دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که پس از مشاهده کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1400 با عبارت ذخیره در کارنامه خود مواجه شدند می توانند بر اساس برنامه زمانی این دانشگاه به محل قبولی ذخیره مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی اقدام نمایند.




بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400 کارنامه ای در اختیار داوطلبان قرار گرفته و وضعیت علمی آن ها را مشخص می کند. در این کارنامه برای برخی از داوطلبان که رتبه آن ها به رتبه آخرین فرد پذیرش شده در رشته محل های انتخابی داوطلب نزدیک باشد، در یک رشته محل عبارت ذخیره مشاهده می شود.

سال گذشته در کارنامه داوطلبان، نتایج به یکی از حالت های قبول، مردود یا ذخیره نوشته شده بود. اگر داوطلبان حد نصاب لازم را برای قبولی در رشته محلی کسب نکرده بودند، عبارت "مردود " ، اگر حد نصاب قبولی را آورده بودند عبارت " قبول " و اگر تراز آن ها به تراز آخرین نفر قبولی در کد رشته محل انتخابی نزدیک بود کلمه " ذخیره " نوشته شده بود.

داوطلبانی که در کارنامه نهایی آن ها کلمه " ذخیره " نوشته شده بود، می بایست در یکی از روزهای مشخص شده در مهر ماه به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و فرم اعلام آمادگی را در واحد مربوطه  تکمیل و به منظور اطلاع از وضعیت پذیرش خود در دانشگاه مذکور اقدام می کردند.



دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1400
دانشگاه آزاد در سال 97 برای اولین بار اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد از طریق سایت آموزش و پذیرش سنجش به نشانی sanjesh.org کردند که داوطلبان زیادی که از آزمون سراسری جا مانده بودند و یا از رشته محل خود راضی نبودند، توانستند از طریق تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد شرکت کنند.



در صورتی که پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد، با واژه "ذخیره" در کارنامه خود مواجه شدید، می بایست به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید. در صورت تغییر در نحوه پذیرش داوطلبان ذخیره و انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1400 مقاله به روز رسانی می شود.





به محض انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 1400، لینک دانلود آن در این جا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: زمان تکلیف ظرفیت دانشگاه فرهنگیان













کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا بهترین راهکار را پیش روی داوطلبان کنکور سراسری 1400 قرار دهند و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد














سوالات متداول


1- منظور از قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چیست ؟
 ذخیره بدین معنا است که در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد. که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است.




2- برای همه داوطلبان اعلام قبولی ذخیره می شود ؟
 تنها برای داوطلبانی که رتبه آن ها به نفر آخر پذیرفته شده در رشته محلی نزدیک باشد قبولی ذخیره اعلام می شود، برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.




3- دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
 هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 منتشر نشده است به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MqKP
نظرتان را بنویسید