اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 99 بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی اقدام کرده اند ، منتظر اعلام نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود هستند . نتایج این فرایند به صورت اینترنتی ، توسط دانشگاهآزاد در روز پنج شنبه مورخ 15 آبان ماه اعلام می شود . 




پس از اتمام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ذخیره دانشگاه آزاد کلیه داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی اقدام کرده اند می توانند نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود را به صورت اینترنتی در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دریافت نمایند .

بنابراین نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد توسط  سایت azmoon.org اعلام می شود و به بررسی وضعیت پذیرش کلیه داوطلبانی می پردازد که حداقل در یک کد رشته محل دارای قبولی ذخیره بوده و فرم مذکور را تکمیل کرده اند .

دارندگان قبولی تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می بایست در موعد قرر که توسط این مرکز تعیین می شود به سایت مذکور مراجعه کرده و با توجه نتیجه قبولی ، ثبت نام خود را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام دهند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می پردازیم . 



زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که با توجه به کارنامه نهایی دانشگاه آزاد دارای قبولی ذخیره بوده اند ، با تکمیل فرم اعلام آمادگی در سایت دانشگاه آزاد ، فرصت دوباره ای برای پذیرش در رشته محل ذخیره ، کسب کرده اند .

این دست از داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 می باشند تا در صورت پذیرش نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته ذخیره قبولی اقدام نمایند .

بر اساس اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد این نتایج در روز پنج شنبه مورخ 15 ابان ماه در سایت دانشگاه آزاد azmoon.org منتشر می شود تا داوطلبان پذیرفته شده بتوانند در نزدیک ترین نیمسال تحصیلی ممکن وارد دانشگاه شوند .

داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از زمان دقیق انتشار نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا باشند . 







به محض انتشار نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 در این بخش از مقاله اطلاع رسانی می شود .



به داوطلبانی که علاقمند به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هستند ، توصیه می شود با مطالعه مقاله زیر ، از صفر تا صد شرکت در این تکمیل ظرفیت با خبر شوند .

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99






نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که در کارنامه نهایی خود به جای کلمه قبول یا مردود ، کلمه " ذخیره " مشاهده و علاقمند به ثبت نام در رشته محل مورد نظر هستند ، باید در تاریخ مشخص شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرم اعلام آمادگی را در سایت دانشگاه آزاد تکمیل و بعد از آن طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، مجدد از طریق سایت azmoon.org وضعیت پذیرش خود را پیگیری کنند .

اگر دانشگاه قبولی مورد نظر ظرفیت خالی برای پذیرش داشته باشد سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مرحله اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد اعلام قبولی می کند و اگر ظرفیت خالی نداشته باشد ، مردود اعلام می کند .







در صورتی که امسال ، شاهد تغییری در نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 باشیم ، این مقاله به روز رسانی می شود و جزئیات دقیق در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت  .


 مراحل مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99


 مراجعه به سایت azmoon.org 

 انتخاب لینک نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 

 وارد کردن اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی



 راهنمای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99



به محض انتشار نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 99 ، راهنمای تصویری در این بخش از مقاله قرار داده می شود .

به داوطلبانی که موفق به کسب پذیرش در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد نشده اند ، توصیه می کنیم با مطالعه مقاله زیر شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه های سراسری امتحان کنند .

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99










 داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند ، می توانند شانس خود را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امتحان کنند هم چنین می توانند با برنامه ریزی برای کنکور 1400 خود را برای ثبت نام این آزمون آماده کنند .



مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در نحوه دریافت نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 یاری کنند . برای ارتباط با مشاوران ما می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400










سوالات متداول


1- انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد 99 همان تکمیل ظرفیت است ؟  
مطابق متن مقاله انتخاب رشته ذخیره مختص داوطلبانی است که در کارنامه نهایی آن ها عنوان ذخیره درج شده است .






2- در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 چه افرادی شانس قبولی بالاتری دارند ؟  
داوطلبانی که دارای تراز بالاتری در بین قبولی های ذخیره هستند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در این مرحله را خواهند داشت برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .




3- همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد 99 هستند ؟  
تنها داوطلبانی که در کارنامه نهایی دانشگاه آزاد آن ها اعلام قبولی ذخیره شده ، می توانند در این مرحله شرکت کنند که توضیحات جامع تر در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jDQP
نظرتان را بنویسید