خواص روغن خراطین برای لب

خواص روغن خراطین برای لب
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهدی

خواص روغن خراطین برای لب از گذشته های دور اثبات و همچنین تجربه شده اند. در واقع روغن خراطین یک حجم دهنده بی نظیر در طب سنتی اروپا و آسیا بوده و ماده بسیار پر کاربردی نیز هست. شواهد مکتوب در این زمینه نشان می دهند که اولین بار این بوعلی سینا بود که از خواص روغن خراطین به طور رسمی نام برد و از آن پس نیز این ماده در موارد بسیار زیادی مورد استفاده عموم قرار گرفت.

 روغن خراطین علاوه بر خواص حجم دهندگی فواید دیگری هم برای بدن دارد که سبب شده اند این روغن تقریبا برای هر عضوی از بدن خاصیت مخصوص خود را داشته باشد. در ادامه ما بیشتر درباره خواص روغن خراطین برای لب ها با شما صحبت خواهیم کرد

 

خواص روغن خراطین برای حجم دهی به لب

 

روغن خراطین یک حجم دهنده طبیعی با خواص باور نکردنی است. این ماده تنها با چند دوره کوتاه استفاده می تواند همچون عمل های زیبایی در صورت شما تغییرات دلخواه را به وجود آورده و به آن جذابیت دلنشینی را ببخشد. در دنیای امروز که خیلی ها به فکر حجیم تر کردن لب های خود همچون سلبریتی ها هستند روغن خراطین یک انتخاب بی ضرر و کم هزینه برای رسیدن به این مهم است. 

در واقع همان طور که حتما خودتان هم دیده اید عمل های جراحی ناموفق در بین ما کم نیستند و آسیب و ضرر های شان نیز گاه تا یک عمر همراه میزبان شان می ماند. در این میان باید خوب دقت کرد که ما از چه چیزی استفاده می کنیم.

 

خواص روغن خراطین برای رفع خشکی و رطوبت رسانی به لب

 

روغن خراطین از چربی مناسبی برخوردار بوده و می تواند ترک ها و خشکی لب را به خوبی بهبود ببخشد. در واقع این روغن لب ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به سلامت اولیه اش بر می گرداند. البته روغن خراطین درباره کسانی که به این مشکلات مبتلا نیستند نیز کاربرد هایی را دارد. در واقع همان طور که تمام مردم فارغ از نوع پوست خود به کرم های مربوط کننده پوست نیاز مندند، ابزاری برای نرم کنندگی لب نیز وسیله ای ضروری در ست بهداشتی هر خانم یا آقایی است.

 روغن خراطین با مواد مغذی منحصر بفردی که دارد بافت لب را ترمیم کرده و آن را مرطوب، حجیم، زیبا و نرم نگه می دارد.

 

طرز استفاده از روغن خراطین برای لب

بهتر است از خواص روغن خراطین به این شیوه استفاده کنید تا تمام خواص آن به خوبی جذب لب های شما شوند:
ابتدا از یک اسکراب صنعتی یا ترکیب شکر و کمی روغن بر روی لب های تان استفاده کنید تا آنها لایه برداری شوند. سپس مقداری از روغن خراطین را بر روی لب های تان ماساژ داده و حداقل پنج دقیقه این کار را ادامه دهید.

 می توانید در آخر روغن اضافی را نیز از روی لب های تان پاک کنید. در آخر یک تکه یخ کوچک برداشته و تا جایی که کاملا آب شود آن روی لب های تان ماساژ دهید. این کار مواد مغذی روغن خراطین را درون لب های تان تثبیت می کند. این مراحل را هر روز تکرار کنید.

لینک مرجع https://oilzila.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X38V
نظرتان را بنویسید