دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت

دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
مرکز بزرگ اعتبار سنجی مرآت برای راحتی متقاضیان تسهیلات اپلیکیشن مرآت بانک رسالت را برای موبایل طراحی و ارائه نموده است که کاربران سامانه مرات به صورت غیر حضوری در هر لحظه و هر مکان بتوانند از امکانات این مرکز اعتبار سنجی با دانلود و نصب این برنامه استفاده نمایند.







مرکز اعتبارسنجی مرآت بانک رسالت، سامانه ‌ای است که برای خدمت رسانی به اعضای بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت طراحی و ارائه شده است تا به صورت غیر حضوری و آنلاین، متقاضیان ارزیابی شوند و توان باز‌پرداخت ماهانه اقساط و ظرفیت بدهی آن‌ها محاسبه گردد.
 اعتبارسنجی در سامانه مرآت بانک رسالت، به صورت ساده و با لحاظ ماهیت گروهی اعضا صورت می گیرد. سامانه مرات، بستر ایمن و آسانی است که برای سهولت متقاضیان اعتبارسنجی جهت دریافت تسهیلات، راهنمای کانون‌ها، بانک و همین‌طور گروه‌های دیگر که از طریق آن در تعامل می باشند تهیه شده است.
این سامانه بزرگ اعتبار سنجی در پی اینکه کاربران این مرکز اعتبار سنجی به راحتی اقدام به ثبت درخواست خود داشته باشند اپلیکیشن مرآت بانک رسالت را نیز در اختیار متقاضیان این سامانه قرار داده است. در ادامه مطلب به نحوه دانلود برنامه مرآت بانک رسالت، نصب این نرم افزار و همچنین امکانات اپلیکیشن مرآت بانک رسالت را برای کاربران آورده ایم.






دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت
افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه مرآت بانک رسالت برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه مرآت بانک رسالت برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.



برنامه مرآت بانک رسالت برای اندروید
نویسنده: سایت دینا
حجم: 29 مگابایت
منبع: imerat.ir
دانلود فایل


کاربران برای دسترسی راحت به برنامه مرآت بانک رسالت جهت استفاده از خدمات سامانه اعتبار سنجی مرآت بانک رسالت نیز می توانند از سایت imerat.ir جهت دانلود این نرم افزار اقدام نمایند.



حتما بخوانید: سامانه مرات بانک رسالت




نحوه نصب نرم افزار مرآت بانک رسالت
کاربران نرم افزار مرآت بانک رسالت پس از دانلود و نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانند با ورود به این برنامه از خدمات غیر حضوری سامانه اعتبار سنجی مرات برخوردار شوند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه استفاده از این اپلیکیشن برای متقاضیان آورده شده است .



پس از نصب نرم افزار مرآت بانک رسالت، صفحه ذیل برای کاربران سامانه اعتبار سنجی مرات به نمایش در می آید.







تمامی کاربران سامانه مرآت بانک رسالت در این صفحه می توانند گزینه شروع فرآیند را انتخاب نموده و از خدمات سامانه اعتبار سنجی مرات بهره گیرند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشسته


امکانات برنامه مرآت بانک رسالت
تمامی متقاضیان جهت دریافت نتیجه اعتبار سنجی خود برای دریافت تسهیلات با استفاده از برنامه مرآت بانک رسالت به صورت آنلاین می توانند از امکانات این نرم افزار استفاده نمایند در ادامه به برخی از امکانات بخش های این اپلیکیشن اشاره شده است.



کاربران اپلیکیشن مرآت بانک رسالت می توانند به راحتی از خدماتی که مرات ارائه داده است که در تصویر زیر ملاحظه می نمایند بهره مند شوند.







تمامی کاربران سامانه مرآت بانک رسالت در قسمت ثبت نام این اپلیکیشن می توانند برای نامنویسی خود جهت ثبت درخواست برای دریافت نتیجه اعتبار سنجی به صورت آنلاین اقدام نمایند.







برخی افراد از پیش در سامانه مرآت بانک رسالت ثبت نام انجام داده اند این کاربران در این قسمت می توانند گزینه ورود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین از خدمات برنامه مرآت بانک رسالت استفاده نمایند.







کاربران در صورت فراموشی کلمه عبور خود می توانند با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور اقدام به بازیابی کلمه عبور خود در مرآت بانک رسالت کنند.



کاربران نیز می توانند از دیگر امکانات این اپلیکیشن که مشاهده نمره اعتباری در سایر بانک ها می باشد در صفحه نخست اپلیکیشن این گزینه را انتخاب نموده و در صفحه زیر برای استفاده از این خدمت اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایند.







کاربران از این پس می توانند با دانلود و نصب مرآت بانک رسالت به راحتی از خدمات سامانه بزرگ اعتبار سنجی مرات استفاده نمایند.



در ادامه بخوانید: ثبت نام در سامانه ثنا برای وام


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود برنامه مرآت بانک رسالت به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات برنامه مرآت بانک رسالت پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- اپلیکیشن مرآت بانک رسالت تنها برای افرادی قابل استفاده می باشد که از پیش در سامانه مرات اعتبار سنجی انجام داده باشند؟
خیر، اپلیکیشن مرآت بانک رسالت برای کاربران جدید نیز می باشد که در متن مقاله در رابطه با ثبت نام کاربران جدید توضیحاتی آورده شده است.


2- درخواست اعتبار سنجی را می توان در اپلیکیشن مرآت بانک رسالت ثبت کرد؟
بله، متقاضیان به راحتی می توانند درخواست خود را پس از ورود به اپلیکیشن مرآت بانک رسالت ثبت نمایند که در متن مقاله آورده شده است.


3- جهت مشاهده نمره اعتباری خود در سایر بانک ها از اپلیکیشن مرآت بانک رسالت اقدام نمود؟
بله، یکی از امکانات اپلیکیشن مرآت بانک رسالت مشاهده نمره اعتباری در سایر بانک ها می باشد که در متن مقاله نیز بیان شده است.

منبع : دانلود اپلیکیشن مرآت بانک رسالت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52M8
نظرتان را بنویسید