تور گرجستان نوروز 1402

تور گرجستان نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور گرجستان نوروز 1402
 هر سال تعطيلات نوروز و سال نو يكي از بهترين فرصت هاي سفر براي همه است، شما در هر موقعيت اجتماعي مانند كارمند يا دانشجو هستيد، اين فرصت را داريد كه حداقل 7 روز تعطيلات رسمي داشته باشيد و با خيال راحت مي توانيد به هر نقطه از ايران يا سراسر جهان سفر كنيد. خوشبختانه با شروع اسفند ماه شور و هيجان نوروزي هاي تور شكل ديگري به خود مي گيرد و خوشبختانه آژانس هاي مسافرتي و خدمات مسافرتي سعي در ارائه بهترين پكيج ها براي اين مدت در اختيار مسافران خود دارند.خوب يكي از بهترين مقاصدي كه مي توانيد در ايام بايرام انتخاب كنيد كشور گرجستان است زيرا در اين زمان زمان بسيار دلپذير و دلپذيري براي سفر وجود دارد و همچنين در اين زمان جشنواره هاي بهاري شاد و هيجان انگيز در انواع مختلف برگزار مي شود و مي توانيد به دليل آب و هواي معتدل فوق العاده اين مقصد، از تمامي جاذبه هاي گردشگري آن ديدن كنيد و آثار تاريخي آن را از نزديك مشاهده كنيد.
موضوع مهم در خصوص تورB هاي نوروزي به اين مقصد اين است كه ايراني ها براي ورود به گرجستان نيازي به دريافت ويزا از قبل ندارند و به محض ورود ويزاي فرودگاهي براي آنها صادر مي شود و بنابراين هزينه ويزا نيز حذف مي شود. اما مراقب باشيد تا بتوانيد ارزان تر از هميشه تور در گرجستان بهار 1402 خريداري كنيد، پيشنهاد مي كنيم هر چه سريعتر تور مورد نظر خود را رزرو كنيد. در نهايت از امروز مي توانيد با مراجعه به سايت آژانس نامي گشت نوروز 1402 گرجستان تور را با قيمت هاي بسيار مناسب رزرو يا خريداري كنيد. ضمنا تور نوروزي در گرجستان در بسته هاي 4، 5 و 8 روزه با پروازهاي داخلي و خارجي برگزار مي شود و همانطور كه گفته شد اين تورB يكي از ارزان ترين تورB هاي خارجي در اين تعطيلات براي شما مي باشد.در پكيج انتخابي خود تا بتوانيد با خيال راحت از جاذبه هاي زيبا و ديدني گرجستان لذت ببريد و با خاطراتي به ياد ماندني از سفر خود با تور گرجستان برگرديد.
بنابراين، دقيقاً منظور از پيشنهاد سفر تور چيست؟ حتماً نام تورB آخرين لحظه يا آخرين ثانيه تور و همچنين پيشنهاد مسافرتي تورB را شنيده ايد و از خود مي پرسيد كه تورB دقيقا چيست؟ همانطور كه از نام آن مشخص است، آخرين لحظه تور تورB ناميده مي شود كه در حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع تور، معمولا بين 1 تا 2 روز قبل از تاريخ پايان ثبت نام تور انجام مي شود، زيرا سهميه اي كه توسط The برجسته رزرو شده است. خطوط هوايي اين شركت هاي مسافرتي مجبورند تور خود را 10٪ تا 50٪ زير قيمت واقعي بفروشند، از جمله ارزان تور گرجستان. در همين حال، پيشنهاد تور گرجستان عيد 1402 بيشتر براي تعطيلات سال نو، عيد نوروز، تابستان و تعطيلات رسمي طولاني است، پس اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد.
 
پيشنهاد نوروزي تور گرجستان
بهترين زمان براي خريد تور گرجستان نوروز 1402 توجه داشته باشيد كه سوال بهترين زمان خريد تور در طول سال به خصوص در تعطيلات سال نو كاملا به شرايط و سليقه شما بستگي دارد اما از نظر مقرون به صرفه بودن پيشنهاد ما خريد يا رزرو تور در گرجستان از سايت نيمه دوم فوريه اما گاهي اوقات افرادي هستند كه زمان متفاوتي را براي اين تعطيلات انتخاب مي كنند كه در ادامه بيشتر به آن مي پردازيم.
27 مارس تا هفته اول آوريلبدون شك بهترين زمان براي سفر بايرام شما همين دوران است چرا كه پرطرفدارترين و پرطرفدارترين زمان خريد نوروزي تور دقيقا همين تاريخ است چرا كه مناسب ترين هتل با برنامه هاي مختلف و امكانات منحصر به فرد دقيقا در اين زمان به مسافران ارائه مي شود.پيشنهاد ما اين است كه در صورت انتخاب اين زمان، در اوايل اسفند ماه رزرو يا خريد كنيد.
هفته دوم فرورديناين دوره براي افرادي مناسب است كه ترجيح مي دهند سال را در خانه در كنار خانواده و دوستان بگذرانند و هفته دوم را براي سفر خود انتخاب كنند. برخي از افراد به دليل كارشان مجبورند بعد از يك هفته تعطيلي رسمي برگردند بنابراين كمي خلوت تر از هفته اول است.لازم به ذكر است كه در اين زمان در اواخر اسفند يا اوايل فروردين بايد تور را خريداري كنيد.
9 آوريل به بعدخوب، در آن زمان شما مسافران بسيار كمتري را در اين كشور خواهيد ديد زيرا تعطيلات رسمي تقريباً به پايان رسيده است و اكنون زمان شروع كار و فعاليت هاي مدرسه است. اما افراد زيادي هستند كه مراقبت هاي خاصي ندارند و مي توانند هر زمان كه بخواهند به اين مقصد بروند و مهمتر از آن اينكه مي توانيد در اين تاريخ تور ارزان تري خريداري كنيد.
آب و هواي گرجستان در نوروز 1402 فصل زيباي بهار در گرجستان از ماه مارس شروع مي‌شود، اما بايد بدانيد كه در اين زمان نمي‌توانيد از ورزش‌هاي آبي استفاده كنيد يا در دريا شنا كنيد، زيرا هوا هنوز براي اين نوع تفريح ​​بسيار سرد است. بنابراين، اگر عاشق سواحل و آفتاب گرفتن هستيد، عيد 1402 گرجستان را با تور مي رويد، بهتر است اواخر بهار به اين كشور سفر كنيد، جايي كه جاذبه هاي هيجان انگيز زيادي در انتظار شماست.
هواي گرجستان از ماه آوريل به تدريج گرم مي شود، اما بايد بدانيد كه همچنان ممكن است ناگهان باران ببارد و دماي هوا در شب كاهش مي يابد. همچنين اگر عاشق گرما هستيد، سفر خود را براي پايان ماه مي برنامه ريزي كنيد تا در تمام طول روز از گرماي خورشيد لذت ببريد.در اين زمان مي توانيد با خيال راحت در درياي سياه شنا كنيد و از تفريحات ساحلي لذت ببريد.اواخر بهار فصل ايده آلي براي سفر به گرجستان است اما چتر و لباس گرم همراه داشته باشيد.
 
آب و هواي گرجستان در نوروز
بهترين هتل گرجستان در نوروز 1402هتل گرجستان با خدمات و امكانات ويژه و چشمگير در ايام نوروز پذيراي شما مسافران عزيز است و شايد نوروز بايرام در برخي از هتل اين كشور جشن گرفته شود و سرگرمي هاي جالب و مفرح زيادي را به شما ارائه دهند. خوشبختانه در نقاط مختلف اين كشور به خصوص در شهرهاي تفليس و باتومي به راحتي مي توانيد يك هتل مناسب با توجه به شرايط خود پيدا كرده و رزرو كنيد. همچنين با توجه به اينكه نوروز يكي از اعياد ملي و مهم اين سرزمين است و گرجستان حال و هواي هيجان انگيزي پيدا مي كند. تمامي هتل ها در گرجستان، به ويژه در شهرهاي باتومي و تفليس، پذيراي مهمانان و مسافران تور بهار در گرجستان هستند.
در آخر توجه داشته باشيد كه شما كه در نوروز به دنبال تور گرجستاني ارزان هستيد، مي توانيد هتل گرجستان را در باتومي يا تفليس كه قيمت پايين تري دارند اما با امكانات رفاهي بالا در بسته هاي عيد ما در بالا در همين صفحه مشاهده كنيد. از بهترين هتل هاي گرجستان (تفليس و باتومي) براي اقامت در سال نو بهاري مي توان به هتل هاي زير اشاره كرد:
هتل Drunk Tbilisiكاخ جهاني هتلEE در باتوميهتل بيت لحم، تفليسهتل Euphoria Batumiهتل تفليس قديمهتل ML Club تفليسهتل Sky Georgia Tbilisiهتل Biltmore Tbilisiراديسون بلو باتومي.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/georgia/nowruz

نظرتان را بنویسید