اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال 99 مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود. داوطلبان باید طبق اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش منتشر شده و در مهلت مقرر برای مشاهده نتایج و اسامی قبول شدگان آزمون وکالت سال جاری به سایت sanjesh.org مراجعه کنند.




داوطلبانی که در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال جاری ثبت نام کرده و قصد اخذ پروانه وکالت کانون های وکلای اسکودا را دارند باید با شرکت در این آزمون حدنصاب و نمره تعیین شده را کسب کنند تا بتوانند دوره کارآموزی خود را در کانون انتخابی آغاز کنند.

متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت دادگستری باید با اطلاع از زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 در تاریخ تعیین شده برای مشاهده نتیجه قبولی خود در آزمون سال جاری اقدام کنند. 

به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان آزمون وکالت در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 و راهنمای مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون وکالت سال جاری را ارائه داده ایم.



زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99
شرکت کنندگان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 باید پس از اتمام فرآیند برگزاری این آزمون در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی این آزمون باشند تا برای انجام سایر مراحل پذیرش در کانون انتخابی و آغاز دوره کارآموزی اقدام کنند.



آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال 99 زیر نظر اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) و از سوی سازمان سنجش برگزار می شود و لذا سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری این آزمون وظیفه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 را بر عهده دارد.



اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت معمولا مدتی پس از برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. با درنظر گیری تاریخ برگزاری ازمون وکالت سال 99 و با استناد به رویه اعلام نتایج آزمون وکالت سال های گذشته، احتمالا اسامی قبول شدگان آزمون وکالت دادگستری 99 در محدوده زمانی اواخر مرداد و اوایل شهریور اعلام می شود.





اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 احتمالا اواخر مرداد یا اوایل شهریور اعلام می شود.



به محض انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند پس از شرکت در آزمون با محاسبه درصد های خود و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه آزمون وکالت هیوا حدود رتبه و امکان قبولی خود را بسنجند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه آزمون وکالت





نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، مدتی پس از برگزاری آزمون وکالت سال جاری سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای علاوه بر اعلام زمان و نحوه انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 جزئیات اقدامات بعدی داوطلبان قبول شده برای آغاز دوره کارآموزی آزمون وکالت را نیز مشخص می کند.



لازم به ذکر است که اسامی قبول شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال 99 مانند سال های گذشته در یک مرحله اعلام می شود و داوطلبان پس از قبولی در آزمون وکالت مستقیما وارد دوره کارآموزی وکالت می شوند.



همانطور که ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 بصورت اینترنتی در سایت سنجش انجام شده، نتایج و اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری نیز بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آزمون وکالت دادگستری به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.



مراحل مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99



ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

ورود به بخش سایر آزمون های استخدامی

انتخاب گزینه اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت کانون وکلا دادگستری 1399

انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه اعلام نتایج

وارد کردن اطلاعات فردی و آزمونی خواسته شده



راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99



جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " یا " sanjesh.org " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







انتخاب اولین گزینه تحت عنوان " سازمان سنجش و اموزش کشور "







ورود به بخش سایر آزمون های استخدامی







انتخاب گزینه اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت کانون وکلا دادگستری 1399







انتخاب یکی از روش های ورود به سامانه اعلام نتایج و وارد کردن اطلاعات فردی و آزمونی خواسته شده









لازم به ذکر است به محض انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 لینک مشاهده نتیچه آزمون وکالت دادگستری در این قسمت فعال می شود.



پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 دقت داشته باشند که پس از اتمام دوره کارآموزی کالت بایددر انتهای این دوره در آزمونی تحت عنوان " آزمون اختبار " شرکت کنند که پذیرش در این آزمون تنها راه کسب پروانه وکالت دادگستری می باشد.

در ادامه بخوانید: آزمون اختبار









اگر پس از مطالعه مقاله اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 سوالی در خصوص زمان و نحوه اعلام اسامی قبول شدگان آزمون وکالت سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.



همچنین به داوطلبان آزمون وکالت سال جاری توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 99 و سایر اخبار آزمون های وکالت دادگستری و قوه قضاییه در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.












سوالات متداول


1-  اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری چه زمانی اعلام می شود ؟
 اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.




2-  اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری به چه صورتی اعلام می شود ؟
 اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری بصورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون وکالت در این مقاله شرح داده شده است.




3-  اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری در چند مرحله اعلام می شود ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری در یک مرحله اعلام می شود.

منبع : اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wQJX
نظرتان را بنویسید