تمامی آن‌چه باید درباره تور کیش از تهران بدانید!

تمامی آن‌چه باید درباره تور کیش از تهران بدانید!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
anaattarian

تمامی آن‌چه باید درباره تور کیش از تهران بدانید!
جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد مسافرتی و یکی از زیباترین نقاط ایران است. تعداد بسیار زیادی از ساکنان تهران در هر فرصتی برای خرید، تفریح و فاصله گرفتن از هیاهو و آلودگی هوای پایتخت به این جزیره مرجانی سفر می‌کنند. علاوه بر مناظر تماشایی و آرامش مثال‌زدنی، وجود انواع سرگرمی‌های دریایی، موزیک زنده و همچنین، بهترین مراکز خرید از مهم‌ترین عواملی هستند که طیف گسترده‌ای از گردشگران را به مروارید خلیج فارس هدایت می‌کنند. اغلب این گردشگران برای دستیابی به این جزیره آفتابی از تور استفاده می‌کنند. در این مطلب، قصد داریم کلیه اطلاعات مربوط به تور کیش از تهران را با شما در میان بگذاریم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

تور ارزان کیش از تهران
تور ارزان کیش از تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به مروارید زیبای خلیج فارس به حساب می‌آید. تورهای ارزان یا لحظه‌ای، تورهایی هستند که تا آخرین روزهای پیش از عزیمت موفق به تکمیل ظرفیت خود نمی‌شوند. به این ترتیب، آژانس‌های گردشگری برای پر کردن تور و جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی، این ظرفیت خالی را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از بهای اصلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

تور کیش از تهران

بنابراین، سفر با تور لحظه‌ای کیش از تهران را می‌توان یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های مسافرت به این جزیره استثنایی دانست. با این حال، تور لحظه آخری کیش از تهران بیش‌تر مناسب افرادی است که می‌توانند ظرف چند روز یا حتی چند ساعت خود را برای عزیمت آماده کنند. این افراد در فرصت بسیار کوتاهی باید از محل کار خود مرخصی گرفته، هزینه‌های مسافرت خود را تامین کرده و بار و بنه سفر را جمع‌آوری کنند. به همین دلیل، معمولا جوانان و برخی از صاحبان مشاغل را می‌توان از اصلی‌ترین مخاطبان این تور به حساب آورد. با وجود این، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به محض آگاهی از تاریخ سفر می‌توانند در تور ثبت‌نام کرده و چمدان‌های خود را ببندند بهتر است برای یک‌بار هم که شده مسافرت با تورهای ارزان را تجربه کنید.

مزایای تور کیش از تهران ارزان
اصلی‌ترین مزایای تور کیش از تهران ارزان عبارتند از:

مسافران تور ارزان کیش از تهران با پرداخت کم‌ترین قیمت ممکن و در عین بهره بردن از مزایای یک سفر مقرون به‌صرفه می‌توانند از امکانات و خدمات مسافرتی لوکس و عالی بهره‌مند شوند.
با استفاده از تورهای لحظه آخری، مسافران می‌توانند سفری غیر منتظره را تجربه کنند. بنابراین، پیش‌بینی نشده بودن را می‌توان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سفر دانست.
قیمت تور کیش از تهران ارزان
قیمت تور کیش از تهران ارزان درست مانند سایر تورها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این جمله می‌توان به خط هوایی، نوع هتل‌، مدت اقامت، تاریخ عزیمت و امکانات و خدمات ویژه‌ای اشاره کرد که آژانس برگزار کننده تور در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

رزرو تور کیش از تهران

به علاوه، نوع قرارداد آژانس برگزارکننده تور با خطوط هوایی، هتل‌ها، مراکز اقامتی و اماکن تفریحی و گردشگری نیز یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت تور لحظه‌ای کیش از تهران به حساب می‌آید.

در واقع، مفاد این قراردادها بر توانایی آژانس‌های گردشگری در کاهش هزینه بخش‌های مختلف تور تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل، در مواردی پایین آمدن قیمت در تعدادی از تورهای لحظه آخری تنها شامل هزینه بلیط رفت‌وبرگشت می‌شود. این در حالی است که در سایر مواقع ممکن است کاهش هزینه اقامت در هتل یا بهره‌مندی از تفریحات با نازل‌ترین قیمت هم در تورهای لحظه آخری مشاهده شود. به این ترتیب، بعضی از مسافران می‌توانند تورهای لحظه‌ای را تا ۷۰ درصد زیر قیمت اصلی خریداری کنند. تجربه چنین سفری را هرگز نباید از دست داد.

تور اقساطی کیش از تهران
تور اقساطی کیش از تهران یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین تورهای گردشگری در میان کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ است. شرایط اقتصادی امروز و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از مهم‌ترین دلایلی است که سفر کردن را برای طیف گسترده‌ای از مردم به امری غیر ممکن تبدیل کرده است. این در حالی است که با استفاده از تور قسطی کیش از تهران همه افراد می‌توانند از مزایای سفر به این جزیره شگفت‌انگیز برخوردار شوند. برای بهره‌مندی از تور کیش از تهران اقساطی کافی است به وب‌سایت معتبرترین دفاتر گردشگری مراجعه کرده و اطلاعات ثبت شده در آن‌ها را به دقت مطالعه کنید.

مزایای تور اقساطی کیش از تهران
اصلی‌ترین مزایای تور اقساطی کیش از تهران را می‌توان چنین برشمرد:

با استفاده از تور اقساطی کیش از تهران، دیگر لازم نیست نگران تامین همه هزینه‌های سفر به‌صورت یک‌جا باشید. در واقع، پرداخت تدریجی کلیه هزینه‌ها را می‌توان از اصلی‌ترین مزایایی دانست که گردشگران را به ثبت نام در تورهای اقساطی ترغیب می‌کند. تورهای قسطی، دستیابی به سرگرمی‌ها و امکانات یک سفر خاطره‌انگیز را برای اقشار بیش‌تری امکان‌پذیر می‌کنند.
سفر کردن یکی از بهترین فعالیت‌ها و مناسب‌ترین روش‌هایی است که به بهبود شرایط روحی افراد کمک می‌کند. با توجه به نقش تورهای اقساطی در دسترسی اقشار مختلف به امکانات سفر، استفاده از تور اقساطی کیش از تهران را می‌توان از تاثیرگذارترین عواملی دانست که تقویت روحیه افراد جامعه را امکان‌پذیر می‌کند. با بهره‌گیری از تورهای قسطی، افراد مختلف با هر میزان درآمدی می‌توانند به‌همراه اعضا خانواده یا دوستان خود مسافرت کرده و اوقات بسیار خوبی را سپری کنند.
با استفاده از تور اقساطی کیش از تهران کلیه کارمندان و بازنشستگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین، صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می‌توانند از امکانات سفری خاطره‌انگیز بهره‌مند شوند.
قیمت تور کیش از تهران اقساطی
قیمت تور کیش از تهران اقساطی نیز درست مانند سایر انواع تور به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از آن جمله، می‌توان به تعداد اقساط، خط هوایی، تاریخ سفر، مدت اقامت و نوع هتل اشاره کرد. در این میان، تعداد اقساط از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورهای قسطی به حساب می‌آید. این امر ناشی از کارمزدی است که به صورت ماهیانه به مبلغ کل اضافه می‌شود. به این ترتیب، قیمت یک تور مشخص با اقساط ۶ ماهه کم‌تر از هزینه همان تور با اقساط ۱۰ ماهه خواهد بود.

بهترین تور کیش از تهران
بهترین تور کیش از تهران اصطلاحی است که به تورهایی با مشخصات ویژه اطلاق می‌شود. در واقع، بهترین تورهای مسافرتی آن‌هایی هستند که بهترین امکانات و با کیفیت‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در عین حال، برخی از آژانس‌های گردشگری علاوه بر ارائه بهترین خدمات ممکن، مسافران هر تور را با دقت انتخاب کرده و در هریک از تورهای خود افرادی را می‌گنجانند که از سن و سال، روحیات و علایق مشترکی برخوردارنند. این از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بهترین خاطرات را برای همسفرها رقم بزند.

تصور کنید در توری ثبت‌نام کرده‌اید که افراد مختلف با سنین گوناگون در آن حضور دارند. طبیعتا، خواسته‌ها، نیازها و آستانه تحمل یک کودک خردسال یا یک فرد سالخورده تشابهی با علایق جوانان نخواهد داشت. این امر می‌تواند مشکلات و ناهماهنگی‌های متنوعی را ایجاد کند. برای مثال، احتمالا افراد مسن‌تر تمایل دارند بیش‌تر وقت خود را در مراکز تجاری کیش بگذرانند. این در حالی است که جوانان به گشت‌وگذار در جزیره، شنا کردن یا انجام تفریحات دریایی علاقه بیش‌تری خواهند داشت. بنابراین، برای انتخاب بهترین تور کیش از تهران علاوه بر عواملی نظیر قیمت و امکانات لازم است پارامترهای بیش‌تری را در نظر گرفته و بررسی‌های گسترده‌تری را انجام دهید.

مزایای بهترین تور کیش از تهران
از اصلی‌ترین مزایای بهترین تور کیش از تهران می‌توان موارد زیر را برشمرد:

استفاده از امکانات و خدمات معتبرترین و خوش‌نام‌ترین آژانس‌های گردشگری ایران
بهره‌مندی از بهترین امکانات و با کیفیت‌ترین خدمات با بهترین قیمت ممکن
تجربه سفری خاطره‌انگیز و منحصر به‌فرد از طریق هم‌سفر شدن با افراد دارای سلایق و علایق مشترک
قیمت بهترین تور کیش از تهران
قیمت بهترین تور کیش از تهران به مولفه‌های گوناگونی بستگی دارد. امکانات و خدمات متنوعی که توسط این تورها ارئه می‌شوند و همچنین، کیفیت این خدمات را می‌توان از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت دانست. به علاوه، خط هوایی، مدت اقامت و نوع هتل یا اقامت‌گاه هم در افزایش یا کاهش هزینه تور تاثیرگذارند. طبیعتا، ۴ شب اقامت در یک هتل ۵ ستاره و سفر با خطوط هوایی گران‌قیمت به مراتب پر هزینه‌تر از ۳ شب اقامت در یک هتل ۳ ستاره و سفر با یک خط هوایی معمولی خواهد بود.

تور کیش تخفیف خورده
تور کیش تخفیف خورده یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت به این جزیره خیال‌انگیز به حساب می‌آید. برخی از آژانس‌ها و دفاتر گردشگری در اوقات مختلف سال برای برگزاری تورهای خود به چارتر کردن هواپیماها و هتل‌ها می‌پردازند. از این طریق، آژانس‌های مذکور می‌توانند قیمت تور را کاهش داده و با سیاست‌گذاری‌های خود منطبق کنند. تورهای تخفیف خورده کیش از تهران در زمره محبوب‌ترین و پر مخاطب‌ترین تورهایی قرار دارند که از پایتخت به سمت این جزیره مرجانی حرکت می‌کنند.

گذشته از این‌ها، با توجه به گرما و رطوبت بالای هوا تعداد مسافران کیش در فصل تابستان کم‌تر است. استقبال نسبتا پایین از سفر به جزیره در فصل گرما، بسیاری از آژانس‌های گردشگری را ترغیب می‌کند که تورهای خود را با تخفیف‌های قابل توجهی به گردشگران عرضه کنند. بنابراین، افرادی که با دمای هوا مشکلی ندارند به‌راحتی می‌توانند با تورهای تخفیف خورده تابستانی هم‌سفر شوند.

آب‌وهوای کیش
جزیره کیش در جنوب شرقی ایران و در آغوش فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس قرار دارد. به این ترتیب، طبیعتا آب‌وهوای این جزیره گرم و مرطوب است. با توجه به این امر و با در نظر گرفتن دمای بالای هوا در فصل تابستان، بهترین زمان سفر به کیش را می‌توان از اواسط پاییز تا اوایل بهار دانست.

بهترین رستوران‌های کیش
جزیره کیش علاوه بر مناظر دیدنی و تفریحات خاطره‌انگیز، برخی از بهترین رستوران‌های ایران را در خود جا داده است. هر یک از این رستوران‌ها با حال‌وهوای منحصر به‌فرد و غذاهای متنوع برای سلایق مختلف طراحی شده‌اند. مسافران تور کیش از تهران با مراجعه به رستوران شاندیز صفدری می‌توانند یکی از لذیذترین شیشلیک‌ها و کباب‌های طول عمر خود را نوش جان کنند.

از سوی دیگر، رستوران کوه نور با ساختاری متفاوت، گویی در دل غار تاریکی بنا شده و با خوش‌مزه‌ترین غذاهای دریایی و فرنگی نظیر استیک، فیله مینیون و انواع میگو و ماهی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. علاقه‌مندان به غذاهای دریایی کافی است به رستوران عمو اکبر سری بزنند تا خوردن بهترین و متنوع‌ترین خوراک‌ها را با تازه‌ترین مواد اولیه تجربه کنند.

رستوران میرمهنا با قرار گرفتن در نوار ساحلی میرمهنا می‌تواند یکی از آرامش‌بخش‌ترین چشم‌اندازها را به همراه غذایی عالی و موزیک زنده در اختیار مسافران قرار دهد. همه موارد یاد شده، تنها چند نمونه از بهترین رستوران‌هایی هستند که در جزیره زیبای کیش می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. علاوه بر این‌ها، انواع و اقسام غذاهای محلی، فست فودهای عالی و غذاهای ایرانی را می‌توان در گوشه‌وکنار این شهر رویایی نوش جان کرد.

بهترین تفریحات و سرگرمی‌های کیش
کم‌تر سرگرمی جالب و مفرحی را می‌توان یافت که دسترسی به آن در جزیره کیش امکان‌پذیر نباشد. مسافران کیش از ساده‌ترین تفریحات گرفته تا پر هزینه‌ترین انواع سرگرمی‌ها و ورزش‌ها را در دسترس خواهند داشت. برای مثال، شنا کردن در آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس یکی از کم‌هزینه‌ترین و در عین حال، بهترین تفریجات جزیره کیش به حساب می‌آید. برای انجام این کار، کافی است به پلاژهای ویژه بانوان و آقایان مراجعه کرده و با بهره‌گیری از امکانات این مکان‌ها اوقات بسیار خوبی را سپری کنید.

دوچرخه‌سواری هم از بهترین و مفرح‌ترین تفریحاتی است که با پرداخت هزینه‌ای اندک در جزیره کیش قابل انجام است. در گوشه‌وکنار جزیره کیش ایستگاه‌های متعددی برای اجاره دوچرخه در نظر گرفته شده‌اند. در عین حال، در کل جزیره مسیرهای ویژه‌ای برای دوچرخه‌سواری در نظر گرفته شده‌اند. بخش قابل توجهی از مسیر دوچرخه‌سواری درست در کنار دریا قرار دارد. بنابراین، مسافران در هنگام انجام این کار می‌توانند از تماشای زیباترین جلوه‌های طبیعی لذت ببرند.

پیاده‌روی در اسکله تفریحی کیش و غذا دادن به ماهی‌ها و مرغان دریایی نیز از به‌یادماندنی‌ترین تجربیات گردشگران کیش به حساب می‌آید. همه موارد یاد شده را می‌توان در زمره سرگرمی‌های ارزان‌قیمت و در عین حال، لذت‌بخش دسته‌بندی کرد. گذشته از این‌ها، علاقه‌مندان به انجام تفریحات هیجان‌انگیز و پر هزینه‌تر با مراجعه به کلوپ‌های دریایی می‌توانند انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی را در برنامه سفر خود قرار دهند.

از این جمله، می‌توان به بانانا سواری، جت اسکی سواری، گشت‌وگذار با قایق‌های تندرو، غواصی، کیبل اسکی، پاراسل، اسکوتر زیردریایی، شاتل سواری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. علاوه بر همه این‌ها، گردشگران این جزیره آفتابی با هم‌سفر شدن با تور سافاری کیش، تجربه اوقاتی خوش در ماشین‌های کوبنده، بازدید از رصدخانه تیتان، اتاق فرار، قلعه وحشت، پینت بال، بیگ بال، زورب بال و بانجی جامپینگ نیز می‌توانند مسافرت خود را خاطره‌انگیزتر کنند.

اجاره خودرو در کیش
مسافران تور کیش از تهران در این جزیره استثنایی می‌توانند لوکس‌ترین و مجهزترین اتومبیل‌ها را به‌صورت روزانه و بدون راننده اجاره کنند. تجربه رانندگی با یک خودروی مدرن و گران‌قیمت در خیابان‌های زیبا و آرام کیش از لذت‌بخش‌ترین تجربیاتی است که برای همیشه در ذهن مسافران به‌یادگار خواهد ماند.

اماکن تاریخی کیش
شواهد تاریخی نشان می‌هند، جزیره کیش از زمان‌های دور و از دوران حکومت پادشاهان هخامنشی و ساسانی همواره بخشی از خاک ایران بوده است. با این حال، در مقاطعی از تاریخ تمامیت ارضی این جزیره زیبا به خطر افتاده و بارها و بارها مورد تهاجم اقوام و ملیت‌های مختلف قرار گرفته است. مجموع عوامل یاد شده از تاریخ غنی این بخش از خاک ایران حکایت می‌کند.

با توجه به آن‌چه گفته شد، به‌سادگی می‌توان دریافت آثار و اماکن تاریخی متعددی در کیش وجود دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. از آن جمله، می‌توان به درخت سبز، کشتی یونانی، آب‌انبار کیش، شهر باستانی حریره، خانه مردم‌شناسی بومیان و شهر زیرزمینی کاریز اشاره کرد.

درخت سبز را می‌توان در زمره جاذبه‌های طبیعی این جزیره باستانی نیز برشمرد. این درخت لور با قدمتی بالغ بر ۵۰۰ سال در خاک طلایی رنگ کیش ریشه دوانده و تصویری شگفت‌انگیز را در مقابل دیدگان گردشگران به نمایش گذاشته است. درختان لور در زمان حکمرانی ایلخانان مغول، توسط بازرگانان از مناطقی دور دست و از نواحی هند و چین وارد این جزیره شده‌اند. از آن زمان تا کنون، این درخت با شاخه‌های در هم‌تنیده و اساطیری خود شاهد رویدادها و اتفاقات فراوانی بوده و افراد بسیار زیادی را در این سرزمین مشاهده کرده است. بومیان این منطقه، هنوز هم مانند گذشته با گره زدن پارچه‌ها و ریسمان‌های رنگی از این درخت کهنسال مراد می‌خواهند.

شهر باستانی حریره با قدمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساله نیز یکی دیگر از یادگارهای کهن و دیدنی کیش است. در کتاب‌ها و نسخه‌های خطی قدیمی از این شهر شگفت‌انگیز به‌عنوان مکانی پر رونق، ثروتمند و بسیار زیبا یاد شده است. در روزگاران دور، شهر حریره بندری تجاری به حساب می‌آمده و ساکنان آن از طریق دریا به داد و ستد با شهرها و کشورهای دور و نزدیک می‌پرداختند. بر خلاف سازه‌های به‌جا مانده از آن دوران، معماری این شهر بر استفاده از سنگ‌های مرجانی و آهکی مبتنی بوده است. این امر از مهم‌ترین دلایل استحکام بالای بناهایی است که برای ما به‌یادگار مانده‌اند. تماشای اسکله این شهر، خانه اعیانی، حمام، کارگاه‌ها شیشه‌گری و کلیه آثار به‌جا مانده در حریره را به کلیه گردشگران تور کیش از تهران پیشنهاد می‌کنیم.

جاذبه‌های طبیعی کیش
مسافرانی که تور کیش از تهران را انتخاب می‌کنند در سفر به این جزیره اسرارآمیز با زیباترین جلوه‌های طبیعی مواجه خواهند شد. تماشای آهوانی که به‌صورت گله‌ای در بیشه‌زارهای این جزیره جست‌وخیز می‌کنند، تماشای مراغان دریایی که به‌صورت گروهی در اسکله انتظار می‌کشند یا به شکار ماهی می‌پردازند، شنا کردن در کنار زیباترین ماهی‌های خلیج فارس، دیدن لاک‌پشت‌هایی که برای تنفس از درون آب گردن می‌کشند و جلوه‌های بیش‌شمار دیگر از شگفت‌انگیزترین تصاویری است که در کم‌تر منطقه‌ای می‌توان مشاهده کرد.

منبع

برچسب ها
نظرتان را بنویسید