انواع چرم مورد استفاده در ساخت کیف دستی

انواع چرم مورد استفاده در ساخت کیف دستی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
omid khoram

کیف‌های چرمی برای زنان اغلب یک کالای لوکس به حساب می‌آیند، زیرا معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع کیف‌ها هستند. به طور مشابه، مردم اغلب این فرض نادرست را ایجاد می کنند که همه کیف های چرمی کیفیت مشابهی دارند. این نمی تواند دورتر از واقعیت باشد. برخی از کیف های دستی با استفاده از چرم با کیفیت بالا ساخته می شوند، در حالی که برخی دیگر با استفاده از مواد چرمی ضعیف ساخته می شوند. بنابراین، قبل از خرید کیف دستی جدید، مهم است که انواع چرم را بشناسید تا از خرید کیفی با کیفیت مطمئن شوید.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی واقعاً نوعی چرم نیست، اما بسیاری از اقلام اغلب به اشتباه به عنوان چرم برچسب گذاری می شوند، در حالی که در واقع چرم مصنوعی هستند. نشانه خوبی از اینکه یک محصول با چرم مصنوعی ساخته شده است، عدم تغییر شکل یا چین خوردگی است.

چرم گاو

از پوست گاو نشات می گیرد، محصولات متعددی از چرم گاو ساخته شده اند، از جمله مبلمان، صندلی ماشین و اقلام مد لوکس. هنگام خرید کیف دستی چرمی، چرم چرم گاوی با کیفیت ترین مواد موجود در نظر گرفته می شود. چرم گاو نه تنها بسیار بادوام است، بلکه از نظر زیبایی نیز جذاب به نظر می رسد. هنگامی که چرم پوست گاو را لمس می کنید، باید بتوانید زبری آن را احساس کنید.

چرم پوست بره

چرم پوست بره به دلیل بافت نرمی که دارد برای برخی مواد جذاب است. اما در نتیجه نرمی این نوع چرم به اندازه چرم گاو مقاوم نیست و به راحتی پاره یا تغییر شکل می دهد.

وصله چرم

منشا آن از پوست بره یا گاو است و با استفاده از چند تکه چرم کوچک ایجاد می شود. چرم پچ نیز در مقایسه با سایر انواع چرم گزینه مقرون به صرفه تری است. حتی اگر از قطعات کوچکتر تشکیل شده باشد، می تواند یک تکه چرم باکیفیت نیز باشد.

کدام نوع چرم برای کیف دستی شما بهتر است؟

هنگام استفاده از کیف های چرمی زیبا برای زنان، هدف خود را در نظر بگیرید. کیسه نرم میخوای؟ یا بودجه کمی دارید؟ آیا می خواهید کیفی با کیفیت بخرید که سال ها و سال ها دوام بیاورد؟ کیسه های پوست گاو هم بادوام خواهند بود و هم ظاهری شگفت انگیز. اگر به یک کیف بادوام نیاز ندارید و عمدتاً به فکر احساس هستید، چرم پوست بره گزینه بهتری خواهد بود.

کیف چرمی فلوتو فقط کیف های چرمی باکیفیت و زیبا را می فروشد که هر زنی دوستش خواهد داشت. ساخته شده از بهترین چرم، مطمئناً کیف دستی خود را دوست خواهید داشت!

برای کسانی که زندگی حرفه ای دارند، داشتن کیف چرمی یک ضرورت است. از زمانی که کیف برای اولین بار طراحی شد، راه طولانی را پیموده است. طرح های اصلی دارای یک قاب آهنی، با لولاها و یک دسته کوچک در بالا بودند. کیف‌های چرمی محبوب‌ترین لوازم جانبی مد روز برای زنان و تاجران هستند، زیرا با کلاس و راحت هستند. هنگامی که کیف برای اولین بار معرفی شد، عمدتاً توسط وکلا استفاده می شد. امروزه می توانید دانشجویان و متخصصان در مشاغل مختلف را با کیف دستی بیابید. در طبقه بندی کیف، چهار نوع اصلی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند که کاربرد آن را مشخص می کند.

 

نمونه کارها

 

کلمه Portfolio به معنای مجموعه ای از کاغذهای شل است که دقیقا نقطه قوت این سبک خاص از کیف است. افراد می توانند تمام اوراق مهم خود را در یک مکان ذخیره و سازماندهی کنند که حمل و نقل آن از یک مکان به مکان دیگر آسان باشد. یک نمونه کار ممکن است مانند یک کیف معمولی به نظر برسد، به غیر از یکی از ویژگی های گمشده آن - دسته. دسته ای وجود ندارد زیرا بیشتر نمونه کارها باریک و مسطح هستند و به راحتی می توان آنها را زیر بازو یا در دست نگه داشت. نمونه کارها مدرن شامل یک زیپ یا سگک هستند و حتی می توانند یک لپ تاپ را نگه دارند. آنها به طور کلی سبک تر و ارزان تر از همتایان خود هستند.

 

پادفولیو

 

پادفولیو ترکیبی از یک دفترچه یادداشت و کیف به سبک نمونه کارها است. اینها معمولاً باریکتر از نمونه کارها هستند و به طور خاص برای نگه داشتن زیر بازو طراحی شده اند. در داخل به طور کلی یک پد نوشتن، جیب کارت اعتباری و احتمالاً یک ماشین حساب وجود دارد. اگر هر یک از این موارد وجود نداشته باشد، مکان مشخصی برای شما وجود خواهد داشت که خودتان آن را قرار دهید. علاوه بر این، فضایی برای نگهداری ورق های کاغذ وجود خواهد داشت. اینها به دلیل طراحی کوچک و سبک خود جذاب هستند که حمل آنها را آسان می کند. کسانی که معمولاً از پادفولیو استفاده می کنند باید برای کار یادداشت برداری کنند.

 

وابسته

 

کیف های Attaché بزرگترین کیف های موجود هستند. در سال‌های گذشته، آنها عمدتاً توسط سفرا و دیپلمات‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، از این رو کلمه فرانسوی «آتشه» به کار می‌رفت. این سبک یک جعبه مستطیل شکل است که در دو محفظه جداگانه باز می شود که بیش از آنچه در ابتدا تصور می کنید از بیرون در خود جای می دهد. در اصل، این نوع کیف ها فقط در اندازه استاندارد موجود بودند و از آلومینیوم تشکیل شده بودند. امروزه می توانید یک کیف ضمیمه در اندازه ها، طرح ها و مواد مختلف خریداری کنید.

کیف مسافرتی

 

افرادی که برای کار مجبور به مسافرت مکرر هستند، ممکن است در یک کیف مسافرتی سرمایه گذاری کنند. همانطور که از نام آن پیداست، یک کیف مسافرتی به شما امکان می دهد مجموعه ای از لباس ها، اوراق ضروری و یک لپ تاپ را برای یک سفر کاری ذخیره کنید. به طور معمول، یک کیف مسافرتی به محفظه های مختلف تقسیم می شود تا لباس های شما جدا از کاغذها و وسایل کار شما باشد.

 

همانطور که می بینید، کیف های چرمی تقریبا برای هر شخص و سبکی وجود دارد. چه به یک نمونه کار، پادفولیو، وابسته یا هر نوع کیف یا کیف چرمی دیگری نیاز داشته باشید، امروز مجموعه گسترده ای را که از کیف های چرمی Floto در دسترس است، مرور کنید! خرید کمربند چرم و کیف چرم ارسی از سایت و شعب ارسی در سراسر کشور ممکن است.

برچسب ها
لینک مرجع https://www.floto.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOz2
نظرتان را بنویسید