معضل پابرجای اپلیکیشن شاد مخصوصا در پلتفرم موبایل

معضل پابرجای اپلیکیشن شاد مخصوصا در پلتفرم موبایل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
اپلیکیشن شاد بزرگترین برنامه مجازی کشور است که همزمان با تعطیلی اجباری مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، توسط تیم فنی همراه اول برای آموزش و پرورش طراحی شد. در حال حاضر این اپلیکیشن از 14 میلیون کاربر تشکیل شده است و در نسخه جدید نیز بروزرسانی های پیشرفته تری اعمال شده تا آموزش دانش آموزان در بهترین حالت ممکن انجام بگیرد. علاوه بر نسخه های اندروید و IOS ، نسخه شاد وب نیز ارائه شده است تا دانش آموزانی که به گوشی همراه دسترسی ندارند ، بتوانند با دانلود شاد جدید در کامپیوتر کلاس های درسی خود را پیگیری نمایند. البته ناگفته نماند که این نسخه در موبایل و تبلت نیز قابل استفاده است.
ایجاد گروه
منویی را مشاهده خواهید کرد برای ایجاد گروه جدید با سایر همکلاسی های خود و یا معلمان و مدیران برای گروه بندی کردن دانش آموزان ، می بایست وارد بخش گروه جدید شوند و دانش آموزان را وارد گروه کنند.
ایجاد گروه در شاد وب

ایجاد کانال
اگر بخواهید می توانید در نسخه وب شاد ، کانال نیز ایجاد کنید. کانال سازی هم برای دانش آموزان و هم برای مدیران و معلمان جهت قرار دادن اطلاعیه های آموزشی در کانال و اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان ، امکان پذیر است.
ایجاد کانال در شاد وب

دانش آموزان می توانند پیام های آموزشی که در کانال ها و یا گروه های شاد وب مشاهده می کنند ، ذخیره نمایند تا در مواقع لزوم به راحتی بتوانند از بخش پیام های ذخیره شده به آن ها دسترسی داشته باشند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJQl
نظرتان را بنویسید