تور استانبول

تور استانبول
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ramingasht

تور استانبول
تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه در بین مسافران ایرانی است. جاذبه های بسیار زیاد و متنوعی در استانبول برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد و به همین دلیل است که تورهای استانبول بسیار جذاب هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه و تنها شهری است که بخشی در اروپا و بخشی در آسیا قرار دارد. تنگه بسفر استانبول دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می کند و یکی از معروف ترین جاذبه های استانبول است. یکی از دلایل محبوبیت ویژه تور استانبول ارزان بودن آن در مقایسه با سایر تورهای خارجی است، به خصوص تورهای لحظه آخری استانبول که ارزانتر از تورهای سیستمی هستند. خوشبختانه ایرلاین های ایرانی و خارجی در ساعات مختلف شبانه روز از شهرهای مختلف ایران به استانبول پرواز دارند و مسیر پروازی ایران و ترکیه و بالعکس یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی محسوب می شود.
تور استانبول
راحت ترین و سریع ترین راه برای سفر به استانبول با هواپیما به استانبول است، اما اگر از پرواز می ترسید یا می خواهید سفری مقرون به صرفه و ارزان تری را تجربه کنید، تور زمینی استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانید بلیط قطار تهران به استانبول و بلیط اتوبوس را در سایت رامین قوش تهیه کنید و با خیالی آسوده سفر کنید. نکته مهم دیگر سفر با تورهای استانبول است زیرا آژانس های مسافرتی با رزرو پرواز و رزرو هتل های مختلف سفر به صرفه تری را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، تورهای استانبول معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و گاهی اوقات گشت شهری می باشد. در تورهای مسافرتی استانبول می توانید به راحتی برنامه تفریحی خود را انتخاب کنید و یا با ثبت نام در تور شهری به یک گروه بپیوندید. در نهایت سفر به استانبول به دو صورت برگزار می شود که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم
تور هوایی استانبول
تور هوایی استانبول راهی سریع، راحت، بدون نگرانی و مقرون به صرفه برای سفر به استانبول است. در تور هوایی استانبول، تقریباً سه ساعت و نیم دیگر به استانبول می‌رسید و با یک استراحت، تور شهر خود را آغاز می‌کنید. با از سرگیری پروازهای مستقیم بین تهران و استانبول، ترکیش ایرلاینز و بسیاری از ایرلاین های داخلی پروازهای خود را در این مسیر از سر گرفته اند و به این ترتیب مسافران از این پس راحتی سفر و تهیه بلیط در مسیر تهران - استانبول را دارند. تهران به استانبول با قیمتی بسیار کمتر از قبل.
سفر ارزان به استانبول
در حال حاضر از بین ایرلاین های ایرانی، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج و هواپیمایی آسمان و از بین ایرلاین های خارجی ترکیش ایرلاینز و پگاسوس، پروازهای تهران به استانبول در مسیر رفت و برگشت هستند. .
روزهای پرواز این شرکت هواپیمایی به شرح زیر است:
هواپیمایی ماهان: پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به استانبول همه روزه هفته انجام می شود.
خطوط هوایی ایران ایر: پروازهای ایران ایر بین تهران و استانبول در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود.
هواپیمایی ایران ایرتور: پروازهای ایران ایرتور از تهران به استانبول در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود.
هواپیمایی قشم: پروازهای قشم در مسیر تهران - استانبول در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می شود.
خطوط هوایی معراج: پروازهای خطوط هوایی معراج در مسیر تهران به استانبول روزهای چهارشنبه انجام می شود.
شرکت هواپیمایی آسمان: پروازهای آسمان در مسیر تهران - استانبول روزهای دوشنبه انجام می شود.
ترکیش ایرلاینز: پروازهای ترکیش ایرلاینز در مسیر تهران - استانبول همه روزه هفته انجام می شود.
پروازهای خطوط هوایی پگاسوس: پروازهای خطوط هوایی پگاسوس در مسیر تهران - استانبول در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود.
سفر در استانبول در جاده های خاکی
همانطور که از نام کشور تور استانبول مشخص است، خبری از خرید بلیط هواپیما استانبول نیست! به همین دلیل در گام اول هزینه های سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده اید و می توانید سفر خود را با تور ارزان استانبول آغاز کنید. سفر گروهی در این سفرها قطعا می تواند لحظات خوش و شادی را برای شما به ارمغان بیاورد. خب شما مسافران عزیز به جز گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، کارت واکسیناسیون کووید 19 و نصب نرم افزار HES CODE به مدارک خاصی نیاز ندارید و فقط کافیست برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید. و چمدانت را ببند
سفر به استانبول


انواع تورهای زمینی استانبول
تور زمینی استانبول را می توان به روش های مختلفی انجام داد که هر کدام جذابیت ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما در کل از آنجایی که ترکیه کشوری سرسبز و باستانی است، لذت دیدن مناظر طبیعی در این مسیر باید برای شما مفرح و پر از خاطره باشد.
در ادامه این روش ها را با هم بررسی می کنیم:
بازدید از استانبول با قطار
سفر با قطار به استانبول سفری یک طرفه نیست. بنابراین، هنگام سفر با قطار به این مکان، سفر به چند قسمت تقسیم می شود. از تهران به شهر وان با قطار 4 ستاره سفر کنید، در شهر وان از قطار پیاده شوید، از دریاچه وان به ایستگاه تاتوان با کشتی بروید، از ایستگاه تاتون به آنکارا با قطار 4 نفره بروید. دوباره از آنکارا سوار قطار شوید و با قطار آنکارا-استانبول سوار شوید. بسته به زمان تایید مدارک در ایستگاه مرزی حدود 70 ساعت طول می کشد.
با قطار به استانبول سفر کنید
تور استانبول با ماشین شخصی
به دلیل خستگی در طول سفر هرگز استفاده از خودروی شخصی را در دفعات بعدی توصیه نمی کنیم. اما اگر می خواهید با خودروی شخصی سفر کنید، لازم است بدانید که باید خودرو خود را ثبت نام کنید، گواهینامه خود را بین المللی کنید، پلاک تردد بگیرید، گواهی مالکیت خودرو بین المللی تهیه کنید و در عین حال بیمه آکسا نیز بگیرید. شما به راحتی می توانید با خود سفر و سفر کنید، در واقع قیمت بنزین در ترکیه بسیار بالاست اما پمپ بنزین های خصوصی زیادی در جاده وجود دارد.
تور استانبول با اتوبوس
اگر با اتوبوس به استانبول بروید، باید بگویم که این بهترین گزینه است. این روش بسیار سریع و آسان است و قطعا از روش های دیگر محبوب تر است! کیفیت این اتوبوس ها به دلیل طولانی بودن مسیر بسیار بالاست و اتوبوس ها اکثرا VIP هستند و گنجایش 25 نفر را دارند. از یکی از ایستگاه های اتوبوس تهران، برای سوار شدن به اتوبوس های VIP به استانبول بروید: ترمینال بیهکی (آرژانتین) یا ترمینال گرب (میدان آزادی). سپس از شهرهای قزوین، میانه، تبریز، مرند و ماکو عبور کرده و به مرز بازرگان رسیده و برای خروج از کشور وارد پایانه مرزی ایران و ترکیه می شوید. در نهایت با مینی بوس ها یا اتوبوس های ترکیه ای از مرز برای رسیدن به استانبول به سفر خود ادامه می دهید.
تور ارزان و لحظه آخری استانبول
در سفر به خارج از کشور بحث قیمت یکی از مهمترین مسائل است. تور استانبول یکی از تورهای مقرون به صرفه و ارزان برای ایرانیان است; زیرا پکیج های مختلفی با سطوح کیفی متفاوت در دسترس شماست. یکی از راه های خرید تور ارزان استانبول، انتخاب هتل و پرواز مناسب است; در آژانس رامین گشت پکیج های مختلفی وجود دارد که با توجه به بودجه های مختلف طراحی شده اند، از طرفی سفر در دوره های کم گردشگری مانند زمستان هزینه سفر شما را بسیار کاهش می دهد. برعکس، در زمان هایی مانند بهار، به خصوص نوروز، قیمت تورهای استانبول افزایش می یابد. اگر قصد دارید بلیط و هتل را خودتان رزرو کنید، بهتر است به جای سفر، بلیط هواپیما چارتر را انتخاب کنید، زیرا این بلیط ها قیمت پایین تری دارند. امروزه تور استانبول خوب، با کیفیت و مقرون به صرفه یکی از دغدغه های مسافران است. اما اگر محدودیت زمانی برای سفر ندارید، به دنبال سفرهای غیرقابل پیش بینی و لحظه آخری هستید، تور لحظه آخری استانبول بهترین و ارزان ترین گزینه خواهد بود. تورهای لحظه آخری خارج از کشور معمولاً برای کشورهای بدون ویزا مانند ترکیه است، بنابراین خرید تور لحظه آخری استانبول با کمترین هزینه حداکثر لذت را از سفرتان می برد.
سفر لحظه آخری استانبول
هزینه پایین تورهای لحظه آخری استانبول دلیل اصلی استقبال مردم از این تورهاست. اما از آنجایی که استانبول یک شهر توریستی است و ترافیک زیادی در بین گردشگران ایرانی وجود دارد. معمولا تعداد زیادی مسافر در پروازهای این مسیر حضور دارند. بنابراین انتظار زیادی نداشته باشید که یک سفر لحظه آخری به استانبول همیشه در پست شما باشد. در تعطیلات یا آخر هفته اگر در روزهای یکشنبه قصد سفر به استانبول را دارید، رزرو تور استانبول 90 دقیقه ای را به شما توصیه می کنیم.
اما در نظر داشته باشید که این دوره ها بهترین فرصت برای پروازهای ارزان به استانبول با استفاده از فرصت های لحظه آخری است:
اول مهر به دلیل شروع مدارس
روزهای اول هفته
اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
فوریه و مارس (معمولاً این دو ماه به احتمال زیاد تورهای لحظه آخری را به شما خواهند داد.
کلمه استانبول است
قیمت سفر استانبول
قیمت تور استانبول مانند تمامی تورها تحت تاثیر قیمت پروازها و هتل های موجود در برنامه سفر شما می باشد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سفر به استانبول، انتخاب آژانس مسافرتی است که تورهای استانبول را ارائه می دهد. به عنوان مثال، در یک روز معین، دو تور به استانبول که ممکن است بلیط و هتل یکسان داشته باشند، ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته ممکن است این عامل تاثیر زیادی در قیمت سفر نداشته باشد و در نتیجه اختلاف قیمت کمی داشته باشد.
کرایه سفر استانبول
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی این مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مقاصد گردشگری در روزهای خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند که در این ایام تعداد گردشگران بیشتر از روزهای دیگر سال است که به آن «فصل بالا» می گویند. از طرفی در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران بسیار کم است که به «فصل کم» معروف است؛ پس استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست!! اگر می خواهید سفر خود را در فصل کم که تقاضا برای سفر به استانبول کم است انتخاب کنید، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در مواقعی از سال که سفر به این شهر تقاضای زیادی دارد مجبور به پرداخت بیشتر هستید. بنابراین فصلی از سال که قصد خرید تور استانبول خود را دارید در قیمت نهایی این تور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
تور استانبول تهران و شهرستانها
تورهای استانبول از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز و ... از جمله تورهای رایجی هستند که در سراسر ایران برگزار می شوند. و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید توصیه می کنیم به متخصصین آژانس رامین مراجعه کنید و برای رزرو تور مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد تور استانبول
کد منطقه:
+۹۰
تفاوت زمانی:
-1:30
گذرنامه:
هیچ کدام را ندارند
واحد پول:
فرا گرفتن
زبان رسمی :
یک شتر
کمک های اولیه:
112
پلیس:
5274503
ایستگاه آتش نشانی:
110
دین:
شیعه

 

منبع:https://rgairan.com/tour/turkey-istanbul

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nB4p
مطلب قبلی
تور گوا
مطلب بعدی
تور آنتالیا
نظرتان را بنویسید