فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
چند روزی بیشتر به برگزاری آزمون دکتری 99 باقی نمانده است و شیوع بیماری کرونا در کشور همچنان ادامه دارد . برخی از داوطلبان آزمون دکتری نیز مبتلا به کرونا شده و در قرنطینه خانگی یا بیمارستان به سر می برند ، از این رو تلاش سازمان سنجش بر این است که این دسته از داوطلبان فرصت شرکت در این آزمون را داشته باشند .  این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی جدا از سایر داوطلبان و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند .

داوطلبان کرونایی آزمون دکتری 99 جهت شرکت در این آزمون می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه و فرم خود اظهاری را تکمیل نمایند که جهت رفاه حال این دسته از داوطلبان در ادامه نحوه تکمیل این فرم شرح داده شده است .

افرادی که مبتلا به بیماری کرونا بوده و قصد شرکت در آزمون دکتری 99 را دارند می بایست پیش از پر کردن فرم خود اظهاری گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا اعم از تاییدیه بیمارستان یا نتیجه آزمایش مبنی بر مثبت بودن ابتلا به ویروس کرونا را اخذ کرده و سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش و بارگذاری این مدارک ، نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام نمایند .



 مراحل تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا

1- مراجعه به سایت SANJESH.ORG و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منو سمت راست .

2- کلیک بر روی لینک " فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری سال 99 جهت حضور در امتحان "

3- وارد کردن اطلاعات به یکی از 3 شیوه زیر :

شماره پرونده و شماره سریال

شماره پرونده و کد پیگیری

شماره پرونده و کد ملی

4- بارگذاری تصویر گواهی ابتلا به کرونا و پر کردن فرم خوداظهاری

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در هر مرحله از آزمون دکتری راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند ، در صورتی در خصوص تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی این مرکز استفاده نمایید .
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g0qj
نظرتان را بنویسید