هزینه مشاوره تحصیلی خوب چقدر است؟

هزینه مشاوره تحصیلی خوب چقدر است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی
تیم تخصصی مشاوره “پاسخ با ما” برای حل مشکلات تحصیلی شما ، با راه اندازی مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شماست و می توانید در هر زمان که بخواهید بدون دریافت نوبت قبلی و فقط با یک تماس به برترین مشاوران کشور متصل شده و سوالات خود را بپرسید.
شاید این سوال به نظرتان برسد که بقیه ساعات شب چطور؟ محصل و کنکوری عزیز ما به عنوان متخصصین مشاوره تحصیلی ، و برنامه ریزی تحصیلی هیچ برنامه استانداردی را به شما پیشنهاد نمی کنیم که خواب شبانه را از شما بگیرد ، به این خاطر که شما میبایست از حداکثر توان جسمی خودتان در طول روز بهره ببرید و برای این منظور میبایست حتما 8 ساعت خواب کافی داشته باشید.
اگر شب ها عادت به درس خواندن کرده اید بدانید که مسیر را اشتباه میر وید و از بهره وری به دور هستید ، شما میبایست طبق برنامه ریزی درسی کنکور خود نهایتا ساعت 11 شب درس خواندن را تمام کرده و ساعت 11:30 خواب باشید البته برای سوالاتی که در ذهن شما در طول روز به وجود می آید ، ما تا ساعت 12 شب پاسخگوی خواهیم بود.
مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم
مشاوران مرکز “پاسخ ما” در بخش مشاوره مدارس و دانش آموزان ، بهترین مشاوره را در زمینه انتخاب رشته نهم به دهم انجام می دهند. همانطور که می دانید دانش آموزان پایه نهم در زمان ورود به سال دهم باید رشته خود را انتخاب کنند و به جرئت می توان گفت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته نهم بسیار حساس تر و مهم تر از انتخاب رشته کنکور سراسری است.
معیار هایی که در زمان انتخاب رشته نهم در نظر گرفته شود ، برای هر یک از دانش آموزان متفاوت است و باید میزان علاقه ، استعداد ، توانمندی و ضریب هوشی هر یک از دانش آموزان به دقت سنجیده شود و بر اساس این موراد بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AvM7
نظرتان را بنویسید