اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد که در روز های یک شنبه و دوشنبه 11 و 12 آبان ماه ، فرم اعلام آمادگی را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل کرده اند اکنون منتظر نتایج این مرحله هستند . جواب قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 99 در روز پنج شنبه 15 آبان ماه توسط این مرکز منتشر خواهد شد .




سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که به عنوان ذخیره این دانشگاه معرفی شدند امکان تکمیل فرم اعلام آمادگی ثبت نام در دانشگاه قبولی ذخیره را مهیا نمود و علاقه مندان در مهلت مقرر شده و بعد از مطالعه اطلاعیه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دانشگاه آزاد ، می بایست به منظور اعلام آمادگی به دانشگاه معرفی شده مراجعه نمایند و سپس به منظور بررسی وضعیت پذیرش خود در دانشگاه مذکور در تاریخ اعلام شده مجددا مراجعه داشته باشند .

نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد به طوریکه طبق اسامی اعلام شده در این سایت از بالاترین تراز ها مطابق ظرفیت خالی دانشگاه قبولی نتایج اعلام می شود . در ادامه به بررسی زمان و نحوه مشاهده جواب ذخیره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



زمان اعلام نتابج ذخیره دانشگاه آزاد 99
طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد متقاضیانی که نام آن ها به عنوان ذخیره در کارنامه اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 اعلام شد و در موعد مقرر یعنی روز های یک شنبه و دوشنبه مورخ 11 و 12 آبان ماه در سایت azmoon.org فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده اند ، می توانند نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد را در روز پنج شنبه 15 آبان ماه مشاهده کنند .





به محض انتشار نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 در این بخش از مقاله اطلاع رسانی می شود .



داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از زمان دقیق انتشار نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا باشند . 

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری





نحوه مشاهده نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که در کارنامه آن ها عبارت ذخیره درج شده بود به منظور اطلاع از وضعیت پذیرش خود در دانشگاه مذکور ، باید طبق برنامه زمانی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یعنی روز پنج شنبه 15 ابان ماه به سایت دانشگاه آزادبه نشانی azmoon.org مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خواسته نتایج این مرحله را مشاهده نمایند .



 مراحل مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99


 مراجعه به سایت azmoon.org 

 انتخاب لینک نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 

 وارد کردن اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی



 راهنمای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99



به محض انتشار نتایج قبولی های ذخیره دانشگاه آزاد 99 ، راهنمای تصویری در این بخش از مقاله قرار داده می شود .



هنوز اطلاعیه ای در خصوص نحوه مشاهده نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است به محض مشخص شدن روال اعلام نتایج این مرحله ، مقاله به روز رسانی و اطلاعات دقیق در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد









مشاوره اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و در کارنامه آن ها عبارت مردود ذکر شده می توانند شانس خود را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد امتحان کنند هم چنین می توانند با برنامه ریزی برای کنکور 1400 خود را برای ثبت نام این آزمون آماده کنند .



در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا بهترین راهکار را پیش روی متقاضیان قرار دهند و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.










سوالات متداول


1- همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد هستند ؟
تنها داوطلبانی که در کارنامه نهایی دانشگاه آزاد آن ها اعلام قبولی ذخیره شده بود می توانستند در این مرحله شرکت کنند که توضیحات جامع تر در متن مقاله ارائه شده است .




2- در اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد چه افرادی شانس قبولی بالاتری دارند ؟
داوطلبانی که با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری دارای تراز بالاتری در بین قبولی های ذخیره هستند شانس بالاتری برای پذیرفته شدن در این مرحله انتخاب رشته خواهند داشت برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .




3- انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد همان تکمیل ظرفیت است ؟
انتخاب رشته ذخیره مختص داوطلبانی است که در کارنامه نهایی آن ها عنوان ذخیره درج شده است ، برای مطالعه توضیحات بیشتر به مقاله مراجعه کنید .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره های دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pvMQ
نظرتان را بنویسید