سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد azmoon.net

سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد azmoon.net
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد سال 99 از طریق سایت azmoon.net اعلام می شود . داوطلبان متقاضی رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید برای مشاهده نتایج پذیرش خود وارد سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد شوند .




داوطلبانی که در پذیرش سال 99 دانشگاه آزاد مرحله ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته را تکمیل کرده اند باید برای اطلاع از پذیرش خود در رشته محل های انتخابی و یا عدم پذیرش ، در انتظار اعلام شدن نتایج از سوی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد باشند . معمولا جواب پذیرش ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج منتشر می شود .

سایت azmoon.net دانشگاه آزاد به عنوان سامانه اعلام نتایج پذیرش متقاضیان رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد معرفی شده و کاربرد دارد . متقاضیان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد می توانند در زمان تعیین شده با ورود به این سایت نتیجه خود را مشاهده کنند .

لذا به منظور تسهیل روند ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سایت azmoon.net ، مراحل و راهنمای تصویری ورود به سایت و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد سال 99 را نیز ارائه داده ایم .



لینک ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است سایت azmoon.net دانشگاه آزاد برای اعلام نتایج اینترنتی پذیرش بدون آزمون مقطع کاردانی و کارشناسی مورد استفاده قرار می گیرد . داوطلبان برای مشاهده اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر سال 99 باید به این سامانه مراجعه کنند .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، نتایج ثبت نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد مهر 99 در تاریخ 24 مهر ماه منتشر شده و لینک اعلام نتایج نیز از همین تاریخ در سایت azmoon.net فعال شده است .





برای ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد کلیک کنید



 خاطر نشان می شود نتایح پذیرش انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد و پذیرش بدون آزمون و با آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org اعلام می شود .

بیشتر بخوانید: سایت دانشگاه آزاد azmoon.org





مراحل ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99
 متقاضیان دانشگاه آزاد سال 99 در رشته بدون آزمون باید با ورود به سایت اعلام نتایج این دانشگاه به نشانی azmoon.net وارد لینک اعلام نتایج مقطع مورد تقاضای خود شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده جواب پذیرش خود را مشاهده کنند . در ادامه مراحل ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 و مشاهده جواب های این دوره را ارائه داده ایم .







ورود به سایت اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net



ورود به سایت و انتخاب گزینه اعلام نتایج مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضا خود :

               اعلام نتایج مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول 1399 ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی )

               اعلام نتایج مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم سال اول 1399 ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی )

               اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته نیم سال اول 1399 ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی )

               اعلام نتایج مقطع کاردانی ناپیوسته نیم سال اول 1399 ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی )



وارد کردن اطلاعات خواسته شده ( کد ملی ، شماره شناسنامه ، سال تولد )



انتخاب گزینه جست و جو و مشاهده نتیجه قبولی



 داوطلبانی که در یکی از رشته محل های مورد نظر خود پذیرفته شده و قصد نام نویسی و تحصیل در این رشته را دارند باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام اینترنتی و حضوری خود ، تاییدیه تحصیلی مدارک خود را دریافت کرده و در زمان ثبت نام کد رهگیری دریافتی و یا فیش تاییدیه را ارائه دهند .

حتما بخوانید: emt.medu.ir









راهنمای تصویری ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99
 شرکت کنندگان رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت azmoon.net می توانند جواب انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی خود را مشاهده کنند . به منظور تسهیل و شفاف سازی ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد ، در ادامه راهنمای تصویری ورود به سایت azmoon.net را ارائه داده ایم .







1 - جست و جوی عبارت " azmoon.net " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " azmoon.net "







3 - ورود به سایت azmoon.net و انتخاب گزینه اعلام نتایج مربوط به مقطع خود







4 - ورود به صفحه اعلام نتایج مقطع مورد تقاضا ، وارد کردن اطلاعات خواسته شده و جست و جوی نتیجه







 پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون کلیه مقاطع دانشگاه آزاد در سال 99 موظف هستند مطابق دستورالعمل منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، وارد سامانه آموزشیار شده و برای تشکیل پرونده و ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند .










اگر پس از مطالعه این مقاله برای ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد azmoon.net مشکلی داشته و یا سوالی در خصوص اعلام شدن نتایج دانشگاه آزاد دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخسوالات خود را دریافت کنید .



هم چنین می توانید علاوه بر مطالعه مقالات سایت هیوا ، با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج دانشگاه آزاد سال 99 مطلع شوید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در آموزشیار



سوالات متداول


1-  نتایج دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود ؟
نتایج ثبت نام مقاطع مختلف دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اعلام می شود که در این مقاله جزئیات سایت اعلام نتایج این دانشگاه ارائه شده است .




2- لینک اعلام نتایح دانشگاه آزاد چه زمانی فعال می شود ؟
معمولا مدتی پس از اتمام ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، لینک اعلام نتایح در سایت azmoon.net فعال می شود که به محض انتشار جواب ها لینک مشاهده نتایج در این مقاله نیز فعال می شود .




3- از چه طریقی می توان وارد سایت اعلام نتایح دانشگاه آزاد شد ؟
به محض اعلام شدن نتایج دانشگاه آزاد ، لینک مستقیم مشاهده نتایج در این مقاله فعال شده و هم چنین راهنمای ورود به سایت نیز در مقاله توضیح داده شده است .

منبع : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد azmoon.net 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/748y
نظرتان را بنویسید