون در اندام مورد نظر می شود. این افزایش حجم حاصل از بهبود گردش خون در ابتدا موقتی است اما بعد از چندی مصرف مداوم برای همیشه ماندگار خواهد شد.

روش استفاده از روغن خراطین جهت افزایش سایز الات تناسلی

اکنون که ممکن است خیلی از شما با خواندن این مطلب و آگاهی از خواص بی نظیر روغن خراطین به استفاده از این محصول متمایل شده باشید بهتر است بدانید که نیمی از تاثیرات روغن خراطین در گرو نحوه صحیح استفاده از آن است. همچنین در کنار این توجه به خرید روغن خراطین اصل نیز نکته بسیار مهم و ضروری است‌. پس بهتر است که شما قبل از اقدام به خرید این محصول ابتدا حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. در مورد استفاده صحیح از این روغن نیز ما در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد:
برای تاثیر گذاری بهتر خواص روغن خراطین بر روی بدن، تمیزی پوست در ناحیه مورد نظر بسیار مهم و ضروری است. در پی این و قبل از استفاده از این روغن شما حتما باید محل مورد نظرتان را شیو کرده و آن را به طور کامل شستشو دهید.  علت انجام این امر نیز این است که استفاده از مواد شوینده‌ی مناسب و شیو کردن ناحیه مورد نظر سبب باز شدن منافذ و جذب بهتر خواص روغن خراطین در پوست خواهد شد. در گام بعدی،  شما ماساژ بدن را شروع خواهید کرد. در این مرحله شما باید ماساژ ناحیه مورد نظر تان را تا زمانی که پوست آن تغییر رنگ داده و به رنگ قرمز متمایل شود ادامه دهید. توجه کنید که این ماساژ اولیه نیازی به استفاده از روغن ندارد. همچنین قرمز شدن پوست نیز بیانگر افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظر بوده و ایجاد آن هیچ ایرادی ندارد. وقتی که بدن شما کمی گرم و پوست تان هم قرمز شد شرایط برای استفاده از روغن خراطین کاملا مهیا است. در این مرحله شما باید چند قطره روغن خراطین را بر روی ناحیه مورد نظر ریخته و با نوک انگشتان خود فرایند ماساژدهی را با این روغن از سر بگیرید. پس از چند دقیقه ماساژ کار را به اتمام رسانده و به روغن خراطین فرصت جذب شدن بدهید.

 

نکاتی برای استفاده بهتر از روغن خراطین
مانند هر راهکار درمانی دیگر برای استفاده از روغن خراطین نیز شما باید مواردی را به یاد داشته باشید تا نتایج آن را هرچه بهتر دریافت کنید. این موارد شما را در مورد استفاده از این روغن آگاه تر کرده و بهتان کمک می کنند تا بتوانید به راحتی از خواص و ویژگی های این محصول بهره مند شوید.  پحال با توجه به اینها بهتر است که ساده از این توضیحات گذر نکنید:

  • همان طور که می دانید در مورد استفاده از روغن خراطین و برای مشاهده نتایج شگفت انگیز آن شما باید صبر زیادی داشته باشید.
  • همچنین می توان این روغن را با سایر روغن های این چنینی نیز به منظور تقویت خواص آن ترکیب کرد.
  • ماساژ دادن بدن به وسیله این روغن به طور منظم می تواند برای افزایش اندازه اندام های بدن بسیار مفید فایده باشد.
  • همچنین ماساژ منظم بدن با این روغن می تواند باعث افزایش جریان خون در بافت ها شده و این موضوع هم خود می تواند برای بسیاری از مشکلات جسمی مثل درد مفاصل و سلامتی روانی هرچه بیشتر شما بسیار عالی باشد.

     

عوارض روغن خراطین برای آلت تناسلی
همان طور که می دانید امروزه راهکار های زیادی برای درمان مشکل کوچک بودن آلت تناسلی مردان وجود دارد اما ممکن است که همه آنها خوب و مطلوب نباشند و عوارض بسیاری را برای شما به دنبال بیاورند. بنابراین شما باید تمامی این روش ها را به خوبی مورد بررسی قرار داده و در آخر با چشمانی باز بهترین روش را برای رفع مشکل خود برگزینید.
در این میان استفاده از خواص روغن خراطین برای الات تناسلی یکی از روش های بسیار مناسبی است که هیچ عوارضی را نیز برای شما به دنبال ندارد. بنابراین شما می توانید از این روغن با خیال راحت استفاده کرده و به نتایج دلخواه تان برسید.

سخن پایانی
پس از تمام نکات یاد شده حال اما گفتنی است که شما برای اینکه بتوانید به نتایج فوق العاده و باورنکردنی از روغن خراطین دست یابید باید روزانه دو بار و برای مدت 15 دقیقه ماساژ و فرایند استفاده از روغن خراطین را انجام دهید. توجه داشته باشید که رسیدن به نتایج روغن خراطین زمان بر است، اما شما پس از دو هفته می‌توانید شاهد برخی تغییرات حاصل از آن در بدن خود باشید. برای رسیدن به تمام خواص روغن خراطین و حفظ تاثیرات آنها روند استفاده از روغن خراطین را تا قبل از سه ماه قطع نکنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y43Y
نظرتان را بنویسید