سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

 

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir با هدف تسهیل در امور اداری و سازمانی نهضت سوادآموزی راه اندازی شده است. آموزش دهندگان و سواد آموزان به منظور ورود به پورتال شخصی خود در سامانه استعلام نهضت سواد آموزی لازم است که نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نموده و سپس وارد سایت شوند.

 

نهضت سواد آموزی کشور به منظور ارائه خدمات به آموزش دهندگان و آموزش دیدگان نهضت سواد آموزی اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه نهضت سواد آموزی نموده است. در سامانه استعلام نهضت سواد آموزی، آموزش دهندگان می توانند به صورت آنلاین اقدام به استفاده از خدمات نهضت سواد آموزی کنند.

 

برای ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی کلیک کنید.

 

سامانه استعلام نهضت سوادآموزی

 

 

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir می باشد که تمامی فرآیند ثبت نام و استعلام اطلاعات از طریق آن انجام می شود.

 

سایت استعلام اطلاعات نهضت سوادآموزی به نشانی savad.ir بوده که با توجه به اهمیت استفاده از سامانه استعلام نهضت سواد آموزی توسط آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه استفاده از این سامانه و نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور آشنا کنیم. 

 

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

با توجه به فراهم شدن امکان استفاده از خدمات نهضت سواد آموزی به صورت آنلاین، سامانه ای به نام سامانه استعلام نهضت سواد آموزی راه اندازی شده است تا کلیه سواد آموزان و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بتوانند با ورود به این سامانه از خدمات ارائه شده در نهضت سواد آموزی به صورت آنلاین استفاده کنند.

 

در حال حاضر، تمامی فعالیت های مربوط به افرادی که در ثبت نام نهضت سواد آموزی شرکت کرده اند، از طریق سایت نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir انجام خواهد شد و آموزش دهندگان می توانند با ورود به این سامانه از بسیاری از خدمات اداری و سازمانی استفاده نمایند.

 

آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی فقط در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور قادر به استعلام گرفتن از سامانه استعلام نهضت سواد آموزی می باشند و می توانند با داشتن نام کاربری و رمز عبور به این پورتال شخصی خود در این سامانه وارد شوند و از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند.

 

همچنین، سواد آموزان نهضت سواد آموزی نیز می توانند به سایت نهضت سواد آموزی مراجعه کنند و از خدمات و امکاناتی که در این سایت به منظور تسهیل در فرآیندها، ارائه می شود، استفاده کنند. به منظور ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی می توانید از طریق مقاله زیر اقدام کنید.

 

حتما بخوانید: سامانه جامع نهضت سوادآموزی

 

 

نحوه ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

آن دسته از آموزش دهندگانی که قصد استفاده از خدمات نهضت سواد آموزی مانند اطلاع از آزمون های استخدامی و یا شرکت در دوره های مختلف آموزشی را دارند، می توانند به منظور استفاده از این خدمات به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی وارد شوند و با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور خود، به این سامانه وارد شوند.

 

نحوه ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی بسیار ساده است و کافیست که آموزش دهندگان نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده باشند و طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود به سایت استعلام نهضت سواد آموزی وارد شوند.

 

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه استعلام نهضت سواد آموزی» را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل با نام نهضت سواد آموزی و آدرس savad.ir کلیک کنید و به صورت مستقیم به این سایت وارد شوید.

 

نحوه ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

 

پس از ورود به سامانه نهضت سواد آموزی، بر روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک نمایید.

 

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

 

حال نام کاربری و رمز عبور دریافت شده خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید. سپس، عبارت امنیتی را وارد کنید و بر روی گزینه «ورود» در سامانه نهضت سواد آموزی کلیک کنید.

 

نکته: در صورتی که رمز عبور شما از نوع رمز عبور پویا می باشد، لازم است که پس از وارد کردن نام کاربری بر روی گزینه دریافت رمز پویا کلیک کنید تا رمز عبور برای شما پیامک شود.

 

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور

 

سازمان نهضت سوادآموزی برای جذب مدرس به برگزاری آزمون استخدامی نیز می پردازد. علاقه مندان می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر به بررسی شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی بپردازند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

 

 

 

 

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد، به منظور ورود به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی لازم است که افراد اقدام به دریافت نام کاربری و رمز عبور کنند و با این اطلاعات به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی وارد شوند. داوطلبانی که در برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی قبول شده و در سایت savad.ir ثبت نام کرده اند می توانند به یکی از سه روش زیر به دریافت رمز و نام کاربری خود بپردازند.

 

دریافت نام کاربری و رمز عبور نهضت سوادآموزی به صورت حضوری

 

در این روش لازم است که آموزش دهندگان به اداره سواد آموزی مراجعه کنند و اقدام به دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این سامانه نمایند.

 

دریافت نام کاربری و رمز عبور نهضت سوادآموزی نهضت سوادآموزی با پیامک

 

در این روش آموزش دهندگان می توانند کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند تا رمز عبور و نام کاربری جهت ورود به پورتال شخصی آن ها به شماره تلفن همراه آن ها پیامک شود؛ اما ممکن است که برخی آموزش دهندگان موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق این روش نشوند.

 

دریافت نام کاربری و رمز عبور نهضت سوادآموزی از سایت این سامانه

 

در صورتی که آموزش دهندگان به هر دلیلی موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق روش های ذکر شده نشدند، می توانند به سایت نهضت سواد آموزی به نشانی savad.ir مراجعه کنند و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه «ثبت نام آموزش دهنده» و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، نام کاربری و رمز عبور نهضت سواد آموزی را دریافت نمایند و با این نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود به پورتال شخصی خود در سایت نهضت سواد آموزی کنند.

 

در ادامه بخوانید: استخدام آموزش و پرورش

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه استعلام اطلاعات از سایت نهضت سواد آموزی را شرح داده و متقاضیان را تاز طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سامانه استعلام نهضت سواد آموزی چیست ؟

✔️ سایت استعلام نهضت سوادآموزی به نشانی savad.ir می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار گرفته است.



 

2- ✔️ نحوه دریافت رمز عبور و نام کاربری سایت نهضت سوادآموزی چگونه است ؟

✔️ متقاضیان از 3 روش می توانند به دریافت رمز عبور و نام کاربری پورتال سواد آموزی بپردازند که در متن مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ چگونه می توان وارد سایت نهضت سوادآموزی شد ؟

✔️ پس از ورود به سایت savad.ir می بایست بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کرده و سپس مطابق راهنمای تصویری متن مقاله وارد سامانه شوید.

منبع : سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ARpz
نظرتان را بنویسید