دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد تعدادی از داوطلبان منتظر برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هستند تا شانس خود را مجددا امتحان کنند، احتمالا در سال 1400 دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد این شانس را در اختیار داوطلبان قرار دهد تا بتوانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایند. 




دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت رشته محل هایی که ظرفیتشان خالی مانده اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می نماید. تمامی داوطلبان کنکور سراسری که در کانامه اولیه خود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند، می توانند پس از مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 در این مرحله شرکت کنند.

رشته محل های ارائه شده در این مرحله همزمان با شروع فرآیند انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد طی دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد منتشر می شود که از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org قابل دریافت است.

همه داوطلبانی که در هیچ کد رشته محلی پذیرش نشدند و یا از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند، می توانند از این فرصت استفاده کرده و در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 شرکت کنند تا شاید در رشته محل دلخواه خود قبول شوند. در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد 1400 در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.



لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
واحدهای دانشگاه آزاد پس از بررسی ظرفیت های خالی هر یک از رشته های خود و اعلام آن به وزارت علوم، در صورت وجود شرایط لازم دفترچه تکمیل ظرفیت را منتشر کرده و در اختیار متقاضیان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای اولین نیمسال تحصیلی مورد نظر منتشر کرده و در دسترس علاقمندان به این مرحله قرار می دهد.



داوطلبانی که حائز شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هستند، یعنی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه برای آن ها تعریف شده، می توانند با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 را دانلود کنند.



سال گذشته دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، تنها در گروه علوم پزشکی منتشر شد. سال گذشته به دلیل تعویق کنکور سراسری تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد با تاخیر برگزار شد. پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400،در مهر ماه شاهد انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد




هنوز اطلاعیه ای در خصوص برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400، منتشر نشده به همین خاطر در ادامه دفترچه تکمیل ظرفیت سال گذشته را که تنها برای گروه علوم پزشکی برگزار شد، قرار داده می شود. به محض انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400، این دفترچه نیز در جدول زیر قرار داده می شود.



دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 دانلود کنید
دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 دانلود کنید


بیشتر بخوانید: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد









داوطلبان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا بهترین راهکار را با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری خود در خصوص انتخاب رشته دانشگاه در یافت نمایند. با توجه به اینکه بازه زمانی اعلام شده احتمالی است به داوطلبان توصیه می کنیم در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا عضو باشید تا از تمامی اخبار مربوط به این حوزه مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: کارنامه اولیه کنکور سراسر









سوالات متداول


1- آیا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در سال 1400 برگزار می شود؟   
 با توجه به اینکه سال گذشته شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بودیم احتمالا امسال نیز تکمیل برای این دانشگاه برگزار خواهد شد که در صورت اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




2- دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود؟   
 از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود البته به محض آغاز تکمیل ظرفیت، لینک دانلود دفترچه در این مقاله نیز قرار می گیرد.






3- چه افرادی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هستند؟ 
 مطابق متن مقاله تمام کسانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف شده است می توانند در این مرحله شرکت کنند.

منبع : دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vMDV
نظرتان را بنویسید