تور تركيه نوروز 1402

تور تركيه نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

در زير، با خريد تور تركيه نوروز 1402، خدمات متنوعي را از آژانس نامي گشت دريافت خواهيد كرد و اينكه داشتن تور براي سفر محدود به تهيه بليط، حمل و نقل فرودگاهي و رزرو هتلE نيست. زيرا تفاوت تور با آژانس ها در كيفيت خدمات تورs و همچنين برنامه هاي ويژه براي سفر عيد نوروز شماست. مهمتر از آن، تنوع تور و ارائه بهترين و منحصر به فرد خدمات مسافرتي مشخصه مجموعه آژانس هاي مسافرتي ما است و در نهايت در تور خدماتي مانند اخذ ويزا، رزرو هتل، بليط رفت و برگشت و ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، تور فارسي زبان ليدر و انتخاب هتل و پرواز اختياري خارج از پكيج و ساير خدماتي كه به درخواست شما عزيزان در طول سفر از ما دريافت خواهيد كرد.
 
تور تركيه نوروز 1400
قيمت تور تركيه نوروز 1402 خب اول از همه بايد دنبال بهترين گزينه براي گذراندن تعطيلات نوروزي باشيم و مقصدي را انتخاب كنيد كه بتواند خستگي سال گذشته را از تن بيرون كند، بهترين گزينه تور تركيه نوروز 1402 است.پيشنهاد تور تركيه نوروز 1400
بهترين زمان براي خريد تور در تركيه نوروز 1402 است 27 مارس تا هفته اول آوريلبهترين و بهترين زمان براي خريد تور براي عيد همين بازه زماني است زيرا شما شوق تحويل سال نو را داريد و اين اتفاق مهم در مقصدي ايده آل و هيجان انگيز مانند تركيه رخ مي دهد. همچنين اكثر هتل در اين مقصد بهترين خدمات، امكانات و برنامه هاي سرگرمي را در حال حاضر ارائه مي دهند، فقط توجه داشته باشيد كه قيمت تور در اين تاريخ نسبتا گران خواهد بود.
5 آوريل به بعدبسياري از مردم ترجيح مي دهند بعد از 5 فروردين تور خود را رزرو كنند، دليل اصلي آن يكي از شهرهاي شلوغ و پر از مسافر است و دوم اينكه ترجيح مي دهند در زمان تحويل سال در خانه در كنار خانواده و عزيزان خود باشند. در عين حال، تور براي سفرهاي تركيه در اين دوره ارزان تر مي شود.
نيمه دوم فروردينطبيعتا افرادي كه اين تاريخ را براي سفرهاي عيد خود انتخاب مي كنند به دنبال آرامش بيشتر در تركيه براي تفريح ​​و لذت بيشتر با خيال راحت و آرامش هستند. همچنين از آنجايي كه اكثر مسافران به دليل تحصيل و كار به كشور بازگشته اند، اين مقصد زمان مناسبي براي خريد لباس ارزان قيمت محسوب مي شود.
آب و هواي تركيه در نوروز 1402 كشور زيبا و بسيار محبوب تركيه با آب و هواي مديترانه اي و آب و هواي نيمه گرمسيري و به دليل موقعيت خاص و شگفت انگيز جغرافيايي و مهمتر از آن به دليل قرار گرفتن در بين 4 دريا و كوه هاي مرتفع و دشت هاي وسيع باعث محبوبيت آن در مناطق مختلف شده است. آب و هواي بسيار متفاوت در تركيه اما بهار در تركيه يكي از زيباترين فصول اين كشور ناميده مي شود و معمولاً با آغاز ماه آوريل هوا كم كم گرم مي شود و در بعد از ظهر به ۲۰ تا ۲۳ درجه مي رسد و در شب حدود ۱۳ درجه را تجربه مي كند.همچنين دماي آب به تدريج در حال افزايش است و به طور كلي مي توان گفت كه اين يكي از بهترين شرايط آب و هوايي براي همه افرادي است كه ترجيح مي دهند به دور از گرما و سرماي شديد به تركيه سفر كنند.
بهترين شهرهاي تركيه براي سفر در نوروز 1402 با توجه به آمار منتشر شده از سال هاي اخير مشخص شد كه تعداد گردشگران ايراني كه در تمام فصول سال به ويژه تعطيلات سال نو به تركيه سفر مي كنند هر روز در حال افزايش است و اين تعداد نسبت به سال 95 پنجاه درصد افزايش داشته است. به اين نتيجه مي رسيم كه اين كشور مقصد اصلي اكثر مسافران است، همچنين مشخص شده است كه در برخي از ماه هاي سال ايرانيان بيشترين گردشگر را در اين كشور دارند. از آنجايي كه تركيه يكي از كشورهايي است كه توسط دريا احاطه شده است، جزاير ضيا و طبيعت بكر كم ندارد و جالب اينجاست كه بيشتر گردشگران شهرهاي آن را براي گذراندن تعطيلات به خاطر همين جذابيت هاي ساحلي انتخاب مي كنند كه همچنان پرطرفدارترين آنهاست. شهرهاي اين كشور را معرفي مي كنيم:
مارماريس مارماريس يكي از آن شهرهاي جذابي است كه سواحل آن را مي توان زيباترين سواحل دنيا ناميد. چرا كه در اطراف اين سواحل نيلگون اين فرصت را داريد كه شاهد مناظر بكر و باورنكردني از كوه هاي اطراف باشيد كه واقعا منظره اي باورنكردني را خلق مي كنند. در اين شهر انواع ورزش هاي آبي وجود دارد و مي توانيد از گشت و گذار شبانه در اين شهر زيبا نيز لذت ببريد. قايقراني از ديگر تفريحاتي است كه مي توانيد در اين شهر تجربه كنيد.
كاپادوكيهكاپادوكيه كه در آناتولي مركزي قرار دارد يكي از زيباترين مناظر تركيه را دارد. صخره هاي زيباي اين منطقه و بادكنك هاي هميشه در آسمان آبي منظره اي آرامش بخش و هيجان انگيز را ايجاد كرده اند كه شما را احاطه كرده است.استانبولبدون شك شهر استانبول را زيباترين شهر تركيه مي دانند. اين شهر جذاب با تنگه اي كه آن را به دو قسمت تقسيم مي كند هم در قاره اروپا و هم در قاره آسيا قرار دارد. علاوه بر اين، ديدني ها و نقاط گردشگري استانبول به قدري متنوع و شگفت انگيز است كه بعيد است در يك سفر بتوانيد كل شهر را ببينيد.
آنتاليادر هر صورت اگر بخواهيم ليستي از زيباترين شهرهاي تركيه تهيه كنيم قطعا آنتاليا حضور پررنگي در آن خواهد داشت چرا كه اين شهر با سواحل و مناظر زيباي خود توانسته هر گردشگري را مجذوب خود كند. اما شهرت آن تنها به دليل سواحل آن نيست كه توجه همگان را به خود جلب كرده است، بلكه مناطق كوهستاني و بكر و مكان هاي تاريخي آن نيز آنتاليا را به شهري تمام عيار در تركيه تبديل كرده است.
خواهد رفتوجود سواحل شگفت انگيز، استراحتگاه هاي زيبا، ويرانه هاي باستاني به جا مانده از تاريخ اين كشور، شهر جذاب بدروم را به يكي از محبوب ترين شهرهاي امروز تركيه تبديل كرده است كه از جاذبه هاي اين شهر محسوب مي شود.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/nowruz

نظرتان را بنویسید