استخدام قوه قضاییه 1400

استخدام قوه قضاییه 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

استخدام قوه قضاییه 1400 مانند سال های گذشته به منظور تکمیل کادر اداری و اجرایی قوه قضاییه و مراجع ذیربط این مرکز برگزار می شود. با توجه به انتشار اطلاعیه های مبنی بر برگزاری حتمی آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰، علاقه مندان می توانند در مهلت تعیین شده با رعایت شرایط لازم برای ثبت نام این آزمون اقدام کنند.

 

قوه قضاییه هر ساله بنا به اعلام نیاز ارگان ها و دستگاه های ذیربط این مرکز، اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی و یا فراخوان جذب نیرو می کند. رشته ها، منصاب و شرایط پذیرش هر دوره از استخدام قوه قضاییه می تواند با توجه به منصب و تخصص های مورد نیاز رشته متفاوت باشد.

داوطلبان علاقه مند به فعالیت در ارگان های مرتبط با قوه قضاییه که واجد شرایط پذیرش و استغال در رشته های شغلی و مناصب مورد نیاز آزمون سال جاری هستند می توانند در مهلت مقرر شده از سوی مجری این آزمون برای ثبت نام و شرکت در فراخوان استخدام قوه قضاییه 1400 اقدام کنند.

به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان در این آزمون و اطلاع رسانی هر چه دقیق تر در ادامه این مقاله زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی و فراخوان های استخدام قوه قضاییه ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400

سال های گذشته طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص فراخوان استخدام این مرکز، داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز می توانستند در این آزمون نام نویسی کنند. آزمون های وکالت و کارشناسی رسمی قوه قضاییه نیز از جمله آزمون های این مرکز هستند.

 

همانطور که گفته شد، استخدام قوه قضاییه بر اساس نیاز به نیروی متخصص انجام می شود. بنابراین زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است. اما داوطلبان باید بدانند که در صورت برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه، باید حتما در مهلت معین شده نسبت به ثبت نام خود در فراخوان جذب قوه قضاییه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

 

زمان ثبت نام فراخوان جذب قوه قضاییه 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰ در این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که علاقه مند به ورود به این حیطه هستند، اما در حال حاضر بعنوان وکیل فعالیت نمی کنند می توانند نخست برای شرکت در آزمون وکالت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400

ثبت نام دوره های فراخوان استخدام قوه قضاییه و سایر آزمون های این مرکز گاهی از طریق سایت مرکز و گای از طریق سازمان سنجش انجام شده است. ثبت نام آزمون ها اکثرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به نشانی judiciarybar.ir و سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰ با انتشار اطلاعیه ثبت نام فراخوان سال جاری مشخص می شود. لازم به ذکر است که در صورت مشخص شدن سایت نام نویسی آزمون سال جاری و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400 این مقاله بروزرسانی می شود.

 

 

به محض آغاز فراخوان استخدام قوه قضاییه، لینک ثبت نام در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 

در همین راستا، داوطلبان می توانند با عضویت در کانال آزمون استخدامی تلگرام و یا صفحه مجازی اینستاگرام از آخرین اطلاعیه های مرتبط با آزمون های استخدامی ۱۴۰۰ مطلع گردند. هم چنین داوطلبان می توانند علاوه بر فراخوان های استخدامی قوه قضاییه در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور نیز شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400

طبق رویه هر ساله ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه، نام نویسی و پذیرش در این آزمون ممکن است برای استخدام نیرو در مناصب مختلف انجام شود و لذا با استناد به این موضوع ممکن است در هر دوره شرایط ثبت نام این آزمون با دوره قبل متفاوت باشد. اما معمولا شرایط عمومی ثبت نام تقریبا هر ساله یکسان است. در ادامه مهم ترین شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400 را ارائه داده ایم.

 

داشتن تابعیت ایرانی

متدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی

اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

عدم وابستگی به گروه ها و احزاب غیرقانونی و مخالف اسلام و کشور

عدم سوء سابقه کیفری و حسن شهرت اخلاقی

عدم اعتیاد به دخانیات و مواد روان گردان

داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت

 

 

مجددا تاکید می شود که شرایط ذکر شده بر اساس سایر آزمون های سال های گذشته بوده و به محض اعلام شرایط ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰ بروزرسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که علاقه مند به فعالیت در مناصب قوه قضاییه هستند می توانند علاوه بر آزمون استخدامی این مرکز برای شرکت در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه ثبت نام کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه

 

 

 

داوطلبان ثبت نام فراخوان جذب قوه قضاییه ۱۴۰۰ برای انجام ثبت نام، رفع ابهامات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ارتباط برقرار نمایند. برای اطلاع از اخبار آزمون های استخدامی قوه قضاییه عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام فراخوان استخدامی قوه قضاییه چه زمانی انجام می شود؟

✔️ معمولا فراخوان های استخدامی قوه قضاییه در بازه زمانی متفاوت برگزار می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ معمولا ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه، بصورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود.



 

3- ✔️ فراخوان های ثبت نام استخدامی قوه قضاییه از چه طریقی منتشر می شود؟

✔️ معمولا فراخوان ها از طریق مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه منتشر شده و بلافاصله در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

منبع : استخدام قوه قضاییه 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q46y
نظرتان را بنویسید