تور آنتالیا

 تور آنتالیا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ramingasht

تور آنتالیا
قبل از خرید تورهای آنتالیا و بستن چمدان ها، خوب است اطلاعات لازم و مهم در مورد شهر ساحلی آنتالیا را داشته باشید تا بتوانید بیشترین بهره را از فعالیت های گردشگری آنتالیا ببرید. آنتالیا یکی از محبوب ترین و توریستی ترین شهرهای ساحل مدیترانه در جنوب غربی ترکیه است که از شمال با بوردور و اسپارتا، از شمال شرقی با قونیه و از جنوب با دریای مدیترانه همسایه است. ، کرامان و مرسین در شرق و شهر مرسین در غرب. مولا نیز از سمت جنوب غربی توسط شهر کمر احاطه شده است. خب اختلاف ساعت آنتالیا با ایران یک ساعت و نیم است، یک فرودگاه بین المللی در این شهر وجود دارد، اگر به رودخانه دودن بروید، می توانید هواپیماهای عبوری را تماشا کنید.
سواحل زیبا و درخشان، طبیعت باستانی و مناظر سرسبز آنتالیا و تلفیق سنت و مدرنیته این شهر را در بین گردشگران از سراسر جهان مشهور و محبوب کرده است. آنتالیا پنجمین شهر بزرگ ترکیه از نظر جمعیت و یکی از مهم ترین نقاط این کشور است. تورهای آنتالیا به خصوص در فصل تابستان بسیار زیاد و متنوع هستند و در واقع تابستان یکی از شلوغ ترین فصل های گردشگری آنتالیا به حساب می آید چرا که متنوع ترین و بهترین آنتالیا است. آب و هوای مدیترانه ای آنتالیا برای این نوع ماجراجویی مناسب است.
آنتالیا توراس
خوب شاید این سوال را بپرسید که چه افرادی برای تور آنتالیا مناسب هستند؟ تور آنتالیا انتخاب معمول مسافرانی است که می خواهند استراحت کنند و خستگی کار و زندگی روزمره را از خود دور کنند. با وجود امکانات رفاهی، امکانات تفریحی و خدمات بسیار زیاد در هتل های آنتالیا، اگر تمایلی به ترک هتل ندارید، تمام نیازهای شما در هتل برطرف می شود. البته اگر توریست هستید مکان های کافی برای دیدن شما وجود دارد!
نکته مهم دیگر این است که تورهای آنتالیا معمولا به مدت یک هفته تعطیل هستند و روزهای متفاوتی برای انتخاب ندارید. در تور آنتالیا آژانس مسافرتی بلیط سفر، اقامت، بیمه و ... را برای مسافران شما فراهم می کند. اما خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری ممکن است در تمامی تورهای آنتالیا ارائه نشود. در ضمن سفر با تور آنتالیا رامین گشت باعث کاهش هزینه های شما می شود زیرا آژانس مسافرتی رامین گشت تور آنتالیا ارزانتر از سفر به تنهایی با رزرو پرواز و گرفتن تخفیف از هتل می باشد. بنابراین اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، خرید تور آنتالیا بیشتر از خرید بلیط هواپیما و هتل برای شما هزینه خواهد داشت.
تور هوایی آنتالیا
سفر هوایی آنتالیا بهترین و سریع ترین راه برای سفر است که قطعا نگرانی و مشکلات کمتری دارد اما باید مراقب باشید! زیرا همه پروازها در خود فرودگاه آنتالیا فرود نمی آیند. اگر با ترکیش ایرلاین سفر به آنتالیا را خریداری کنید، این پرواز در خود آنتالیا که تنها 10 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، فرود می آید. اما اگر سفر هوایی از آنتالیا را با پروازهای ایران انجام دادید، در فرودگاه های اطراف آنتالیا (معمولاً اسپارتا) فرود می آیید و از آنجا با ون یا اتوبوس حدود 3 ساعت به شهر آنتالیا سفر خواهید کرد.
قیمت تور آنتالیا
خوبی پروازهای آنتالیا این است که حدود سه ساعت طول می کشد و برای مسافرانی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن، در اسرع وقت به مقصد برسند و صحنه و سرگرمی را شروع کنند، بهترین انتخاب است. چرا که سفرهای آنتالیا معمولا یک هفته ای است و افراد تمایلی به صرف زمان زیادی در سفر ندارند و بیشتر اوقات سفر پروازی آنتالیا را انتخاب می کنند. قیمت پروازهای تهران - آنتالیا نیز با توجه به ماه های مختلف سال متفاوت است. به همین دلیل توصیه می کنیم پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران - آنتالیا را از قبل خریداری کنید. همچنین در خرید پروازهای کلاس اکونومی تهران - آنتالیا معطل نکنید و بلیط هواپیما خود را حداقل از 2 ماه قبل رزرو یا خریداری کنید. لازم است بدانید که زمستان ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما تهران به آنتالیا است.
همچنین می توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه پروازهای ارزان تهران به آنتالیا را خریداری کنید و اگر تاریخ مشخصی برای سفر دارید، سعی کنید بلیط رفت و برگشت تهران به آنتالیا را تهیه کنید، زیرا رفت و برگشت قیمت بلیط است. ارزانتر از قیمت دو نفره از تهران تا آنتالیا. بلیط یک طرفه از تهران به آنتالیا و از آنتالیا به تهران ارزان است.


 
 

سفر در آنتالیا
تور زمینی آنتالیا
تور زمینی آنتالیا با وجود اینکه یکی از تورهای گروهی پرطرفدار است و طرفداران خود را دارد اما در هیچ زمانی از سال انجام نمی شود و ارزانتر از تورهای هوایی آنتالیا است. خوب، اگر به تورهای گروهی و فرود علاقه مند هستید. پیشنهاد ما به شما تور زمینی آنتالیا است. البته باید از شرایط برگزاری این تورها آگاهی کامل داشته باشید. حمل و نقل زمینی آنتالیا از تهران توسط اتوبوس های VIP سازماندهی می شود و نقطه عزیمت آنها ترمینال غرب یا ترمینال آزادی است. البته برای اینکه اتوبوس را از دست ندهید باید در ساعت اعلام شده در ترمینال حضور داشته باشید.
ضمناً تورهای زمینی آنتالیا معمولاً 10 روز به طول می انجامد و از آن مدت معمولاً 5 شب در هتل اقامت می کنید و بقیه مدت در راه هستید. البته گاهی تورهای 12 روزه و 15 روزه بسته به نوع تور شما وجود دارد. تور زمینی معمولا از تهران به آنکارا و از آنجا به آنتالیا حرکت می کند. با این حال حواستان باشد که خرید تور آنتالیا در هر زمانی غیر ممکن است! معمولاً در فصل تابستان و دوره هایی که حمل و نقل زمینی به آنتالیا طرفداران بیشتری دارد، تور زمینی آنتالیا ارائه می شود، در غیر این صورت در فصولی که مسافری وجود ندارد، احتمالاً می توانید آنها را به سختی ترتیب دهید و تاریخ سفر را تغییر دهید.
فرودگاه آنتالیا
سفرهای ارزان و لحظه آخری به آنتالیا
سفر ارزان لحظه آخری به آنتالیا بسیار جذاب است و اگر می خواهید یکی از سفرهای لحظه آخری را انتخاب کنید اولین توصیه ما یک سفر ارزان لحظه آخری به آنتالیا است. همانطور که از نام این نوع سفر مشخص است، سفر لحظه آخری آنتالیا به سفری گفته می شود که حداقل مدت زمان مشخصی قبل از تاریخ شروع سفر انجام می شود. معمولا 1 تا 2 روز قبل از آخرین مهلت درخواست. با ظرفیتی که دارد، تورگردانان مجبور خواهند شد تور را با تخفیف های فوق العاده بفروشند.
مشکل بعدی این است که قیمت لحظه آخری سفر آنتالیا با توجه به سفر و زمان تا شروع سفر شامل 10 تا 60 درصد تخفیف می شود! به عنوان مثال ممکن است سفر لحظه آخری آنتالیا دو روز قبل از تاریخ سفر به شما 10 درصد تخفیف بدهد اما همین سفر در آخرین لحظه و تنها چند دقیقه قبل از سفر با 70 درصد تخفیف ارائه شود. پرواز! پس در انتخاب این سفرها هوشمندانه عمل کنید.
گردشگری آنتالیا
ترکیه در ترکیه از زمانی که آنتالیا برای تفریحات ساحلی در فصل تابستان مشهور شد. به همین دلیل، گردشگران کمتر به آنتالیا در فصل سردتر سفر می کنند. در نتیجه در این فصول اکثر تورهای آنتالیا بسیار ارزان ارائه می شوند و نباید انتظار رزرو تور آنتالیا را در لحظه آخر داشته باشید! اما تابستان که دوران شلوغ و شلوغ آنتالیا است، فرصتی عالی و مناسب برای خرید تورهای لحظه آخری و باکیفیت آنتالیا خواهد بود. تنها مزیت تور لحظه آخری آنتالیا قیمت پایین آن است که در شرایط عادی بسیار ارزانتر از همان تور است با این تفاوت که محتوا و خدمات تور لحظه آخری آنتالیا با تور استاندارد تفاوتی ندارد. زیرا این تورهای 90 دقیقه ای و ارزان آنتالیا در واقع تورهای استانداردی هستند که بنا به دلایلی با تخفیف ویژه و بسیار بالا به مسافران ارائه می شوند و طبق قانون نباید هیچ مزیتی برای مشتری محدود شود.
آنتالیا ارزان
قیمت سفر به آنتالیا
هزینه سفر به آنتالیا، مانند تمامی تورهای دیدنی، متاثر از هزینه بلیط هواپیما و هتل های موجود در برنامه سفر شما می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سفر به آنتالیا، انتخاب آژانس مسافرتی است که سفر به آنتالیا را پیشنهاد می کند. به عنوان مثال، ممکن است در یک روز معین، 2 تور آنتالیا که ممکن است شامل بلیط پرواز و هتل یکسان باشد، قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته ممکن است این عامل تاثیر بسزایی در قیمت تور نداشته باشد و تفاوت قیمت جبران شود.
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی این مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مقاصد گردشگری در تاریخ های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد مسافران در آن زمان بیشتر از روزهای دیگر سال است که اصطلاحا به آن «فصل بالا» می گویند. از طرفی در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران کمترین میزان را دارد که به آن «فصل کم» می گویند. پس شهر آنتالیا هم از این قاعده مستثنی نیست!!
تور ارزان آنتالیا
اگر می خواهید سفر خود را در فصل کم که تقاضا برای سفر به شهر آنتالیا کم است انتخاب کنید، می توانید هزینه کمتری بپردازید. اگر در فصلی از سال که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین اینکه در چه فصلی از سال قصد خرید سفر به آنتالیا را دارید در قیمت نهایی این سفر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
تور آنتالیا از تهران و شهرستانها
تورهای آنتالیا از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و غیره از متداول ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شود و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، توصیه می کنیم با افراد متخصص همراه شوید. برای رزرو تور مورد نظر خود با آژانس رامن تماس بگیرید.
اطلاعات مهم تور آنتالیا
کد منطقه:
+6
تغییر زمان:
-1:30
ویزا:
چیزی نیست
میزان :
فرا گرفتن
زبان رسمی:
پوران
مشکل:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتش نشانی:
110
دین:
شیعه


 

منیع:https://rgairan.com/tour/turkey-antalya

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PPy6
مطلب قبلی
تور استانبول
مطلب بعدی
تور خارجی
نظرتان را بنویسید