دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان شرکت کننده آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 برای اطلاع از جزئیات زمان و محل برگزاری آزمون خود باید کارت ورود به جلسه آزمون را در زمان تعیین شده ، دریافت کنند . کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99 در تاریخ 3 شهریور ماه منتشر شده است .




سیزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی به رشته پزشکی در سال 99 توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود . فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته های گروه ریاضی و تجربی که واجد سایر شرایط پذیرش در این آزمون هستند می توانند با ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی وارد مرحله مصاحبه شوند .

شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 برای اطلاع از ساعت و حوزه امتحانی خود باید چند روز قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه امتحان خود را دریافت کنند . هم چنین داوطلبان برای ورود به جلسه امتحان باید در روز برگزاری نیز کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی و مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند .

لذا در ادامه این مقاله برای اطلاع رسانی دقیق تر به داوطلبان ، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 - 1400 را ارائه داده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده است ، شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی 99 باید برای شرکت در جلسه آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و نسخه چاپی آن را در روز آزمون همراه داشته باشند . داوطلبان می توانند با دریافت این کارت از اطلاعات آزمونی خود مطلع شده ، و در زمان مقرر در حوزه امتحانی تعیین شده حاضر شوند .



 کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی معمولا چند روز پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود . طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی به پزشکی 99 - 1400 از تاریخ 3 شهریور ماه منتشر خواهد شد .





کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99 ، منتشر شده است .



 داوطلبان برای اطلاع از آخرین اخبار ، آزمون لیسانس به پزشکی 99 می توانند عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مشاوره تحصیلی هیوا باشند . هم چنین متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 99 مطلع شوند .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس یه پزشکی 99


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99
 کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر می شود . داوطلبان آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود ، در تاریخ مشخص شده وارد سایت exam.tums.ac.ir شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، وارد لینک دانلود کارت آزمون خود شوند .



 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99 :

1 - ورود به سایت exam.tums.ac.ir

2 - وارد کردن کد ملی به عنوان رمز و نام کاربری

3 - ورود به سامانه و بررسی اطلاعات مندرج در کارت

4 - دریافت فایل کارت ورود به جلسه و تهیه نسخه چاپی برای روز آزمون





برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99 کلیک کنید



 هم چنین با توجه به ظرفیت کم و تعداد بالای متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی 99 به داوطلبان توصیه می شود در صورت علاقه به تحصیل در رشته پزشکی ، در کنکور سراسری سال آینده نیز نام نویسی کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400


در صورتی که پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 سوالی در این زمینه دارید ، می توانید جواب آن را از طریق کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید .




سوالات متداول


1-  روز آزمون لیسانس به پزشکی چه مدارکی باید همراه داشت ؟
همانطور که در یان مقاله اشاره شده است ، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند .




2- کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ، مدتی پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




3- به چه صورتی باید کارت ورود به جلسه ازمون لیسانس به پزشکی را دریافت کرد ؟
کارت آزمون لیسانس به پزشکی به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض انتشار کارت های این آزمون لینک دریافت در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9KlZ
نظرتان را بنویسید