تفاوت بین چرم خالص و چرم طبیعی چیست؟

تفاوت بین چرم خالص و چرم طبیعی چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
omid khoram

تفاوت اصلی بین چرم خالص و چرم اصل این است که برچسب چرم خالص نشان می دهد که محصول از چرم واقعی ساخته شده است در حالی که برچسب چرم اصل نشان دهنده درجه کیفیت پایین چرم است.

 

اگرچه اکثر مردم تصور می کنند که چرم اصل چرم با کیفیت است، کلمه اصل در واقع به درجه چرم اشاره دارد. در واقع، چرم اصل، چرم کم کیفیتی است که به اندازه چرم های باکیفیت مانند چرم تمام دانه یا چرم با دانه بالا، بادوام یا جذاب نیست. با این حال، چرم اصل، چرم واقعی است که از پوست حیوانات ساخته شده است.

 

مناطق کلیدی تحت پوشش

1. چرم خالص چیست؟

    - تعریف، ویژگی ها

2. چرم اصل چیست؟

    - تعریف، ویژگی ها

3. تفاوت بین چرم خالص و چرم طبیعی

    - مقایسه تفاوت های کلیدی

 

شرایط کلیدی

چرم مصنوعی، چرم تمام دانه، چرم اصل، چرم، چرم خالص، چرم واقعی، چرم با دانه بالا، چرم گیاهی

 

تفاوت بین چرم خالص و چرم طبیعی 

 

چرم خالص چیست

چرم ماده ای بادوام است که از دباغی کردن پوست و چرم خام حیوانات ایجاد می شود. با این حال، دو نوع اصلی چرم در بازار وجود دارد، چرم واقعی و چرم مصنوعی/وگان. چرم خالص یا چرم واقعی از پوست حیوانات ساخته می شود در حالی که چرم وگان از مواد مصنوعی مانند پلاستیک ساخته می شود. همچنین می‌توان چرم واقعی را با توجه به نوع برش، درجه چرم، کیفیت چرم، پوشش چرم و غیره به چند دسته تقسیم کرد.

هنگام خرید محصولات چرمی، حتما به درجه چرم توجه کنید. چرم دانه کامل، چرم با دانه بالا و چرم اصل سه درجه ای هستند که معمولاً در بازار پیدا می کنید. کارشناسان چرم تمام دانه را بهترین و با کیفیت ترین چرم می دانند. این شامل تمام دانه های پوست، با تمام عیوب و سختی ذاتی پوست است. همچنین گران و بادوام است. چرم با دانه بالا با شکافتن یک تکه چرم دانه کامل و سمباده زدن عیوب پوست و زدن دانه تقلبی روی آن ایجاد می شود. می توانید چرم تمام دانه را در کالاهای چرمی خوب پیدا کنید. کیفیت آن بالاتر از کیفیت اصلی است، اما به خوبی چرم تمام دانه نیست.

 

چرم اصل چیست؟

کلمه "اصیل" در چرم اصل فقط به این معنی نیست که محصول از چرم واقعی ساخته شده است، بلکه درجه چرم را مشخص می کند. بسیاری از ما تصور می کنیم که نام چرم طبیعی به کیفیت خوب چرم اشاره دارد، اما اینطور نیست. در گریدهای چرم، محصولات چرم اصل کیفیت پایینی دارند. همانطور که در بالا ذکر شد، چرم تمام دانه و چرم دانه بالا از کیفیت بالاتری نسبت به چرم طبیعی برخوردار هستند.

 

تفاوت اصلی - چرم خالص در مقابل چرم طبیعی

 

برخلاف تصور رایج، محصولات چرمی اصل به اندازه چرم باکیفیت ظاهر و احساس خوشایندی ندارند. آنها همچنین به اندازه محصولات چرمی باکیفیت بادوام نیستند. بسیاری از ما می توانیم محصولات چرمی اصل را بخریم، زیرا آنها به طور گسترده در دسترس هستند و گران نیستند. چرم اصل در واقع از چرم باقی مانده پس از تولید محصولات درجه یک ساخته می شود. بسیاری از محصولات چرم اصل در بازار وجود دارد، مانند کیف پول زنانه، کیف پول مردانه، کفش، کمربند و کیف دستی.

 

تفاوت بین چرم خالص و چرم طبیعی

تعریف

چرم خالص یا چرم واقعی ماده ای بادوام است که با دباغی پوست و پوست خام حیوانات ایجاد می شود، در حالی که چرم اصل یک درجه چرم با کیفیت پایین است.

 

نشانه

برچسب چرم خالص نشان می دهد که محصول از چرم واقعی ساخته شده است در حالی که برچسب چرم طبیعی نشان می دهد که محصول از درجه چرم با کیفیت پایین ساخته شده است.

 

قیمت

چرم خالص نسبت به چرم مصنوعی گران است، اما چرم اصل نسبت به چرم با دانه بالا یا تمام دانه قیمت کمتری دارد.

 

نتیجه

برچسب چرم خالص نشان می دهد که محصول از چرم واقعی ساخته شده است در حالی که برچسب چرم طبیعی نشان می دهد که محصول از درجه چرم با کیفیت پایین ساخته شده است. بنابراین، این تفاوت اصلی بین چرم خالص و چرم طبیعی است. از سایت و شعب ارسی می توانید کیف چرم و کمربند چرم را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

برچسب ها
لینک مرجع https://pediaa.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZkjJ
نظرتان را بنویسید