طراحی آرم و لوگو با نرم افزار بهتر است یا سایت؟

طراحی آرم و لوگو با نرم افزار بهتر است یا سایت؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

 اصولا برای خلق یک نماد هویتی باید به سایت طراحی لوگو که دارای نیرو های حرفه ای می باشد مراجعه کنید. البته امروزه اپلیکیشن هایی معرفی شده اند که می توانند مراحل طراحی این نماد ها را تحقق بخشند. به گونه ای که هر فرد بدون داشتن مهارت و تخصص لازم می تواند از آنiا برای خلق لوگوی برند خود استفاده کند. اما در طراحی با استفاده از اپلیکیشن ها ممکن است اصول لوگو حفظ نشوند و همچنین مراحل ثبت آن نیز با مشکل برخورد کند. به همین دلیل انتخاب سایت برای طراحی لوگو، هوشمندانه تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. زیرا که سایت ها دارای نیرو های پشتیبان و تیم های طراحی حرفه ای هستند که با دانش تخصصی در این زمینه می توانند از تمام اصول بین المللی خلق یک لوگو بهره بگیرند و لوگو هایی را طراحی کنند که بتوانند به ثبت بین المللی برسند.

اصول طراحی لوگو به صورت حرفه ای

از آنجایی که طراحی و خلق لوگو برای هر برند، هویت بصری آن را تعیین می کند، اهمیت بسیار زیادی در دنیای کسب و کار دارد. از این جهت طراحی آن باید مطابق با اصول خاص خود به پیش برود. سادگی، نخستین اصل در طراحی حرفه ای لوگو می باشد. به گونه ای که لوگو طراحی شده علاوه بر رساندن یک پیام خاص و جذابیت، نباید پیچیدگی داشته باشد و باید به گونه ای باشد که در یاد ها ماندگار گردد.

لوگو نباید به یک دوره زمانی محدود گردد بلکه طراحی آن باید به گونه ای باشد که پس از گذشت ۵۰ الی ۶۰ سال نیز، همچنان جذابیت خود را حفظ کرده باشد. واضح بودن طراحی و همچنین قابلیت درک آن از دیگر اصول مهم هنگام طراحی این نماد هویتی خواهد بود. توجه داشته باشید که استفاده از یک فرم هندسی مخصوص، می تواند جذابیت و منحصر به فردی لوگو ها را به طور چشمگیری افزایش دهد.

لینک مرجع https://rb.gy/weumye
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mLY0
نظرتان را بنویسید