سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir به منظور یکپارچه سازی و انجام سریع امور مربوط به منابع انسانی آموزش و پرورش در سال 1398 راه اندازی شده است. این سایت دارای زیر سامانه های مختلفی از جمله زیر صدور کارت شناسایی، جذب و استخدام و ... می باشد.

 

 

در سال های اخیر وزارت آموزش و پرورش کشور اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی کرده است تا امور مربوط به آموزش و پرورش با سهولت و نظم بیشتری به انجام برسند. سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir از جمله سایت هایی است که از سوی این وزارتخانه به منظور ارائه خدمات به معلمان و همکاران وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir از زیر سامانه های مختلفی تشکیل شده، به همین منظور می تواند برای امور مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مقاله به منظور اطلاع رسانی بیشتر به همکاران آموزش و پرورشی، بیشتر در رابطه با این سامانه، ورود به سایت و جزئیات مربوط به آن توضیح خواهیم داد.

 

برای ورود مستقیم به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش کلیک کنید

 

hrm.medu.ir

 

 

سایت منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir هم اکنون فعال بوده و امکان استفاده از آن وجود دارد.

 

 

معرفی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

وزارت آموزش و پرورش از جمله وزارتخانه هایی است که به منظور ارائه خدمات به همکاران، معلمان و دانش آموزان اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی کرده است. هر یک از سایت های وزارت آموزش و پرورش با هدف خاصی روی کار آمده اند.

 

آموزش و پرورش در راستای یکپارچه سازی امور و داده های این وزارتخانه اقدام به روی کار آوردن، سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir کرده است. این سامانه با همکاری حوزه های ستادی، ادارات کل استان ها و مناطق کشور ایران راه اندازی شده است و در حال حاضر برای کلیه افرادی که در وزارت آموزش و پرورش در حال فعالیت می باشند، امکان دسترسی به آن را دارند.

 

اگرچه زمان زیادی از به اجرا رسیدن سامانه hrm.medu.ir نگذشته است، اما در حال حاضر سایت های مختلفی به عنوان زیر مجموعه این سامانه روی کار آمده که در بازه های زمانی مختلف خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می کنند. از جمله زیر سامانه ها می توان به زیر سامانه صدور کارت شناسایی فرهنگیان، زیر سامانه جذب و استخدام، زیر سامانه حضور و غیاب و ... اشاره کرد.

 

هر یک از زیر سامانه های ذکر شده در سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش فقط برای اشخاصی در دسترس می باشند که بتوانند با نام کاربری و رمز عبور خود به این سامانه وارد شوند. چرا که زیر سامانه های ذکر شده فقط در صورت ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir، قابل دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سامانه پرداخت آموزش و پرورش

 

 

نحوه ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

برای دسترسی به امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، لازم است کارکنان وزارت آموزش و پرورش با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت مذکور شوند. برای ورود به این سایت، نیاز به انجام مراحل عضویت نمی باشد بنابراین کارکنان حتما باید اطلاعات کاربری خود را از سوی وزارت آموزش و پرورش دریافت نموده و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود به سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش وارد شوند.

 

در صورتی که قصد ورود به سایت hrm.medu.ir را دارید، می توانید طبق مراحل زیر به این سامانه وارد شوید و پس از ورود به سایت از هر یک از زیر سامانه ها و امکانات مربوط به این سامانه استفاده کنید.

 

برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش ابتدا نشانی اینترنتی hrm.medu.ir را در گوگل جستجو کنید. حال به منظور ورود به پورتال شخصی خود، لازم است نام کاربری را در فیلد اول و رمز عبور خود را در فیلد دوم وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

 

در صورتی که نام کاربری خود را از آموزش و پرورش دریافت کردید، اما برای ورود به این سیستم رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید بر روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات لازم، رمز عبور خود را برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش بازیابی نمایید.

 

مراحل ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

 

آموزش و پرورش کشور برای افزایش نظارت خود بر عملکرد مدارس و بهبود کلیه فرآیندهای زیر نظر مداس طراحی شده است. اقدامات بسیاری در این سایت انجام می شود. برای آشنایی با سامانه نظارت و امکانات آن مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

وزارت آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات به همکاران وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir کرده و زیر سامانه های مختلفی را در این سامانه قرار داده است.

 

این سامانه با زیر سایت های خاصی که دارد می تواند برای امور خاصی مورد استفاده قرار گیرد. در هر حال هر یک از خدمات و امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش می تواند از مراجعه حضوری افراد به وزارت آموزش و پرورش بکاهد. در ادامه امکاناتی که در سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir به منظور تسهیل و تسریع در امور کارکنان وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است را توضیح می دهیم.

 

زیر سامانه جذب و استخدام

 

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir دارای یک زیر سامانه ای به نام سایت جذب و استخدام آموزش و پرورش می باشد. در این زیر سامانه امور مربوط به جذب و استخدام داوطلبان جهت استخدام در آموزش و پرورش انجام خواهد شد. بدیهی است که این زیر سامانه فقط برای افرادی قابل دسترس خواهد بود که دارای نام کاربری و رمز عبور در این سامانه می باشند.

بیشتر بخوانید: سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

 

زیر سامانه صدور کارت شناسایی

 

یکی از خدمات اصلی که در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش ارائه می شود، صدور کارت شناسایی آموزش و پرورش است. کلیه اشخاصی که قادر به ثبت درخواست کارکنان وزارت آموزش و پرورش می باشند، می توانند به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش وارد شوند و پس از ورود به زیر سامانه صدور کارت شناسایی، مراحل مربوط به ثبت درخواست خود را برای صدور کارت شناسایی انجام دهند.

 

زیر سامانه حضور و غیاب

 

زیر سامانه حضور و غیاب به منظور دسترسی به اطلاعات حضور کارکنان وزارت آموزش و پرورش در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش راه اندازی شده است. کلیه ادارات استانی مانند آموزش و پرورش تهران و یا مناطق چند گانه آموزش و پرورش، می توانند با ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، به زیر سامانه حضور و غیاب آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

 

زیر سامانه کارگزینی / پرونده شاغلین

 

از دیگر امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، زیر سامانه کارگزینی به نشانی gozinesh.medu.ir است. در این زیر سامانه کلیه امور مربوط به کارگزینی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به صورت آنلاین انجام خواهد شد. یکی از خدمات مهمی که در زیر سامانه کارگزینی ارائه می شود، وارد کردن اطلاعات شاغلین در قالب یک پرونده و اصلاح از اطلاعات می باشد.

 

زیر سامانه تشکیل پرونده حق التدریس

 

یکی از خدماتی که به تازگی در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش ارائه شده است، تشکیل پرونده حق التدریس می باشد. زیر سایت تشکیل پرونده حق التدریس در واقع زیر مجموعه ای از زیر سامانه کارگزینی این سامانه می باشد. کلیه مناطق استانی و ادارات استانی وزارت آموزش و پرورش می توانند با دسترسی به زیر سامانه تشکیل پرونده حق التدریس، اقدام به تشکیل پرونده های مربوط به معلمان حق التدریسی نمایند تا داده ها و اطلاعات مربوط به این معلمان در این سامانه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت شکایت آموزش و پرورش

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به نشانی hrm.medu.ir را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

 

برای دسترسی به میز خدمت الکترونیکی سایت آموزش و پرورش کل و همچنین دسترسی به سامانه های استانی این وزارتخانه می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

در ادامه بخوانید: میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش



 

سوالات متداول

 

1-  ✔️ سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش چیست؟

✔️ مطابق متن مقاله مقاله این سامانه یکی از سایت های راه اندازی شده توسط آموزش و پرورش است که به منظور ارائه خدمات به معلمان و همکاران وزارت آموزش و پرورش روی کار آمده است.



 

2- ✔️ چگونه می توان وارد سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش شد؟

✔️ افراد برای استنفاده از این سامانه باید نشانی اینترنتی hrm.medu.ir را جستجو نمایند البته لینک مستقیم جهت ورود به این سایت در متن مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ از طریق سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش به چه امکاناتی می توان دسترسی داشت؟

✔️ از طریق این سامانه می توان سامانه های جذب و استخدام، صدور کارت شناسایی، حضور و غیاب، کارگزینی و پرونده شاغلین و تشکیل پرونده حق التدریس دسترسی داشت که توضیحات تکمیلی در متن مقاله داده شده است.

منبع : سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Rpkz
نظرتان را بنویسید