سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد اسلامی جهت عدم مراجعه حضوری داوطلبان در شرایط افزایش شیوع بیماری کرونا ، سامانه ارتباط پشتیبان ساپ را راه اندازی کرده تا داوطلبانی که قصد ارسال درخواست و یا ثبت مستندات خود را دارند بتوانند به صورت الکترونیکی از طریق سامانه sede.iau.ac.ir اقدام نمایند . ورود به این سامانه از طریق ثبت کد ملی و شناسه دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد امکان پذیر است .




معمولا داوطلبانی که در کنکور های سراسری ، ارشد و دکتری دانشگاه آزاد شرکت می کنند دارای ابهاماتی درباره فرآیند برگزاری آزمون بوده و یا در ثبت اطلاعات فردی خود خطایی انجام داده و حالا به دنبال اصلاح آن ها هستند . تا قبل از شیوع بیماری کرونا ، این دسته از افراد برای ثبت مدارک و ارائه درخواست خود می توانستند به صورت حضوری به مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند ، اما اکنون برای رعایت پروتکل های بهداشتی این شیوه به ارسال درخواست الکترونیکی تغییر پیدا کرده است .

از این رو دانشگاه آزاد سامانه ارتباط پشتیبان ساپ sede.iau.ac.ir را راه اندازی نموده تا داوطلبانی که به هر دلیل قصد ارسال درخواست و یا ثبت مدارک خود را دارند از طریق مراجعه به این سایت اقدام نموده و از حضور در مرکز سنجش دانشگاه آزاد جلوگیری کنند . در ادامه مقاله برای آشنایی با نحوه ورود به این سامانه و ارسال درخواست به بررسی سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد می پردازیم .



لینک ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد
داوطلبان دانشگاه آزاد جهت ثبت درخواست الکترونیکی ، اعتراضات و یا ارسال مدارک و مستندات خود از این پس می توانند به جای مراجعه حضوری ، از طریق سایت sede.iau.ac.ir اقدامات لازم را انجام دهند . این سامانه برای ارسال درخواست تمامی داوطلبان کنکور ها ( سراسری ، کارشناسی ارشد ، دکترا ) و پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان قابل دسترسی است .



لینک ورود به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد



معمولا برخی از داوطلبان درباره نحوه ثبت نام ، انتخاب واحد و مسائل آموزشی مربوط به رشته خود سوالاتی داشته که برای دریافت پاسخ خود اقدام به ارسال درخواست در سامانه الکترونیکی دانشگاه آزاد می نمایند . از آنجایی که تمامی فرآیندهای آموزشی مربوط به دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار انجام می شود به داوطلبان توصیه می گردد پیش از ثبت درخواست خود ابتدا مقاله زیر را مطالعه نمایید .

بیشتر بخوانید: سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد





نحوه ثبت درخواست در سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد
متقاضیانی که در صدد ثبت درخواست ، اعتراض ، سوال و یا ارائه مدارک خود هستند ابتدا می بایست به سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی sede.iau.ac.ir مراجعه نموده و سپس طبق راهنمای تصویری زیر مراحل ذکر شده را سپری نمایند .



ورود به سامانه sede.iau.ac.ir







متقاضیان ثبت درخواست برای آزمون های سراسری ، ارشد و دکتری می بایست کد ملی را به عنوان گذرواژه و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان شناسه وارد نمایند ، اما داوطلبان دوره های استعداد درخشان کارشناسی ارشد و دکتری باید شماره شناسنامه خود را به عنوان شناسه وارد سیستم نمایند .







پس از ورود به سامانه بر روی " ارسال درخواست جدید " جدید کلیک کنید .







اطلاعات لازم را وارد نموده و درخواست خود را شرح دهید . در صورتی که نیاز به ارسال فایل دارید می توانید از گزینه browse استفاده کرده و فایل خود را بارگذاری نمایید . در آخر برای ارسال درخواست خود می بایست گزینه " ثبت درخواست " را کلیک کنید .







داوطلبانی که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را فراموش کرده اند می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر به بازیابی آن پرداخته و سپس وارد سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد شوند .

بیشتر بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد









سامانه پرسش و پاسخ مجازی دانشگاه آزاد
داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج کنکورهای سراسری ، ارشد و دکتری اعتراضی نداشته اما دارای سوالاتی از نحوه پذیرش ، ثبت نام و سایر اقدامات مربوط به دانشگاه آزاد هستند می توانند از طریق سیستم پرسش و پاسخ مجازی دانشگاه آزاد به نشانی faq.azmoon.iau.ac.ir سوالات خود را مطرح سازند . علاوه بر این تماس با تلفن گویای دانشگاه آزاد 4743 – 021 نیز می تواند راهنمای داوطلبان باشد .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا با دسترسی به سامانه الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانند درخواست داوطلبان را در این سایت به ثبت رسانده و اطلاعات لازم را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به داوطلبان ارائه نمایند .

در ادامه بخوانید: ثبت درخواست الکترونیکی در سازمان سنجش









سوالات متداول


1- نشانی سایت ارسال درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست ؟
آدرس سایت ارسال درخواست و اعتراضات دانشگاه آزاد به همراه لینک ورود مستقیم به آن سامانه در متن مقاله موجود است .




2- نحوه ثبت درخواست در سامانه دانشگاه آزاد چگونه است ؟
برای ثبت درخواست در سامانه الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانید از راهنمای تصویری ارائه شده در متن مقاله استفاده نمایید .




3- چه اطلاعاتی برای ثبت درخواست در سیستم الکترونیکی دانشگاه آزاد مورد نیاز است ؟
علاوه بر اطلاعات شخصی و تحصیلی داوطلب ، سایر اطلاعات لازم برای رسیدگی به درخواست داوطلبان در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : سامانه درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد sede.iau.ac.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6ZoV
نظرتان را بنویسید