مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید علاوه بر شرکت در آزمون یکپارچه دکتری سازمان سنجش، صلاحیت علمی خود را در جلسات مصاحبه نیز اثبات نمایند. از این رو داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند، باید پس از پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 و آپلود مدارک در این رویداد شرکت کنند.




مرکز سنجش و پذیرش پس از پایان زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401، اسامی داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله مصاحبه را اعلام خواهد کرد. پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 آن دسته از داوطلبانی که شرایط علمی لازم به منظور شرکت در مصاحبه را دارند می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org آمادگی خود را برای شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه اعلام کرده و هزینه تعیین شده در دفترچه انتخاب رشته را به ازای هر رشته/گرایش پرداخت نمایند.

هر داوطلب موظف است با توجه به برنامه زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در مصاحبه مجازی شرکت کند. در جلسات مصاحبه سوالات مختلفی از داوطلبان پرسیده می شود که در واقع هدف از برگزاری این مرحله بررسی میزان تسلط داوطلبان به مباحث درسی، علمی و زبان انگلیسی است. در ادامه این مقاله به بررسی شرایط، زمان و مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 می پردازیم.



زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
هر سال مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ضمن انتشار اطلاعیه ای زمان مصاحبه دکتری این دانشگاه را به اطلاع داوطلبان می رساند. با توجه به روند سال گذشته زمان برگزاری جلسات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد احتمالا در تیرماه خواهد بود.





به محض اعلام زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.



علاقه مندان می توانند برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد در سال 1401 عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .

بیشتر بخوانید: زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401





زمان ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد 1401
در اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک آموزشی و پژوهشی داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه توضیح داده می شود. در ادامه بر اساس این اطلاعیه ها، زمان و نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 را اطلاع رسانی کرده ایم.





به محض اعلام زمان ثبت نام مصاحبه دکتری با آزمون دانشگاه آزاد 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.



دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته از داوطلبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد که در فراخوان دکتری بدون آزمون این دانشگاه شرکت کرده و در مرحله اول پذیرش بدون آزمون قبولی شده اند، فرصتی را جهت ثبت نام مصاحبه علمی دکتری فراهم می کند.





به محض اعلام زمان ثبت نام مصاحبه دکتری بدون دانشگاه آزاد 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.



مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه مصاحبه اقدام نمایند که ابتدا باید با وارد کردن کد دسترسی به انتخاب رشته و کد ملی می توانند صفحه ثبت نام شوند. در این صفحه می بایست فرم PDF ارائه شده توسط سامانه را تکمیل و به همراه سایر مدارک آموزشی و پژوهشی بارگذاری کنند.



راهنمای تصویری ثبت نام مصاحبه دکتری 1401



1وارد کردن آدرس سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir در پنجره مرورگر و کلیک بر روی "سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری تخصص سال 1401"







2وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سامانه ثبت نام مصاحبه







3 آپلود کردن تمام مدارک کلیه سوابق تحصیلی به همراه فرم PDF سوابق آموزشی و پژوهشی







4انتخاب رشته جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در بخش مربوطه







5پرداخت هزینه مصاحبه دکتری آزاد و پس از آن دریافت رسید از سامانه ثبت نام



به محض آغاز ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 1401، لینک ثبت نام در این قسمت قرار داده خواهد شد.












شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 نیز همانند سایر مراحل این آزمون دارای شرایط خاصی است که هر داوطلب می تواند در صورت دارا بودن همه آن ها، سر جلسه مصاحبه دکتری این دانشگاه حاضر شود. شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به شرح زیر است:



ثبت نام آزمون دکتری 1401 و شرکت در آن



کسب نمره کل لازم و مجاز شدن به شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401



کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد



پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401



اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب نموده ولی در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 آن کدرشته محل را در فرم مربوطه درج نکرده باشد، امکان شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای وی میسر نخواهد بود.



مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
هر داوطلب باید قبل از شرکت در جلسه مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد خود را آماده نماید که یکی از مهم ترین قسمت آمادگی، فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 است. مدارکی توسط دانشگاه ها مشخص می شود که دانشجویان دعوت شده به مصاحبه، باید در روز مصاحبه آن ها را همراه خود ببرند.

البته داشتن بعضی از مدارک الزامی نیست ولی اگر داوطلبی آن مدارک را داشته باشد، نمره مصاحبه بهتری خواهد گرفت. همچنین سوالات زیادی در جلسات مصاحبه دکتری آزاد 1401 از داوطلبان پرسیده خواهد شد که در ادامه جدولی از مهم ترین آن ها را تهیه کرده و برای اطلاع شما قرار داده ایم:



سوالات احتمالی جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
مشخصات فردی معرفی داوطلب به همراه اطلاعات تحصیلی وی
پایان نامه کارشناسی ارشد توضیح پایان نامه با چند جمله و بیانی روشن
تسلط به زبان انگلیسی نشان دادن میزان تسلط به زبان انگلیسی
ترتیب اولویت ها توضیح دادن درباره اولویت ها در انتخاب رشته
مسائل مالی نحوه تامین هزینه تحصیل
زمینه کاری سوالاتی در زمینه کاری مورد علاقه
مطالب درسی آمادگی لازم درباره مطالب تحصیلی
رزومه پژوهشی و آموزشی سوالاتی در ارتباط با رزومه آموزشی و پژوهشی









مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در انجام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 به بهترین شکل ممکن یاری دهند. برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401



سوالات متداول


1- داوطلبان چگونه می توانند هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را پرداخت کنند ؟
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دعوت شدگان این دانشگاه را از طریق سایت azmoon.org برای داوطلبان فراهم کرده است .




2- آیا تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد الزامیست ؟
خیر . تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری تنها برای متقاضیان دانشگاه های سراسری الزامیست .




3- آیا زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون و بدون آزمون با یکدیگر متفاوت است ؟
بله . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون و بدون آزمون را به صورت مجزا در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vPGn
نظرتان را بنویسید