سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از دانش آموزان پایه ششم که در آزمون سنجش هوش تیزهوشان سال تحصیلی 99 - 1400 شرکت نموده اند می توانند در زمان مقرر شده از طریق سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir نتیجه آزمون 99 - 1400 خود را مشاهده نمایند .



کلیه شرکت کنندگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 پس از برگزاری این آزمون و شرکت در آن منتظر اعلام نتایج نهایی و مشخص شدن وضعیت خود هستند . طبق اعلام آموزش و پرورش نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 99 - 1400 هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد . 

داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون خود می بایست در زمان مقرر شده به سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان مراجعه کرده و در صفحه اول کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را وارد نمایند تا وارد پورتال شخصی خود شوند . آدرس سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 99 - 1400 ، hoosh medu ir می باشد .

لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به مشاهده و اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ذکر شده انجام می شود .



سامانه اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir
شرکت کنندگان در آزمون ورودی تیزهوشان باید به منظور مشاهده اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 ، به پورتال استعداد های درخشان پایه هفتم hoosh medu ir مراجعه نموده و با ورود کد ملی و رمز عبور همگام خود ، وارد سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس تیزهوشان شده و نتایج خود را مشاهده نمایند . در ادامه می توانید زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ورودی ششم به هفتم 99 - 1400 را مشاهده نمایید .



بنابراعلام سایت استعداد های درخشان ، نتایج آزمون سنجش هوش پایه هفتم مدارس تیزهوشان 99 - 1400 ، هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد .



بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان









راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
بعد از ورود به سایت مذکور و در صفحه اول باید کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام را مانند تصویر زیر وارد نمایند .







در مرحله بعدی باید نقش خود و عنوان سازمان را مانند تصویر زیر انتخاب کنید :







در این قسمت اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک دانلود" دریافت کارنامه " مشخص شده است :







برای اطمینان بیشتر از نمرات کارنامه خود می توانید سوالات و کلید آزمون سنجش هوش تیزهوشان را مطالعه نموده و کلید آزمون را با پاسخ های خود مقایسه نمایید  . برای دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان 99 - 1400 می توانید به مقاله زیر رجوع کنید .

در ادامه بخوانید: سوالات تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400









برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید . هم چنین کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند شما را در تمامی مراحل اعلام نتایج آزمون تیزهوشان همراهی نمایند .




سوالات متداول


1- آدرس سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان چیست ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان به نشانی hoosh.medu.ir در دسترس دانش آموزان می باشد .




2- چگونه می توان نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم را مشاهده نمود ؟
شما می توانید با مراجعه به سایت اعلام نتایج سنجش هوش تیزهوشان ، نتایج خود را مشاهده نمایید که در این مقاله به راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پرداخته شده است .




3- نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود ؟
نتیجه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس تیزهوشان در هفته اول شهریور اعلام خواهد شد که در این مقاله به زمان دقیق آن پرداخته شده است .

منبع : سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان hoosh medu ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0x1K
نظرتان را بنویسید