سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱

سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در کنکور ریاضی ۱۴۰۱ شرکت کردند با دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ می توانند درصدهای خود را محاسبه کرده و رتبه شان را تخمین بزنند. سایر داوطلبان نیز با دریافت این سوالات می توانند خود را برای شرکت در کنکور ریاضی سال های بعد آماده کنند.

 

 

سوالات کنکور ریاضی 1401 مدتی بعد از برگزاری این آزمون در دو دسته سوالات داخل و خارج از کشور و دو دفترچه عمومی و اختصاصی به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش در دسترس تمام افراد قرار می گیرد. معمولا افرادی که در کنکور ریاضی شرکت کردند پس از برگزاری این آزمون به دنبال دانلود سوالات هستند تا بتوانند براساس پاسخنامه منتشر شده برای این آزمون درصدهای خود در هر درس و رتبه شان را به صورت حدودی محاسبه نمایند.

افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال های آینده را دارند نیز به دنبال دریافت سوالات کنکور ریاضی سال ۱۴۰۱ و سال های قبل از آن می باشند تا با حل این سوالات خود را برای آزمون سال های آتی آماده نمایند. دریافت سوالات کنکور ریاضی به صورت رایگان و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است. برای راحتی داوطلبان در امر دانلود سوالات کنکور ریاضی 1401 در ادامه این مقاله لینک دانلود رایگان سوالات داخل و خارج از کشور کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را قرار دادیم.

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی داخل کشور ۱۴۰۱

کنکور سراسری در داخل و خارج از کشور در 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار می گردد. کنکور ریاضی داخل کشور یکی از آزمون هایی است که شرکت کنندگان زیادی دارد. معمولا سوالات کنکور ریاضی داخل کشور چند ساعت بعد از اتمام کنکور ریاضی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد.

 

دو دسته از افراد بی صبرانه در انتظار انتشار سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ هستند دسته اول افرادی هستند که زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 در کنکور ریاضی شرکت داشته و اکنون در انتظار انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی هستند تا بتوانند بر این اساس از تعداد سوالات درست و غلط خود مطلع شده و به محاسبه درصدهای خود پرداخته تا از حدود رتبه خود مطلع شوند.

 

دسته دوم افرادی هستند که قصد شرکت در کنکور ریاضی سال های آینده را داشته و برای آشنایی با مباحث پرتکرار و نحوه طراحی سوالات در انتظار دفترچه سوالات کنکور ریاضی 1401 هستند. کنکور ریاضی معمولا اولین آزمونی است که برگزار می شود بنابراین داوطلبان متقاضی شرکت در سایر گروه های آزمایشی مانند تجربی، زبان و ... نیز به دنبال دانلود سوالات عمومی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ هستند تا با سوالات عمومی کنکور سراسری بیشتر آشنا شده و بتوانند پیش از آزمون سطح علمی خود را محک بزنند.

 

 

به محض انتشار سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱، دفترچه عمومی و اختصاصی این آزمون در این قسمت قرار می گیرد.

 

معمولا چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری سازمان سنجش اقدام به انتشار پاسخنامه جداگانه برای هر گروه آزمایشی می کند تا داوطلبان با مطالعه این دفترچه سوالات بتوانند با اطمینان خاطر به محاسبه درصدهای خود بپردازند. برای دانلود پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی 1401 مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: پاسخنامه کنکور ریاضی

 

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۱

کنکور خارج از کشور همزمان با کنکور داخل کشور در هر 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در برخی کشورها نظیر ترکیه، پاکستان، قطر، کویت، لبنان، امارات و آلمان برگزار می گردد. معمولا افراد ساکن خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های داخل کشور را دارند اقدام به شرکت در کنکور سراسری خارج از کشور می نمایند. سوالات این آزمون نظیر سوالات کنکور سراسری تستی بوده و دارای نمره منفی می باشد.

 

دفترچه سوالات کنکور خارج از کشور در تمامی گروه های آزمایشی معمولا چند روز پس از برگزاری کنکور به طور همزمان و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد. تمامی افرادی که در کنکور 1401 شرکت داشته برای چک کردن جواب های این آزمون و افرادی که در سال های آتی قصد شرکت در این ماراتن نفس گیر را دارند برای آشنایی با نوع طراحی سوالات کنکور می توانند اقدام به دانلود دفترچه عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی نمایند.

 

 

به محض انتشار سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ خارج از کشور، لینک دانلود دفترچه عمومی و اختصاصی این آزمون در این قسمت قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه

 

 

 

 

اعتراض به سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱

داوطلبانی که در کنکور ریاضی 1401 شرکت کردند بامطالعه دقیق دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ و پاسخنامه این آزمون ادغام به بررسی هر سوال و پاسخ در نظر گرفته شده برای آن بپردازند. در صورتی که داوطلبان متوجه وجود اشتباهی در سوال و یا جوابی شده و یا اعتراضی نسبت به سوالی داشتند، می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند.

 

معمولا چند روز پس از اتمام زمان برگزاری کنکور سراسری امکان اعتراض به سوالات کنکور سراسری از طریق سیستم پاسخگویی سنجش فراهم می شود. سازمان سنجش پس از ارسال درخواست اعتراض به کلید سوالات کنکور سراسری 1401 اتقدام به بررسی درخواست هر داوطلب نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری پاسخ اعتراض داوطلبان را می دهد.

 

برای ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری لازم است تا داوطلب ابتدا اقدام به عضویت در سایت سنجش نموده و پس از دریافت رمز عبور خود مجددا وارد سایت سنجش شده و اعتراض خویش را نسبت به سوالات کنکور سراسری وارد نماید. برای آشنایی با جزئیات اعتراض به سوالات کنکور سراسری مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

در ادامه بخوانید: اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ چگونه قابل دریافت می باشد؟

✔️ این سوالات توسط سایت سنجش قابل دریافت می باشد البته برای آسودگی مراحل دریافت این دفترچه سوالات لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ سوالات کنکور ریاضی 1401 داخل کشور چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده است، این سوالات معمولا چند ساعت بعد از اتمام زمان برگزاری کنکور ریاضی منتشر می گردد.



 

3- ✔️ دفترچه سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور به چه صورتی منتشر می گردد؟

✔️ این سوالات در قالب دو دفترچه عمومی و اختصاصی در سایت سنجش منتشر می گردد که لینک دریافت آن در متن مقاله نیز قرار داده شده است.

منبع : سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DX76
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر