بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو با موبایل

بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو با موبایل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

برنامه های طراحی لوگو به شما این امکان را می دهند که یک لوگو درست از دستگاه تلفن همراه خود بسازید. ما 8 مورد از بهترین برنامه های سازنده لوگو را آزمایش و بررسی کردیم. در اینجا توصیه های برنامه طراحی لوگو ما است. همیشه به خاطر داشته باشید که لوگوها زمانی بهترین عملکرد را دارند که به طور مثبت، احساسی و به یاد ماندنی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح معمولاً نتایج خوبی را تضمین می کند، اما به همراه آن قیمت بیشتری نیز به همراه دارد. اگر به تازگی یک سرمایه گذاری تجاری جدید را شروع کرده اید، این برنامه های برتر طراحی لوگو نقطه شروعی عالی برای درک و تنظیم دقیق زیبایی شناسی لوگوی مورد نظر شما هستند. برای مطالعه بیشتر درمورد طراحی لوگو با موبایل و کسب درآمد دلاری حتما مقاله زیر را مطالعه کنید:

 https://www.beytoote.com/news/scientific-news/logo-design-mobile.html 

گزینه های شما برای دریافت لوگو چیست؟

 

 بیایید نگاهی به تمام گزینه های شما در مورد دریافت لوگو بیندازیم که از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین رتبه بندی می شوند: 

کار با آژانس طراحی:

متخصصان طراحی در آژانس‌ها نتیجه‌ای با کیفیت بالا ارائه می‌کنند، اما بسیار گران هستند و معمولاً خارج از محدوده قیمتی برای استارت‌آپ‌های جدید هستند.

 

هزینه: $$$$

 

کار با یک طراح آزاد:

می توانید از طریق 99طرح با یک طراح مستقل کار کنید و نمونه کارهای طراحان را مرور کنید تا مناسب را پیدا کنید. نتایج به زیبایی شناسی، تجربه و تخصص طراح بستگی دارد. قیمت‌ها معمولاً به تعداد ویرایش‌ها، محدوده پروژه و سطح تجربه بستگی دارد، اما معمولاً در محدوده دلار سه رقمی خواهد بود.

 

هزینه: $$—$$$

 

مسابقه طراحی لوگو راه اندازی کنید:

هنگامی که یک مسابقه لوگو در 99طرح راه اندازی می کنید، چندین طراح مفاهیم لوگوی سفارشی را ارسال می کنند و شما طرح مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. مسابقات لوگو از 299 دلار شروع می شود که آن را به گزینه ای معقول برای بسیاری از کارآفرینان تبدیل می کند.

 

هزینه: $$—$$$

 

از یک برنامه طراحی لوگو یا تولید کننده لوگو استفاده کنید:

ژنراتورهای آنلاین طراحی لوگو یا برنامه های طراحی لوگو به شما امکان می دهند گزینه های لوگوی مبتنی بر الگو را ایجاد کنید. آنها ساده ترین گزینه برای ایجاد یک لوگو به سرعت، ارزان و با حداقل تلاش هستند. اغلب، اگر برای یک پروژه کوچک به لوگو نیاز دارید، اپلیکیشن‌های طراحی لوگو راحت‌تر هستند: این می‌تواند یک مفهوم جدید یا سرمایه‌گذاری تجاری باشد که برای اولین بار در معرض عموم آزمایش می‌کنید.

مهم است که در نظر داشته باشید که گزینه های طراحی و سفارشی سازی قیمت دارند. به ندرت این مورد را در یک برنامه یا ژنراتور طراحی لوگو پیدا کنید. اما چیزی که می توانید بیابید یک راه حل ساده، جذاب و شاید موقتی برای طراحی لوگوی خود است، تا زمانی که تجارت شروع به کار کند.

 

هزینه: دلار

 

اپلیکیشن طراحی لوگو چیست؟

-

برنامه طراحی لوگو برنامه ای است که به شما امکان می دهد لوگو را مستقیماً بر روی تلفن همراه یا تبلت خود طراحی کنید. آنها شبیه سازندگان لوگوی وب هستند، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید بلکه مستقیماً در تلفن هوشمند خود استفاده می کنید. در حالی که گزینه قبلی صفحه نمایش بزرگتری را برای تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح های خود به کاربران ارائه می دهد، برنامه های سازنده لوگو راحت ترین راه حل برای یافتن لوگوی ارزان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

 

توصیه های سازنده آرم دسکتاپ ما را بررسی کنید >>

اپلیکیشن های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟

شما یک نماد یا الگوی اولیه را از بین گزینه های ارائه شده انتخاب می کنید.

شما آن را با رنگ ها، فونت ها، پس زمینه ها و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی می کنید.

در نهایت، نتیجه را به‌عنوان تصویر در تلفن خود دانلود می‌کنید یا آن را از طریق ایمیل برای خود ارسال می‌کنید—برنامه‌های سازنده لوگوی مختلف گزینه‌های مختلفی را برای دانلود، فرمت فایل و وضوح ارائه می‌دهند.

مزایای برنامه های طراحی لوگو

راحتی در حال حرکت

اول، و نیازی به گفتن نیست، شما می توانید آنها را در هر زمان و هر مکان استفاده کنید. این ممکن است در ابتدا اضافی به نظر برسد، اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب در حال حرکت است و از یک جلسه به جلسه دیگر می‌گذرد، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. بنابراین خیلی ساده تر است که 10 دقیقه از اینجا و آنجا حک کنید تا چندین بار از یک لوگو در تلفن خود بیاورید، در مقابل نیاز به نشستن در مقابل دسکتاپ برای انجام این کار.

 

رابط کاربری آسان و کاربر پسند

در مرحله دوم، برنامه های سازنده لوگو نسبت به بسیاری از همتایان وب خود رابط کاربری بهتری دارند. از آنجایی که صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر است، برنامه ها معمولاً به خوبی سازماندهی شده اند و شما را از یک مرحله ایجاد یک لوگو به مرحله بعدی بدون اینکه شما را تحت فشار قرار دهند هدایت می کنند. همچنین، می‌توانید از انگشتانتان برای تغییر اندازه، چرخش و جابجایی اشیا استفاده کنید، که از استفاده از ماوس سرگرم‌کننده‌تر است.

 

طرح های مدرن

در نهایت، سبک و کیفیت طراحی که با خود برنامه ها دریافت می کنید متفاوت است. این به طور گسترده ای از یک برنامه به برنامه دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، من برنامه های سازنده لوگوی تلفن همراه را یافته ام که طرح های مدرن تری را نسبت به بسیاری از سازندگان لوگو مبتنی بر وب ارائه می دهند.

 

مناسب برای مارک های B2C یا آرم های مبتنی بر رویداد

به طور کلی به نظر می رسد که این آرم ها برای برندهای تجاری-مصرف کننده مناسب تر هستند، زیرا طراحی به سمت سرگرم کننده، تازه و عجیب و غریب گرایش دارد، برخلاف گزینه های سنتی تر ارائه شده در همتایان وب. به همین ترتیب، برنامه‌های سازنده لوگو گزینه‌های زیادی را برای لوگوهای موقت و مبتنی بر رویداد، مانند عروسی‌ها یا پاپ‌آپ‌ها، ارائه می‌دهند.

 

قبل از استفاده از اپلیکیشن طراحی لوگو چه نکاتی را باید در نظر داشت

فرمت تصویر

حتماً بررسی کنید که پس از طراحی لوگو با یک برنامه طراحی لوگو، با چه نوع فایلی مواجه خواهید شد. یک فایل JPEG مقیاس پذیر نیست (به این معنی که وقتی تصویر را بزرگ می کنید پیکسل ها را خواهید دید) و دارای پس زمینه رنگی/سفید است. فایل‌های PNG نیز مقیاس‌پذیری محدودی دارند، اما می‌توانند پس‌زمینه شفافی داشته باشند، که به شما امکان می‌دهد به راحتی لوگوی خود را روی پس‌زمینه‌های مختلف قرار دهید. فرمت‌های مبتنی بر برداری مانند فایل‌های هوش مصنوعی معمولاً فرمت ترجیحی برای استفاده در هنگام طراحی لوگو از ابتدا هستند، زیرا کاملاً مقیاس‌پذیر هستند و بنابراین می‌توان آن‌ها را متناسب با اندازه‌ها، سبک‌ها و رسانه‌های مختلف ویرایش کرد.

 

درباره تفاوت بین تصاویر برداری و شطرنجی بیشتر بدانید.

 

استفاده تجاری در مقابل کاربری خصوصی

بررسی کنید که برنامه یا ژنراتوری که استفاده می‌کنید به شما امکان استفاده تجاری از محصول نهایی خود را می‌دهد. برخی از برنامه‌های سازنده لوگو، مانند VanillaPen: Design Studio دارای مجموعه‌ای عالی از تصاویر و سفارشی‌سازی هستند، اما کاربران فقط می‌توانند از طرح‌های نهایی خود برای استفاده خصوصی استفاده کنند، مگر اینکه هزینه اشتراک گرانی را بپردازند.

متن

مراقب واترمارک باشید بسیاری از برنامه‌ها طرح‌های لوگوی رایگان یا سایر طرح‌های گرافیکی را ارائه می‌دهند که با واترمارک خود برنامه مزین شده است. سپس کاربران برای حذف نسخه با این پول پرداخت می کنند.

 

ما محبوب ترین برنامه های لوگو را آزمایش کردیم

-

استارت آپ ساختگی

من پیش رفتم و دسته ای از برنامه های آیفون با رتبه بالا را برای ایجاد آرم برای استارت آپ ساختگی خود آزمایش کردم: Wander.

 

Wander یک برنامه برنامه سفر است. وقتی در حال برنامه‌ریزی تعطیلات به یک مکان جدید هستید و فهرستی از چیزها برای دیدن و انجام دادن دارید، Wander به شما کمک می‌کند تا آن ایده‌های نیمه‌پخته را در یک برنامه سفر منظم سازماندهی کنید. فعالیت های خود را بکشید و رها کنید و Wander همه چیز را در برنامه قرار می دهد، بنابراین نمی توانید نگران تدارکات نباشید و فقط روی تفریح تمرکز کنید.

 

من می خواهم لوگوی برنامه من سرگرم کننده، رنگارنگ باشد و مردم را به فکر تعطیلات بیاندازد.

 

معیارهای آزمون

بنابراین می‌توانید زمان خود را بر روی گزینه‌های برتر متمرکز کنید، ما در زیر رتبه‌بندی برنامه‌های نشان‌واره‌ای را که امتحان کرده‌ایم، طبق این معیارها آورده‌ایم:

 

سهولت استفاده: اندازه‌گیری می‌کند که ابزار چقدر کاربرپسند و سریع برای ایجاد لوگو است، از آسان تا پیچیده (۹۰٪ در دسته‌های آسان یا متوسط قرار می‌گیرد).

قابلیت سفارشی سازی: اندازه گیری می کند که چقدر می توانید پیشنهادات لوگو را سفارشی کنید، به عنوان مثال. بر اساس رنگ، طرح، اندازه و غیره، از کم به بالا.

هزینه: هزینه دانلود خود برنامه و/یا دانلود لوگوی ایجاد شده را از 0 (در صورت رایگان بودن) تا علائم سه دلاری به عنوان گران ترین گزینه اندازه گیری می کند.

نتیجه نهایی: میزان علاقه من به لوگویی را که به دست آوردم - با محدودیت های استفاده از یک برنامه طراحی لوگو - از 1 ستاره تا 4 ستاره اندازه گیری می کند.

بهترین برای: از آنجایی که یک برنامه جهانی "بهترین" برای همه نیازهای لوگو وجود ندارد، این یک نکته سریع است که هر برنامه برای کدام نوع تجارت و برند مناسب است.

بهترین برنامه های طراحی لوگو رایگان

-

بهترین برنامه های طراحی لوگو رایگان که ما آزمایش کرده ایم عبارتند از:

 

Logo Maker Shop: خالق طراحی (توسط PIXO): الگوهای اصلی رایگان هستند، برای باز کردن قفل همه، اشتراک بپردازید. فقط برای iOS در دسترس است.

سازنده لوگو – سازنده لوگو (توسط Bizthug Pte): لوگوهای اصلی رایگان هستند، برای باز کردن قفل همه، 4 دلار بپردازید.

سازنده نشان‌واره آبرنگ (با استفاده از برنامه‌های Flat Tap): محدوده محدود رایگان است، برای باز کردن قفل همه، 10 دلار بپردازید. فقط برای iOS در دسترس است.

LogoScopic Studio (توسط RoadRocks): محدوده محدود رایگان است، برای باز کردن قفل همه، 4.99 دلار بپردازید.

Logo Maker + Logo Creator (توسط Jagwinder Singh): محدوده محدود رایگان است، برای باز کردن قفل همه، 4 دلار بپردازید.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nL4W
نظرتان را بنویسید