کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از اطلاعات لازم برای شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، کد دسترسی انتخاب رشته این دانشگاه می باشد . این کد که با نام شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شناخته می شود یک عدد 7 رقمی بوده که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری قرار دارد .





چند سالی است که شاهد برگزاری مشترک کنکور برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و  آزاد هستیم یعنی هر داوطلب با یکبار ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و یکبار شرکت در کنکور ، می تواند در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت کند .

به عبارت دیگر داوطلبان می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را نیز بر اساس رتبه‌ ای که در کنکور کسب کرده‌ اند و پس از پرداخت هزینه مشخص شده با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اولیه انجام دهند . 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک عدد 7 رقمی بوده و تنها برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه شدند صادر می شود و در انتهای کارنامه اولیه درج می شود . به دلیل اهمیت استفاده از شناسه انتخاب رشته دانشگاه ازاد ، در ادامه این مقاله جزئیات مربوط به نحوه دریافت و مشاهده این کد ارائه شده است .



محل درج کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 منحصر به فرد بوده و تنها برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه شده باشند در کارنامه اولیه آن ها درج می شود . داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند باید به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 خود مراجعه کرده و پس از دریافت شناسه انتخاب رشته آزاد ، فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل نماید .

تصویر زیر محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه کنکور سراسری را نشان می دهد .

همانطور که مشاهده می کنید ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در انتهای کارنامه درج شده است . در نظر داشته باشید راهنمای تصویر زیر مربوط به انتشار نتایج اولیه سال گذشته است به محض انتشار این کارنامه در سال 99 ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .







در صورتی که به کارنامه اولیه کنکور و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، خود دسترسی ندارید می توانید با مطالعه مقاله زیر ، از جزئیات نحوه دریافت این کارنامه و بازیابی این کد مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: کارنامه اولیه کنکور سراسری 99










راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تمامی شرایط ، ضوابط و قوانین شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را طی انتشار دفترچه ای با عنوان " دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 " در اختیار متقاضیان قرار می دهد . داوطلبان می بایست در صورت دارا بودن شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، حداکثر 100 کدرشته محل را با توجه به رشته امتحانی خود انتخاب کرده و در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99  و پس از پرداخت هزینه تعیین شده ، وارد فرم اینترنتی نمایند .

یکی از مهم ترین بخش های انتخاب رشته دانشگاه آزاد اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب می باشد که باید با دقت و بر اساس اصول و قاعده خاصی صورت گیرد تا منجر به کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 شود . عواملی نظیر علاقه ، مسیر ، هزینه و کیفیت دانشگاه جزو فاکتورهای تاثیرگذار در نحوه انتخاب رشته داوطلب می باشند که در مقاله زیر به صورت مفصل توضیح هر یک می پردازیم . 

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99



در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به منظور مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 آماده خدمت رسانی به داوطلبان می باشند . متقاضیان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با این کارشناسان در ارتباط باشند .










سوالات متداول


1- کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد ؟
 کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج می شود که در این مقاله راهنمای تصویری محل درج این کد قرار داده می شود .




2- در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر داوطلب چند کدرشته می تواند انتخاب کند ؟
 مطابق متن مقاله هر داوطلب مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل می باشد .




3- برای ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان برای ورود به این سامانه کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی نیاز دارند که برای اطلاع از نحوه دریافت آن می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید . 

منبع : کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MG75
نظرتان را بنویسید