تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری

تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش با توجه به وضعیت پیشرفت ویروس کرونا در کشور و بعضی از استان ها که در وضعیت قرمز قرار دارند احتمالا امکان تغییر محل برگزاری آزمون 99 را در اختیار متقاضیان قرار می دهد . تغییر حوزه امتحانی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود .




کنکور سراسری یکی از پر چالش ترین آزمون هایی است که در کشور برگزار می شود . بسیاری از داوطلبان کنکور 99 آینده خود را در گرو نتیجه این آزمون می بینند و شیوع ویروس کرونا چارچوب برنامه ریزی هایشان را تحت تاثیر قرار داده و آشفتگی خاصی را میان کنکوری ها ایجاد کرده است .
کنکور در حالت عادی به عنوان یک موضوع پر تنش در بین داوطلبان و خانواده آن ها شناخته می شود و با همه این ها امسال موضوع ویروس کرونا هم اضافه شده تا متقاضیان ، شرایط مطالعه ای متفاوتی را همراه با نگرانی در مورد سلامت جسمانی خود تجربه کنند .
تعطیلی مدارس ، آموزش غیر حضوری و تعویق برگزاری کنکور و امتحانات نهایی ، نگرانی دانش‌ آموزان کنکوری و والدین آن ها را دوچندان کرده است .
از طرفی با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری 99 باز هم شاهد گستردگی این ویروس و قرار گرفتن برخی از شهر های کشور در حالت قرمز هستیم و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی هایی برای داوطلبان می باشد .
در حال حاضر زمزمه هایی برای تعویق یا تغییر محل برگزاری آزمون از سمت داوطلبان و والدینشان شنیده می شود و رییس سازمان سنجش در واکنش به این اتفاق به آن ها اطمینان داده که در صورت لزوم اجازه ویرایش محل برگزاری کنکور سراسری 99 و یا حتی تعویق آن داده خواهد شد . در ادامه به بررسی زمان نحوه تغییر حوزه برگزاری کنکور سراسری 99 ، ارائه شده است .



زمان ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه هنوز وضعیت پیشرفت ویروس کرونا در کشور کنترل نشده و بعضی از استان ها در وضعیت قرمز قرار دارند احتمالا ، امکان تغییر محل برگزاری کنکور 99 به وجود خواهد آمد و به دنبال آن داوطلبانی که در شهر هایی با وضعیت قرمز قرار دارند ، دو تا سه هفته قبل از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری بتوانند حوزه امتحانی خود را تغییر داده و در حوزه دیگری در جلسه آزمون حاضر شوند . هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان ویرایش حوزه برگزاری کنکور سراسری 99 منتشر نشده است . 



 به محض مشخص شدن زمان تغییر حوزه برگزاری کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



 به داوطلبانی که اطلاعیه های زمان ویرایش حوزه برگزاری کنکور سراسری 99 را دنبال می کنند ، توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از آخرین اخبار در این خصوص مطلع شوند .

حتما بخوانید: زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری










نحوه تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 99
در صورتی که سازمان سنجش فرصت مجددی را برای تغییر حوزه امتحانی داوطلبان در نظر بگیرد ، متقاضیان می توانند دو تا سه هفته قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند . با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه راهنمای ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری قرار داده شده است 



مراحل ویرایش تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 99​

 مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
 ورود به بخش سراسری
 انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات
 ویرایش تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 99​





در نظر داشته باشید به محض فعال شدن لینک تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 99 ، مقاله به روز رسانی و راهنمای تصویری در این بخش از مقاله قرار داده می شود .



در ادامه بخوانید: تعویق کنکور سراسری



در نظر داشته باشید کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در خصوص نحوه ویرایش حوزه امتحانی کنکور 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند 










سوالات متداول


1- در شهر های با وضعیت قرمز کنکور برگزار می شود ؟
بر اساس متن مقاله ، کنکور طبق برنامه زمانی مقرر برگزار خواهد شد و احتمالا امکان تغییر حوزه امتحانی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .




2- چه زمانی امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور 99 به وجود خواهد آمد ؟
احتمالا دو تا سه هفته قبل از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان تغییر حوزه امتحانی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که البته به محض مشخص شدن زمان دقیق در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3- آیا به غیر از تغییر حوزه امتحانی می توان سایر اطلاعات ثبت نامی را نیز ویرایش کرد ؟
احتمالا داوطلبان بتوانند در این زمان اطلاعاتی در خصوص سهمیه ، سری و سريال شناسنامه ، محل تولد و... ویرایش نمایند به محض مشخص شدن جزئیات دقیق این ویرایش در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LEAA
نظرتان را بنویسید