اپلیکیشن مکانیکا 206 / اپلیکیشن تخصصی تعمیرات پژو 206

اپلیکیشن مکانیکا 206 / اپلیکیشن تخصصی تعمیرات پژو 206
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فرشته جباری
مکانیکا 206 اولین اپلیکیشنی است که به بررسی قسمت‌های مختلف اتومبیل محبوب پژو 206 و عیب‌یابی و رفع عیب تخصصی هر قسمت می‌پردازد. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارائه اطلاعات فنی کلی شامل، نوع شمع، ظرفیت مخازن آب و ...
عیب‌یابی سیستم سوخت‌رسانی و بررسی اجزا مکانیکی
عیب‌یابی سیستم انتقال قدرت شامل کلاچ، پلوس و گیربکس اتوماتیک
بررسی جامع و دقیق سیستم تعلیق و ترمز
ارائه اطلاعات تخصصی و کاربردی برق و BSI به همراه عیب‌یابی و تست‌های دستی
عیب‌یابی تجهیزات الکتریکی از قبیل راهنما، صفحه نشان‌دهنده، شیشه‌بالابر و ... به همراه نقشه‌های مفید

مکانیکا 206 که از ترکیب تجربیات نویسنده‌ی گروه و انبوهی از دفترچه‌های تعمیر و نگه‌داری پژو 206 برآمده است، با حذف اطلاعات غیرضروری، تأکید و توضیح موارد ضروری، دسته‌بندی دقیق و تخصصی، امکان جستجو و افزودن به لیست علاقه‌مندی به شما کمک می‌کند زبان خودروی خود را به‌خوبی آموخته و ارتباط بهتری با آن داشته باشید. در این اپلیکیشن از موارد پیچیده و نادر فنی یا بدیهیات خبری نیست بلکه آنچه پیش روی شماست مجموعه‌ای از موارد ضروری و پرکاربرد به همراه نکات کلیدی به زبان ساده است که کمک می‌کند عیب اتومبیل را شناخته و در صورت داشتن توانایی‌های فنی لازم به تعمیر آن بپردازید.

به سبب دسته‌بندی دقیق و کاربردی، استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است. به‌عنوان‌مثال مه شکن اتومبیلتان کار نمی‌کند و احتمال می‌دهید فیوز آن دچار مشکل شده باشد. از منوی اصلی گزینه‌ی برق و پس‌ازآن برق خودرو را انتخاب کرده و از میان جعبه‌فیوزهای لیست شده به جعبه‌فیوز شامل لامپ مه شکن مراجعه کنید. حالا کافی است با کمک جدول و تصویر راهنما فیوز سوخته را با یک فیوز آزاد مشخص‌شده، تعویض کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P1j4
نظرتان را بنویسید