تمامی آن‌چه باید درباره تور کیش از شیراز بدانید!

تمامی آن‌چه باید درباره تور کیش از شیراز بدانید!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
anaattarian

 
جزیره کیش با چشم‌اندازهای استثنایی، آب‌های زلال، مردمان صمیمی و سرگرمی‌های متنوع یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید. سالیانه افراد بسیار زیادی از گوشه‌وکنار ایران و اقصا نقاط جهان برای سپری کردن اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز به این جزیره مرجانی و آفتابی قدم می‌گذارند. در این میان، به نظر می‌رسد شیرازی‌ها بیش از سایرین به مسافرت به کیش علاقه دارند. در این مطلب، قصد داریم کلیه اطلاعات مربوط به تور کیش از شیراز را با شما به‌اشتراک بگذاریم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.
تور کیش از شیراز
تور کیش از شیراز زمینیتور کیش از شیراز زمینی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و پرطرفدارترین تورهایی است که به مقصد این جزیره زیبا حرکت می‌کند. پیمودن مسیر زمینی شیراز به کیش، بسته به نوع وسیله نقلیه و میزان توقف در بین راه، چیزی در حدود ۷ تا ۱۱ ساعت طول می‌کشد. تورهای زمینی کیش به شیراز هم درست مانند سایر مسیرها، مسافران خود را با استفاده از اتوبوس یا قطار به بندر چارک، بندر آفتاب یا بندر لنگه می‌رسانند. پس از دستیابی به این بنادر، پیمودن ادامه مسیر با استفاده از کشتی امکان‌پذیر خواهد بود. مسافران با انتخای تور زمینی کیش از شیراز می‌توانند یکی از خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای طول عمر خود را تجربه کنند.
تور کیش از شیراز با اتوبوستور کیش از شیراز با اتوبوس را می‌توان مقرون به‌صرفه‌ترین روش مسافرت زمینی در این مسیر دانست. تورهای زمینی با اتوبوس ممکن است مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به کیش انتخاب کنند. برای مثال، برخی از آن‌ها با حرکت به سمت چارک و پس از دستیابی به این بندر کوچک و زیبا مسافران خود را سوار کشتی کرده و پس از طی مسیری نه چندان طولانی به مروارید خلیج فارس می‌رسانند. پیمودن مسیر شیراز به چارک در حدود ۷ ساعت و از چارک تا کیش تقریبا یک ساعت طول می‌کشد.
این در حالی است که برخی از تورها بازدید از بندر آفتاب را در برنامه سفر خود گنجانده و از شیراز به سمت این بندر رهسپار می‌شوند. شیراز تا بندر آفتاب تقریبا ۸ ساعت فاصله دارد. با این حال، با توجه به فاصله ۱۸ دقیقه‌ای این بندر تا جزیره کیش در مجموع، مدت زمان دستیابی به جزیره کیش از هر دو بندر یاد شده تقریبا یکسان خواهد بود. مسافران تور زمینی کیش از شیراز، پس از رسیدن به یکی از بنادر چارک یا آفتاب باید سوار کشتی شوند و باقی راه را به‌صورت دریایی طی کنند.
گذشته از این‌ها، مسیر منتهی به بندر لنگه هم یکی از محبوب‌ترین مسیرهای زمینی است که با پشت سر گذاشتن آن می‌توان به کیش سفر کرد. مسیر شیراز به بندرلنگه اندکی طولانی‌تر است. با این حال، مناظر و چشم‌اندازهای این مسیر به مراتب زیباتر و تماشایی‌تر از شیراز تا چارک است. در واقع، پیمودن فاصله شیراز تا بندر لنگه با پشت سر گذاشتن شهرهای جهرم و لار امکان‌پذیر بوده و تقریبا ۸ ساعت و نیم طول می‌کشد. مسافرانی که از بندر لنگه به سمت کیش حرکت می‌کنند با سپری کردن مدت زمانی معادل ۲ و نیم تا ۳ ساعت و از طریق کشتی‌سواری بر روی آب‌های فیروزه‌ای خلیج فارس به جزیره زیبای کیش می‌رسند.  آرامش یا تلاطم آب دریا را می‌توان از اصلی‌ترین عوامل موثر در کاهش یا افزایش مدت مسافرت دریایی از کلیه بنادر به کیش دانست.
کیش از شیراز 
تور کیش از شیراز با قطارقطار یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه‌ای است که کسافرت با تور کیش از شیراز زمینی را امکان‌پذیر می‌کند. تور ریلی کیش از شیراز با حرکت به سمت بندرعباس مسافران خود را در این شهر زیبا پیاده کرده و پس از آن به سوی بندر چارک، بندر آفتاب یا بندر لنگه رهسپار می‌کند. گردشگران این تور، پس از رسیدن به یکی از بنادر یاد شده با سوار شدن به کشتی و طی کردن مسیری کوتاه می‌توانند به خاک طلایی رنگ جزیره کیش قدم بگذارند. پیمودن مسیر ریلی ۶۰۰ کیلومتری شیراز تا بندرعباس در حدود ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد.
مزایای تور کیش از شیراز زمینیمزایای تور شیراز به کیش زمینی را به اختصار می‌توان چنین برشمرد:
تور زمینی کیش از شیراز به مراتب مقرون به‌صرفه‌تر از تورهای هوایی است. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که بهره‌مندی از امکانات و خدمات این تور را برای افراد بیش‌تری امکان‌پذیر می‌کند.با استفاده از تور کیش از شیراز زمینی و پیمودن مسیری ۷ تا ۱۱ ساعته، گردشگران می‌توانند سفری استثنایی و خاطره‌انگیز را به‌همراه عزیزان خود تجربه کنند. این نوع مسافرت، بیش‌تر مناسب افرادی است که برای تجربیات و جلوه‌های مسیر ارزش فراوانی قائل بوده و تنها به دستیابی به مقصد نمی‌اندیشند.بهره‌مندی از مناظر و چشم‌اندازهای موجود در مسیر هم یکی از بهترین مزایای سفرهای زمینی است. مسافران در طول راه می‌توانند کلیه جاذبه‌های گردشگری کیش موجود را شناسایی کرده و در این زمینه، اطلاعات بسیار مفیدی را گردآوری کنند.مسافران تورهای زمینی با بهره‌گیری از اتوبوس می‌توانند در بین راه توقف کرده و در با صفاترین نقاط به صرف نهار بپردازند. استفاده از سرویس‌های بهداشتی موجود در بین راه نیز برای مسافران تور اتوبوس امکان‌پذیر خواهد بود.گردشگران تورهای ریلی با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته قطارهای مسیر شیراز- بندرعباس، دسترسی آسان و مداوم به سرویس‌های بهداشتی راحت و پاکیزه، امکان استفاده از کوپه‌های ۴ و ۶ تخته، صرف غذایی خوش‌مزه در داخل قطار، دسترسی به اینترنت رایگان، امکان تماشای فیلم در طول این مسیر می‌توانن سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه کنند.در نهایت، گردشگران تور زمینی کیش از شیراز با سوار شدن به کشتی و پیمودن مسیر دریایی می‌توانند خاطرات و تجربیات مسافرت زمینی خود را تکمیل کنند. سفر دریایی از جالب‌ترین تجربیاتی است که خاطره آن برای همیشه در ذهن گردشگران شیراز به کیش به‌یادگار خواهد ماند.قیمت تور کیش از شیراز زمینیهزینه سفر به کیش به صورت زمینی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از آن میان، می‌توان به نوع وسیله نقلیه، مسیر انتخابی، امکانات ارائه شده در تور، کیفیت خدمات تور، مدت اقامت، تاریخ عزیمت و نوع هتل یا اقامت‌گاه اشاره کرد.
جاذبه‌های گردشگری در صورت سفر زمینی به کیشتور زمینی کیش از شیراز با حرکت به سمت بندر لنگه، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در معرض دید مسافران خود قرار می‌دهند. از این میان، می‌توان به بندر خمیر اشاره کرد. این بندر زیبا و قدیمی یکی از بهترین نقاطی است که گردشگران می‌توانند دقایقی را در آن به گشت‌وگذار بپردارند.
پارک‌های طبیعی و مناطق حفاظت شده لارستان هم با در اختیار قرار دادن چشم‌اندازهایی بسیار زیبا از مناسب‌ترین نقاط برای صرف ناهار در این مسیر به حساب می‌آیند. دشت‌های سرسبز و زیبای لارستان به‌ویژه در فصل بهار از جلوه‌ای بی‌نظیر برخوردارند. با عبور از لار، اغلب تورهای زمینی به سمت بندرعباس حرکت می‌کنند.
بنابراین، جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا را نیز می‌توان به‌عنوان یکی از جالب‌ترین مناظر و دیدنی‌های موجود در این مسیر معرفی کرد. در صورت تمایل، مسافران تورهای زمینی کیش از شیراز می‌توانند ساعاتی را در این شهر خیال‌انگیز سپری کرده و از معبد هندوها، چشمه آب‌گرم گنو، عمارت کلاه‌فرنگی، محله باستانی سورو و بسیاری دیگر از اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کنند.
تور اقساطی کیش از شیرازتور اقساطی کیش از شیراز یکی از بهترین گزینه‌هایی است که مسافرت به جزیره زیبای کیش و بهره‌مندی از چشم‌اندازها و تفریحات فراموش‌نشدنی آن را برای اقشار مختلف امکان‌پذیر می‌کند. شرایط اقتصادی فعلی، سفر کردن را برای اغلب مردم به کاری غیر ممکن تبدیل کرده است.
با توجه به شرایط مالی اغلب مردم، امروزه مسافرت به نقاطی نظیر کیش برای بسیاری از افراد به امری لوکس و دور از دسترس بدل شده است.
خبر خوب این است که با استفاده از تور کیش از شیراز اقساطی گروه‌های بیش‌تری از افراد می‌توانند از مواهب گشت‌وگذار در این جزیره شگفت‌انگیز بهره‌مند شود. از این جمله، می‌توان به کارمندان و بازنشستگان نهادها و مراکز دولتی و خصوصی و همچنین، صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ اشاره کرد.
برای آشنایی با شرایط ثبت‌نام در تور قسطی کیش از شیراز، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز به وب‌سایت معتبرترین آژانس‌های گردشگری مراجعه کرده و اطلاعات مندرج در این سایت‌ها را به دقت مطالعه کنید. به علاوه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با بخش پشتیبانی وب‌سایت‌های مذکور مطرح کرده و برای مسافرت خاطره‌انگیز خود برنامه‌ریزی کنید.
مزایای تور اقساطی کیش از شیرازمزایای تور اقساطی کیش از شیراز را می‌توان چنین برشمرد:
پرداخت تدریجی هزینه‌های تور کیش از شیراز را می‌توان مهم‌ترین مزیت این تور دانست. بنابراین، علاقه‌مندان سفر به کیش، دغدغه فراهم کردن کل هزینه‌ها را کنار گذاشته و با تمرکز بیش‌تر بر روی انجام تفریحات و لذت بردن از سفر، خاطراتی به‌یاد ماندنی را برای خود و اعضا خانواده خویش رقم می‌زنند.با توجه به نقش تورهای اقساطی در دستیابی طیف‌های گسترده‌تری از افراد به گزینه‌های سفر و با در نظر گرفتن تاثیر سیر و سیاحت بر بهبود روحیه و ارتقا توان روانی افراد، سفرهای اقساطی را می‌توان یکی از بهترین روش‌هایی دانست که به تقویت روحیه جامعه کمک می‌کنند.با استفاده از تور کیش از شیراز اقساطی کلیه کارمندان، بازنشستگان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند به‌همراه اعضا خانواده و دوستان خود برای مسافرتی استثنایی برنامه‌ریزی کنند.قیمت تور اقساطی کیش از شیرازقیمت تور اقساطی کیش از شیراز هم درست مانند سایر تورها به عوامل و پارامترهای گوناگونی بستگی دارد. از این جمله، می‌توان به تعداد اقساط، مدت اقامت، نوع تور، نوع هتل یا اقامت‌گاه، امکانات و خدمات تور و همچنین، تاریخ عزیمت اشاره کرد. طبیعتا، تغییر هر یک از مولفه‌های یاد شده می‌تواند قیمت نهایی تور را تغییر دهد. برای مثال، ۵ ستاره بودن یا ۳ ستاره بودن هتل، هوایی یا زمینی بودن تور و بسیاری موارد دیگر از جمله عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه نهایی سفر به حساب می‌آیند.
در این میان، تعداد اقساط از مهم‌ترین پارامترهایی است که می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت تور کیش از شیراز اقساطی موثر باشد. با توجه به اضافه شدن مبلغی به‌عنوان کارمزد در هر ماه، بالا رفتن تعداد قسط‌ها به افزایش هزینه این نوع تور منجر خواهد شد. بنابراین، تور اقساطی کیش از شیراز ۱۰ ماهه به مراتب پر هزینه‌تر از همین تور با اقساط ۴ ماهه خواهد بود.
تور کیش از شیراز ارزانتور کیش از شیراز ارزان اصطلاحی است که معمولا برای تورهای لحظه‌ای این مسیر در نظر گرفته می‌شود. تورهای ارزان، لحظه‌ای یا لحظه آخری کیش از شیراز تورهایی هستند که تا آخرین ساعات و آخرین روزهای مانده به آغاز حرکت، هنوز نتوانسته‌اند ظرفیت مسافران خود را تکمیل کنند. به این ترتیب، ظرفیت خالی مذکور با قیمتی به مراتب پایین‌تر از هزینه اصلی در اختیار علاقه‌مندان سفر به کیش قرار می‌گیرد.
استفاده از تورهای لحظه‌ای، بیش‌تر مناسب افرادی است که با سرعت هر چه تمام‌تر و تنها ظرف چند روز یا چند ساعت می‌توانند چمدان‌ها را ببندند و خود را برای مسافرتی استثنایی آماده کنند. برای آگاهی از تور لحظه آخری کیش از شیراز، کافی است به وب‌سایت آژانس‌های گردشگری معتبر مراجعه کرده و گزینه لحظه‌ای یا ارزان را انتخاب کنید.
مزایای تور کیش از شیراز ارزاناز مهم‌ترین مزایای تور کیش از شیراز ارزان می‌توان موارد زیر را نام برد:
با توجه به غیر منتظره بودن این سفر، همراه شدن با تور لحظه‌ای کیش از شیراز یکی از استثنایی‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین خاطراتی است که برای همیشه در ذهن مسافران به‌یادگار خواهد ماند.تور لحظه آخری کیش از شیراز یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های مسافرت به مروارید خلیج فارس به حساب می‌آید. مسافران این تور با پرداخت پایین‌ترین قیمت ممکن می‌توانند سفری لوکس را تجربه کنند.قیمت تور کیش از شیراز ارزانقیمت تور کیش از شیراز ارزان به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در تعیین قیمت تور لحظه‌ای کیش از شیراز می‌توان به نوع قرارداد شرکت برگزارکننده تور با خطوط هوایی یا خطوط ریلی و همچنین، نوع قرارداد با هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های کیش اشاره کرد.
برای مثال، در صورت چارتر کردن هتل یا خط هوایی یا خط ریلی، آژانس گردشگری اجازه خواهد داشت بلیط این خطوط یا اتاق‌های هتل را با مبالغی به مراتب کم‌تر از نرخ اصلی در اختیار مسافران قرار دهد. به همین دلیل، در مواردی مشاهده شده که هزینه تور لحظه آخری کیش از شیراز تا ۷۰ درصد پایین‌تر از قیمت اصلی است. سایر پارامترهای موثر در تعیین نرخ تور ارزان کیش از شیراز با سایر تورها یکسان هستند. از این میان، می‌توان به تاریخ عزیمت، مدت اقامت، هوایی یا زمینی بودن تور و ۵، ۴ یا ۳ ستاره بودن هتل اشاره کرد.
تور کیش از شیراز با ناهارتور کیش از شیراز با ناهار یکی از تورهای ویژه‌ای است که در برخی از مواقع سال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این تورها، علاوه بر صبحانه، تهیه ناهار مسافران هم برعهده تور خواهد بود. به این ترتیب، گردشگران بدون در نظر گرفتن هزینه اضافی برای مراجعه به رستوران یا بدون نیاز برای تحقیق و بررسی بهترین گزینه‌ها برای صرف نهار با خیال راحت، می‌توانند وظیفه پیدا کردن رستوران مناسب یا سرو غذا را در اختیار برگزارکنندگان تور قرار دهند.
برخی از تورها، گردشگران خود را برای صرف غذا به خوراک‌کده‌های گوناگون می‌برند. این در حالی است که تعدادی از آژانس‌های مسافرتی تهیه نهار را شخصا برعهده گرفته و با استخدام آشپز یا بستن قرارداد با آشپزخانه‌های مجهز این وظیفه را عهده‌دار می‌شوند.
مزایای تور کیش از شیراز با ناهارعمده‌ترین مزایای تور کیش از شیراز با ناهار عبارتند از:
معمولا صرف غذا به‌صورت گروهی و به‌همراه تور به مراتب مقرون به‌صرفه‌تر از مراجعه شخصی به رستوران خواهد بود. این از اصلی‌ترین مزایایی است که تور کیش از شیراز با ناهار را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل می‌کند.صرف غذا به‌همراه سایر مسافران تور یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که ایجاد صمیمیت بیش‌تر میان هم‌سفران را امکان‌پذیر می‌کند.استفاده از امکانات تور کیش از شیراز با ناهار از بهترین روش‌هایی است که به صرفه‌جویی در وقت گردشگران کمک می‌کند. با استفاده از این تور، دیگر نیازی نیست مسافران به‌دنبال پیدا کردن رستوران مناسب باشند. کافی است وظیفه تهیه نهار را به برگزارکنندگان تور سپرده و خودتان به انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و خرید بپردازید.تخفیف تور کیش از شیرازتخفیف تور کیش از شیراز یکی از دل‌چسب‌ترین اتفاقاتی است که در مواقع خاصی از سال، علاقه‌مندان به این سفر استثنایی را شگفت‌زده می‌کند. این تخفیف، عمدتا در تورهای تابستانی مشاهده می‌شود. با این حال، در سایر مواقع و بسته به دلایل گوناگون نیز ممکن است آژانس‌های مسافرتی تورهای خود را با قیمتی پایین‌تر از نرخ اصلی در اختیار مسافران قرار دهند. از این جمله، می‌توان به تور لحظه‌ای کیش از شیراز اشاره کرد که پیش‌تر به تفصیل درباره آن صحبت کردیم.
تخفیف تور تابستانی کیش از شیراز، غالبا از گرمای هوا و پایین بودن نسبی شمار مسافران در این فصل ناشی می‌شود. با این حال، بسیاری از افراد با گرما و رطوبت کیش در تابستان مشکلی نداشته و ترجیح می‌دهند در این فصل به این جزیره سفر کنند. این افراد معمولا تمایل دارند بخش قابل توجهی از مدت سفر خود را به غواصی، شنا، حمام آفتاب و انجام ورزش‌های دریایی اختصاص دهند.
در فصل تابستان، اغلب خطوط هوایی، هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها و کلوپ‌های تفریحی کیش، امکانات خود را با تخفیف‌های باورنکردنی در اختیار گردشگران و آژانس‌های مسافرتی قرار داده و از این طریق، تلاش می‌کنند مسافران بیش‌تری را به انجام این سفر ترغیب کنند. به مسافران تابستانی این جزیره توصیه می‌کنیم در طول سفر خود همواره از مقادیر قابل توجهی کرم ضد آفتاب استفاده کرده و حتما آب معدنی و نوشیدنی‌های دارای املاح را به‌همراه داشته باشند. آفتاب‌سوختگی، گرمازدگی و کم‌آب شدن بدن از رایج‌ترین مشکلاتی است که در فصل تابستان برخی از مسافران را راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کیش می‌کند. بنابراین، لازم است در این زمینه به‌اندازه کافی دقت کنید.
جاذبه‌های گردشگری کیشجاذبه‌های گردشگری کیش بی‌شمارند. از معروف‌ترین و زیباترین اماکن گردشگری کیش می‌توان به کشتی یونانی، درخت سبز، آب‌انبار قدیمی کیش، شهر باستانی حریره، پارک ساحلی مرجان، کلبه هور، اسکله تفریحی، باغ پرندگان و دلفیناریوم اشاره کرد. گردشگران با مراجعه به هر یک از این مکان‌های زیبا؛ با تماشای مناظر شگفت‌انگیز؛ یا با بهره‌برداری از امکانات ویژه هر یک از اماکن یاد شده می‌توانند خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود و عزیزان‌شان ایجاد کنند.
انواع تفریحات و سرگرمی‌های دریایی کیشمسافران تور کیش از شیراز با انجام انواع تفریحات و سرگرمی‌های دریایی سفری خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد. از محبوب‌ترین تفریحات و سرگرمی‌های این جزیره آفتابی می‌توان به غواصی، شنا، دوچرخه‌سواری، کیبل اسکی، کارتینگ، پاراسل سواری، بانانا سواری، استفاده از قایق‌های تندرو، پینت بال، بیگ بال، زورب بال، اسکوتر دریایی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. به مسافران تورهای کیش از شیراز توصیه می‌کنیم، مدت زمان اقامت خود در جزیره کیش را به خوبی مدیریت کنند. به این ترتیب، احتمالا موفق خواهند شد بخش قابل توجهی از سرگرمی‌های موجود در این جزیره استثنایی را امتحان کرده و یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین سفرهای طول عمر خود را تجربه کنند.
آشنایی با مسیر زمینی شیراز تا کیشمسافت بین شیراز تا کیش طبق محاسبات زمین‌شناسی و از روی نقشه چیزی حدود ۶۲۴ کیلومتر یا ۳۸۷ مایل است. این به معنی است که در صورت سفر با خودروی شخصی با سرعت متوسط ۷۰ کیلومتر بر ساعت حدوداً ۵ ساعت در مسیر خواهید بود. البته این زمان به‌صورت تقریبی محاسبه شده است. توقف بین مسیر و استراحت بین المسیری در نظر گرفته نشده است. این زمان ممکن است برای هر کسی متفاوت باشد و ما فقط میانگین را در نظر گرفته‌ایم.
علاوه بر آن رسیدن به جزیره کیش از راه جاده‌ای به خاطر عدم وجود پل هوایی میسر نیست. درواقع هیچ مسیر زمینی یا پل هوایی جزیره کیش را به نقاط اطراف متصل نمی‌کند. به این منظور باید پس از پیاده شدن از قطار به یکی از بنادر چارک یا آفتاب برسید و از طریق کشتی و مسیر دریایی راه جزیره کیش را پیش بگیرید. اگر هم با ماشین شخصی سفر کرده‌اید، خودروی شما از طریق شناورها به جزیره منتقل می‌شود.
علاوه بر این دو بندر دیگر هم وجود دارد. البته خوب است بدانید که بندر چارک با لندی گراف‌های متعدد برای انتقال خودرو، انتخاب تعداد بیشتری از مسافران به شمار می‌آید. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان هم می‌شود و نیازی نیست خود و عزیزانتان را معطل رسیدن شناور بعدی کنید.
رسیدن به کیش از بنادر حدود ۲ ساعت زمان می‌برد. پس در مجموع حدود ۹ ساعت یا کمی بیشتر زمان برای رسیدن به مقصد سپری می‌شود. پس در مجموع حدود ۱۸ ساعت زمان صرف رفت و برگشت‌تان می‌شود. این زمان به‌صورت تقریبی است و این شما یا آژانس مسافربری است که باید احتمالات را برای برنامه‌ریزی منظم در نظر بگیرد.
مسیرهایی که از شیراز به مقصد کیش طی می‌شوند در هر صورت ابتدا به بندرعباس هرمزگان منتهی می‌شوند. دو مسیر کلی از این مبدا به مقصد کیش وجود دارد. در یکی از مسیرها شما از مکان‌های گردشگری زیر عبور می‌کنید:
دریاچه مهارلو؛ دریاچه سرخ رنگ ایران که علاوه بر ویوی فوق‌العاده جذاب، اگر بخت با شما یار باشد پرنده‌های مهاجری که در این دریاچه زندگی می‌کنند را هم خواهید دید.کاخ ساسانی سروستان؛ با معماری گوتیک و منحصر به فرد و قدمتی طولانی مقصد بازدید بسیاری از تاریخ دوستان به شمار می‌رود.نقش شاپور داراب؛ نقش‌های برجسته سنگی که ارزش تاریخی و پرمفهومی از دوره ساسانیان دارند در اطراف کاخ ساسانی سروستان به چشم می‌خورند. این مسیر هم برای کسانی که شیفته محیط زیست هستند مناسب است و هم برای کسانی که به مکان‌های تاریخی و باستانی علاقه دارند.مسیر دوم که شیراز را به بندرعباس، به مقصد کیش، متصل می‌کند از بازار بزرگ جهرم و قلعه اژدها پیکر عبور می‌کند. بازار جهرم امکان خرید از بازاری سنتی آمیخته با سبک زندگی و نیازهای زندگی مدرن را برایتان فراهم می‌کند. قلعه اژدهاپیکر آرامگاه نادرشاه در نزدیکی یکی از شهرهای بندرعباس واقع شده است. این مکان با نورپردازی جذاب در شب و سرسبزی که در روشنایی روز به چشم می‌خورد، در هر زمان حس و حالی خوشایند را برایتان پدید می‌آورد.
فاصله شیراز تا کیش هواپیما، خودرو شخصی، قطارمسافت هوایی شیراز تا کیش حدود ۳۷۰ کیلومتر است. از فرودگاه واقع در مرکز فارس تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدوداً ۷۰ دقیقه زمان نیاز است. این زمان با توجه به مسیر پرواز و شرایط جوی، کمی متفاوت است.
تور کیش از شیراز در هم سفرها از طریق هواپیما برایتان مقدر شده است. این تورها به‌خصوص برای کسانی که ترجیح می‌دهند زمان بیشتری را در مقصد شگفت‌انگیز جزیره کیش سپری کنند، انتخاب مناسبی است. به این ترتیب زمان کمتری را در مسیر و لحظه شماری برای رسیدن به جزیره فوق‌العاده کیش سپری می‌کنید.
در مسیر هوایی نیاز به تعویض وسیله مسافربری نیست. مشخصاً نیازی نیست از هواپیما پیاده شوید و سوار کشتی یا شناورها شوید. مسافران در تور کیش از شیراز، بر فراز دریای خلیج فارس عبور می‌کنند. سپس مستقیماً در خود جزیره کیش، در فرودگاه بین‌المللی کیش، فرود می‌آیند. به‌دلیل تعدد سفر از شیراز به مقصد کیش در اغلب روزهای هفته تور کیش از شیراز برای رزرو شما عزیزان مهیاست.
در صورت تمایل به سفر با خودروی شخصی‌ طبعاً به زمان بیشتری نیاز دارید. همین فاصله بین مبدا شما شیراز تا مقصد مورد نظرتان جزیره زیبای کیش زمان بیشتری، یعنی چیزی حدود ۷ الی ۸ ساعت می‌طلبد. همان طور که اشاره داشتیم این سفر از دو مسیر متفاوت امکان‌پذیر است.
اگر عاشق ماجراجویی های میان جاده‌ای هستید یا ون شخصی دارید این مسیر برای شماست. چرا که تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد را در پیش خواهید داشت. البته این شیوه سفر برای هر آدمی مناسب نیست! مثلاً  برای کسانی که دوست ندارند مسیر زیادی بین دو نقطه مبدا و مقصد را طی کنند انتخاب درستی به حساب نمی‌آید.
هر دو این مسیرها امکان عبور و بازدید از دل اماکن تاریخی ایران را برایتان به ارمغان می‌آورد. به‌طور کلی افراد زیادی با ماشین شخصی به قصد سفر به کیش از شیراز خارج می‌شوند. این را زمانی متوجه می‌شوید که پلاک‌های شیراز را در جاده رؤیت کنید.
نزدیکی نسبی این دو نقطه به هم رفت و آمد را چه از طریق خودروی شخصی و چه از طریق تور کیش از شیراز بیشتر کرده است. این رفت و آمدها بیشتر به قصد تفریح و سرگرمی صورت می‌گیرد. علاوه بر تعطیلات افرادی هستند که به فعالیت در این بنادر مشغول می‌شوند.
اگر علاقه زیادی به قطار و حمل و نقل با قطار را دارید، باید بدانید که مسیر ریلی بین شیراز تا کیش هنوز نیمه تمام باقی مانده است! اگرچه این پروژه همچنان در حال ساخت است اما زمان دقیق اتمام آن مشخص نیست! اگر قصد سفر به جزیره کیش در آینده نزدیک را دارید سفر با قطار را در برنامه خود قرار ندهید. خبر خوب این است که به محض تکمیل شدن این پروژه در دست ساخت، هماهنگی‌های لازم برای سفر شما را مهیا می‌کنیم.
تور کیش از شیراز از طریق قطارهای مسافربری همچنان طرفداران چشم انتظار خود را دارد.
از شیراز به کیش با ماشین یا تور؟انتخاب شما سفر با خودروی شخصی است یا تور کیش از شیراز؟ در نظر داشته باشید این انتخاب مختص شما است و به عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. برای نمونه اگر برای بار اول به قصد سفر به کیش، از شیراز خارج می‌شوید باید نکات زیر را بدانید:
چالش مسیریابی را در پیش خواهید داشت. لازم است نقشه‌ای به همراه داشته باشید یا از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل بلد یا گوگل مپ مسیریابی کنید. اگر میانه خوبی با این موارد ندارید ناچارید مکرراً از محلی‌ها یا دیگر رانندگان سؤال کنید. البته اگر از جاده‌های اصلی عبور کنید امکان توقف ندارید و مجبورید تابلوها را دنبال کنید.بنزین یا گاز خودرو را چک کنید. هیچ‌چیز بدتر از ماندن در وسط جاده آن هم در سفری که مدت‌ها آرزویش را داشتید نیست! همراه داشتن بنزین در خودرو را فراموش کنید، به خطرش نمی‌ارزد!رانندگی تمرکز و انرژی زیادی می‌خواهد. توجه به علائم راهنمایی و رانندگی در هر شرایطی حائز اهمیت است. اگر صحبت با خانواده یا دوستان هنگام رانندگی برایتان دشوار است، تور کیش از شیراز انتخاب‌های بهتری را پیش رویتان قرار می‌دهد.
جدای از نکات منفی و زحمت زیاد، با خودروی شخصی امکان توقف در هر زمان که بخواهید را دارید! چه به قصد خرید یا استراحت و چه به قصد استفاده از سرویس بهداشتی.تورهای سفر با قطار در حال حاضر وجود ندارد اما سفر هوایی با امکانات متعدد، در لیستی طولانی برای رزرو تور کیش از شیراز مهیاست. شاید سفر با قطار را هنوز در گوشه‌ای از ذهن‌تان داشته باشید اما زندگی همین لحظه‌هایی است که به تعویق می‌اندازیم، با خودرو شخصی خود به دل جاده بزنید یا همین حالا تور دلخواه خود را رزرو کنید.
با رزور تور مناسب طبق برنامه شخصی‌تان و نیازهای متناسب و بودجه دلخواه سفری خاطرانگیز را برای خود و عزیزانتان رقم می‌زنید. بدون هیچ دغدغه‌ای و با امکانات عالی روی صندلی راحت خود بنشینید و به کار مورد علاقه‌تان مشغول شوید و باقی را به همسفرها بسپارید.
شما لایق استراحت و آسودگی خاطر هستید. همسفرها این شرایط را برای شما فراهم می‌کند. شیراز نزدیک‌ترین فرودگاه به کیش را دارد و در کمترین زمان ممکن به جزیره زیبای کیش در دل اقیانوس همیشه فارس می‌رسید. همسفرها منتظر شماست تا هتل و تفریحات موردنظر شما را در اختیارتان بگذارد.
پارک‌های آبی مجهز و بزرگ، استخرهای روباز، رستوران‌های شیک با غذاهای اصیل، سنتی و دریایی، آکواریوم‌های بزرگ و شگفت انگیز همگی منتظر استقبال شما هستند.
با در نظر گرفتن تمام این موارد، به نظرتان بهترین انتخاب برای شما چیست؟ سفر با خودروی شخصی با صرف هزینه بنزین و صرف انرژی زیاد یا تور کیش از شیراز با هواپیما در صندلی راحت و امکانات کاملاً در دسترس؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ همسفرها در انتخاب تور مناسب در خدمت شماست. با ما در ارتباط باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.  
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سفری انتخاب محل اقامت است. محل اقامت در بسیاری مواقع بخش زیادی از لذت سفر شما را تعیین می‌کند. شما حتی اگر به زیباترین نقطه دنیا هم سفر کنید ولی شب را به سختی بگذرانید و نتوانید به خوبی استراحت کنید، خاطرات بدی از آن سفر با خود به خانه خواهید برد. بنابراین پیش از اقدام به سفر نسبت به انتخاب محل اقامت مناسب اقدام کنید و این کار را با تحقیق و جستجو آغاز کنید. خوشبختانه اگر مقصد سفر شما شیراز است با گزینه‌های زیادی روبرو هستید و با کمی جستجو می‌توانید مکانی مناسب شرایط خود پیدا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هتل های شیراز را به شما معرفی کنیم.
سفر به شیراز در فصل‌های شلوغ سالاگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید، به احتمال زیاد با این پیشنهاد مواجه شده‌اید که فصل بهار را برای سفر خود انتخاب کنید. شیراز فصل گل و درختان بهارنارنج است و در فصل بهار، در تمام پارک‌ها و بوستان‌ها و حتی خیابان‌های شیراز عطر سرمست‌کننده‌ی بهار نارنج می‌پیچد و به واقع بهار شیراز مدهوش‌کننده است. علاوه بر این، هوای شیراز در بهار معتدل و دلپذیر است.
در تابستان شیراز هوایی گرم و در زمستان هوایی سرد و خشک دارد. به همین دلیل همانطور که می‌دانید بهار بهترین فصل سفر به شیراز است. اما یکی از مشکلاتی که در سفر بهاره وجود دارد، این است که اغلب گردشگران و مسافران شیراز همین فصل را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل شما با شیرازی شلوغ مواجه خواهید شد. این شلوغی باعث می‌شود که اگر از پیش اقدام به رزرو هتل یا محل اقامت مورد نظر خود نکنید نتوانید در بهار جای خالی مناسب برای ماندن پیدا کنید. پس برای سفر بهاره به شیراز حتماً محل اقامت خود را از قبل انتخاب و رزرو کنید. ابتدا بهترین هتل های شیراز را بشناسید تا دستتان برای انتخاب محل اقامت باز باشد.
انواع هتل در شیرازتعداد هتل‌ها و اماکن اقامتی در شیراز به حدی زیاد است که این شهر زیبا هرچقدر هم که مهمان و مسافر داشته باشد، باز هم می‌تواند مهمانان بیشتری را در دل خود جا دهد. عمده مکان‌های اقامتی در شیراز به چند دسته تقسیم می‌شوند: هتل های سنتی، هتل های پنج ستاره شیراز، هتل های سه ستاره، هتل آپارتمان، هتل های لوکس، خانه‌های تاریخی و سوئیت. پیش از انتخاب و رزرو مکان اقامت خود باید بدانید که دنبال چجور جایی هستید. برای پیدا کردن انتخاب مناسب ابتدای بودجه خود را مدنظر قرار دهید.
اگر بودجه‌تان محدود است بالتبع سراغ هتل های لوکس شیراز نخواهید رفت. اما اگر محدودیتی در بودجه ندارید با رفتن به سایت هتل‌ها امکانات منطبق با سلیقه‌تان را انتخاب کنید. بسیاری از توریست‌های خارجی هتل های سنتی شیراز را انتخاب می‌کنند تا زندگی کردن در فضاهای سنتی شیراز را در اقامت خود تجربه کنند. ما در تهیه لیست بهترین‌ هتل های شیراز سعی کرده‌ایم تنوعی از بهترین هتل های شیراز را پیش رویتان قرار دهیم.
هتل بزرگ شیرازهتل پنج ستاره‌ی بزرگ شیراز که در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسیده یکی از بهترین هتل های شیراز است که با زیربنایی در حدود ۴۰ هزار متر مربع سالانه مهمان‌ها و مسافران زیادی را در دل خود جا می‌دهد. هتل بزرگ شیراز ۱۴ طبقه و ۱۵۸ اتاق دارد و در طبقات هفتم تا دوازدهم آن انواع امکانات اقامتی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، بیلیارد و صخره نوردی قرار دارد که در ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ استفاده از آن‌ها برای مسافران رایگان می‌باشد.
هتل بزرگ شیراز بر روی کوه‌های شمال شرقی شیراز قرار دارد، به همین دلیل به آن هتل دروازه قرآن هم می‌گویند و در صورت اقامت در هتل بزرگ شیراز شما با طی کردن چند دقیقه می‌توانید از آرامگاه خواجوی کرمانی و دروازه قرآن هم دیدن کنید. 
هتل زندیههتل زندیه یکی از هتل های لوکس و پنج ‌ستاره شیراز به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. هتل زندیه با معماری سنتی آن و با چشم‌انداز زیبایی که از شهر شیراز پیش روی مسافران قرار می‌دهد نظر بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب می‌کند و در لیست بهترین هتل های شیراز قرار می‌گیرد. دسترسی آسان این هتل به اماکن گردشی نظیر ارگ کریمخان و موزه پارس و… یکی از ویژگی‌های این هتل به حساب می‌آید.
این هتل سنتی سه طبقه و ۷۵ اتاق دارد و امکانات اقامتی آن از جمله باشگاه بدنسازی و استخر و سونا و جکوزی و حمام سنتی ایرانی و غرفه فروش و نمایش صنایع دستی و انواع رستوران‌های سنتی و فرنگی باعث شده که هتل زندیه یکی از بهترین انتخاب‌های همیشگی مسافران و توریست‌ها باشد.
هتل چمران شیرازیکی دیگر از بهترین هتل های شیراز هتل پنج ستاره چمران است که از تأسیس آن در سال ۱۳۸۹ بیش از ۱۱ سال نمی‌گذرد. هتل چمران سی طبقه دارد که در ۱۶ طبقه آن ۲۵۰ اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده. هتل چمران امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی و استخر دارد اما سونا و جکوزی ندارد و به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین خیابان‌های شیراز یعنی بلوار چمران، اغلب اتاق‌های آن دارای منظره‌ی بسیار زیبا و دل‌انگیزی از شهر شیراز هستند.
یکی دیگر از ویژگی‌های هتل چمران دسترس‌پذیری ساده آن به اکثر اماکن گردشگری شیراز است. به طوری که فاصله آن تا ارگ کریم‌خانی، شاه‌چراغ، حافظیه، مسجد وکیل، بازار وکیل و باغ عفیف‌آباد با ماشین تنها ۱۳ دقیقه است و برای رسیدن به باغ ارم نیز تنها کافی ست در حدود ۵ دقیقه‌ با ماشین طی کنید.
هتل همای شیرازهتل همای شیراز یکی از هتل های قدیمی شیراز و از بهترین هتل های شیراز است که از سال ۱۳۵۰ پذیرای مسافران ایرانی و خارجی بوده و عضو مجموعه هتل های بین‌المللی هماست که شعب مختلفی در سراسر ایران دارند. هتل هما در کنار پارک آزادی که یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌های شیراز است قرار گرفته و اکثر اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به روی باغ پرگل آزادی دارند.
هتل هما در هشت طبقه ۲۱۲ اتاق و ۲۲ سوئیت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و دارای مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی رایگان است که برای استفاده از آن مسافران باید از زمانبندی فصلی هتل اطلاع حاصل کنند.
هتل پارس شیرازهتل پارس شیراز یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیراز است که به دلیل ارائه امکانات و خدمات بسیار عالی به مسافران یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل‌های شیراز در میان گردشگران است. هتل پارس از سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم‌خان افتتاح شده است و دارای دو برج ۱۳ طبقه‌ای ست که در مجموع ۱۸۸ اتاق، ۲۷ سوئیت و ۲ دستگاه آپارتمان مجزا را برای استفاده در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
هتل پارس تمامی امکانات و سرویس های رفاهی لازم مانند باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و انواع رستوران‌های سنتی و فرنگی(لیست بهترین رستوران های شیراز)، کافی شاپ و… را در یکی از بهترین مناطق شیراز با چشم‌اندازی زیبا از شهر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. استفاده از باشگاه و مجموعه آبی هتل از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۵:۰۰ الی ۲۱:۰۰ برای مهمانان بالای ۹ سال هتل رایگان است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به اماکن گردشی شیراز دارد. فاصله آن تا ارگ و مجموعه کریمخان، آرامگاه شاه‌چراغ و حافظیه تنها بین ۹ تا ۱۱ دقیقه با ماشین است.
هتل الیزه شیرازهتل الیزه شیراز که در خیابان معالی‌آباد قرار گرفته یکی از بهترین هتل‌های شیراز است که امتیاز چهار ستاره را از آن خود کرده است. این هتل دارای باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ نیز می‌باشد که خدمات آن برای مهمانان هتل با تخفیفی ویژه در دسترس است. این هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز گردشی مرکز شهر دارد و برای رسیدن به ایستگاه مترو شیراز نیز تنها کافی ست پنج دقیقه پیاده‌روی کنید.
اگر قصد رسیدن به مجموعه ارگ کریمخان و دیگر اماکن گردشی نزدیک به آن را دارید باید در حدود ۲۰ دقیقه مسافت را با ماشین طی کنید.
ستاره‌های یک هتل نشان‌دهنده چیست؟همانطور که می‌دانید وقتی می‌خواهیم صحبت از درجه‌ی خوب بودن یک هتل بکنیم از ستاره‌های آن اسم می‌بریم. همه ما می‌دانیم که یک هتل پنج ستاره هتلی خوب است. اما این ستاره‌های به چه معنا هستند؟ هتل پنج‌ستاره چه امکانات و امتیازاتی دارد که یک هتل تک ستاره ندارد. این سیستم امتیازدهی و ستاره‌بندی هتل‌ها اولین بار در سال ۱۹۷۹ در سوئیس انجام شد و بعد از آن در آلمان به صورت یک قانون تدوین شد و اکثر کشورهای اروپایی از آن قانون و سیستم امتیازدهی تبعیت کردند. سیستم امتیازدهی به هتل‌ها در ایران نیز در حالت کلی از همان قانون تبعیت می‌کند، با این تفاوت که قوانین در ایران بومی شده‌اند. 
منبع

برچسب ها
نظرتان را بنویسید