دفترچه دانشگاه های علمی کاربردی 1400

دفترچه دانشگاه های علمی کاربردی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در دو نوبت مهر و بهمن و همزمان با شروع ثبت نام هر مقطع منتشر می شود. طبق اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 در سایت سنجش منتشر شده و لیست رشته ها ارائه شده است.

 

 

هر ساله سازمان سنجش اقدام به جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل مقطع قبلی می کند. همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در هر 2 نوبت ورودی مهر و بهمن، دفترچه راهنمای ثبت نام را برای مقاطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا منتشر می کند.

 

 

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.  دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر شده که لینک دانلود آن را در ادامه ارائه داده ایم.

 

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی ۱۴۰۰ شامل قسمت های مختلفی از جمله شرایط و ضوابط، زمان و نحوه ثبت نام، لیست رشته های ارائه شده و ... است که هر داوطلب پیش از ثبت نام باید جزئیات ارائه شده در دفترچه را به دقت مطالعه نمایند. در ادامه این مقاله زمان دقیق و لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 را برای داوطلبان این ثبت نام، ارائه داده ایم.

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

همان طور که اشاره شد، داوطلبان پیش از ثبت نام ورودی مهر یا بهمن ۱۴۰۰ رشته های بدون کنکور سراسری دانشگاه علمی کاربردی باید مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی در مقطع مورد تقاضای خود را مطالعه نموده و پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده و انتخاب رشته محل های مورد نظر خود برای ثبت نام اقدام نمایند.

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

 

دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم هم در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد که برای این منظور، پس از شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 هر مقطع را در سایت سازمان سنجش منتشر می کند و داوطلبان برای اطلاع از مندرجات دفترچه لازم است دفترچه ثبت نام ورودی بهمن را مطالعه کنند.

 

 دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400
دفترچه بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی 1400لینک دانلود
دفترچه بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 1400لینک دانلود

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

 

دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال اول تحصیلی هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام هر دو مقطع را منتشر می کند و داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام لازم است دفترچه مربوط به مقطع مورد تقاضای خود را بخوانند. لینک دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش فعال شد.

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۰ مشابه سال گذشته از سوی سازمان سنجش اعلام  می شود. با توجه به اطلاعیه منتشر شده دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400 در تاریخ 24 مرداد منتشر شده است.

 

در این قسمت لینک دانلود دفترچه های کاردانی و کارشناسی مهر 1400 و همچنین اصلاحیه های آنان در این قسمت قرار گرفته است.

 

 دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400
دفترچه بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی 1400لینک دانلود
دفترچه بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 1400لینک دانلود
اصلاحیه دفترچه کارشناسی ناپیوسته مهر 1400لینک دانلود
اصلاحیه دفترچه کاردانی مهر 1400لینک دانلود 

 

به محض انتشار اخبار بعدی مربوط به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

جزئیات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ دارای مندرجات و قسمت های مختلفی از جمله شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 است که داوطلبان باید قسمت های مخلف آن را مطالعه نمایند. در ادامه قسمت های مختلف دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 را با توضیحات مختصر شرح داده ایم:

 

مقدمه : در این قسمت از دفترچه، دانشگاه علمی کاربردی معرفی و هدف دانشگاه از پذیرش دانشجو عنوان شده است.

 

تعاریف : بعضی از عبارات و کلمات به کار برده شده در دفترچه برای شفاف سازی و عدم ایجاد ابهام توضیح داده شده است.

 

شرایط پذیرش داوطلبان : شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که شرایط عمومی برای داوطلبان هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان می باشد ولی شرایط اختصاصی برای هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته متفاوت است که لازم است دفترچه را مطالعه کنید.

 

سهمیه رزمندگان و ایثارگران : قوانین حاکم بر سهمیه رزمندگان و سهمیه ایثارگران و سهمیه های مورد تایید را به صورت جداگانه شرح داده شده است.

 

روش پذیرش دانشجو : در این قسمت ملاک جذب دانشجو ( معدل مقطع قبل ) سهمیه های دانشجو، پذیرش متمرکز و بومی گزینی داوطلب گفته شده است.

 

ثبت نام : این قسمت شامل نحوه و مراحل، سایت، هزینه، زمان و مدارک ثبت نام است.

 

راهنمای انتخاب رشته : در این قسمت نحوه انتخاب رشته در 4 گروه آموزشی، معرفی جداول ارائه شده در دفترچه و همچنین نحوه انتخاب رشته با توجه به سهمیه شاغل و یا آزاد پرداخته است.

 

شهریه : در جدولی شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1400 شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر (دروس عمومی و دروس پایه، اصلی و تخصصی) آمده است.

 

جداول : در ادامه جدول مربوط به شرایط اختصاصی برخی رشته های مهندسی، جدول گروه رشته های مورد پذیرش در هر گروه آموزشی، و در ادامه لیست رشته محل های ارائه شده در دفترچه درج شده است.

 

فرم ها و کاربرگ ها : در انتهای دفترچه به ترتیب کاربرگ 101 ( سهمیه شاغل ) کاربرگ 103 ( تایید معدل ) کاربرگ 220 فرم استفاده از سهمیه ورزشکاران و راهنمای تکمیل فرم ثبت نام و در آخر فرم پیش نویس ثبت نام آمده است.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ علاوه بر دانلود و مطالعه دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سال جاری مقاله زیر را نیز مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلباان می توانند برای دریافت اطلاعات و یا اخبار منتشر شده درباره دفترچه ثبت نام این دانشگاه، در کانال تلگرامی بدون کنکور هیوا عضو شوند.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 از 16 آذر آغاز شده است.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهتنمای ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود که در این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام را ارائه داده ایم.



 

2- ✔️ لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام علمی کاربردی در کدام سایت فعال می شود؟

✔️ لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که در این مقاله نیز لینک دانلود فعال می شود.



 

3- ✔️ دفترچه بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی شامل چه مواردی است؟

✔️ در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی سال جاری مواردی از جمله شرایط و ضوابط، جزئیات ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده آمده است که در این مقاله می توانید مطالعه کنید.

منبع : دفترچه دانشگاه های علمی کاربردی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rjzk
نظرتان را بنویسید