انتشار اطلاعیه راهنمای شرکت در آزمون دکتری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور راهنمای آزمون دکتری 99 اعم از تاریخ ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری ( Ph.D ) سال 1399 را اعلام و فایل راهنما را در اختیار داوطلبان قرار داد .

براساس راهنمای اعلام شده : سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» ( نیمه متمرکز ) سال 1399 می رساند :



 نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از دوشنبه 23 تیرماه 99 برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت . لذا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای ( شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد ) و یا اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده و کد پیگیری ) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند .

 ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است .



  آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 2 می باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 یکی از روزهای سه شنبه 24 تیرماه 99 یا چهارشنبه 25 تیرماه 99 به حوزه های رفع نقص کارت مراجعه کنند .



 زمان برگزاری آزمون

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» ( نیمه متمرکز ) سال 1399 از ساعت 8:00 صبح روز پنج شنبه 26 تیرماه 99 در 60 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد . نام و آدرس حوزه امتحانی روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است .



 مدارک لازم برای حضور در جلسه آزمون
داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ ، مداد پاک کن ، مداد تراش ، سنجاق ، ماسک معمولی سه لایه، دستکش و دستمال یکبار مصرف به همراه داشته باشند .


 دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه
پس از استقرار در محل و صندلی مشخص شده در جلسه آزمون به همه داوطلبان دو بسته نایلونی داده خواهد شد که بسته اول حاوی سوالات دروس تخصصی همراه با پاسخنامه آزمون و بسته دوم حاوی سوالات آزمون دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی می باشد که داوطلبان می بایست نسبت به پاسخگویی به سوالات هر یک از دفترچه ها ی مذکور در همان پاسخنامه اقدام نمایند .
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k1xv
نظرتان را بنویسید