تور تايلند نوروز 1402

تور تايلند نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

پيشنهاد تور تايلند نوروز 1402 
شايد بارها عنوان پيشنهاد تور تايلند نوروز 1402 را شنيده باشيد اما معناي صحيح آن را نمي دانيد. اين تور تور لحظه آخري يا تور ارزان در تايلند هستند كه در تمام فصول سال توسط آژانس هاي مسافرتي به مسافران ارائه مي شوند. يكي از عوامل مهم براي ارائه تور وجود چارترهاي لحظه آخري در مسير تور تايلند است كه ارتباط مستقيمي با مردم و تورests دارد و به همين دليل تورB تايلند به خصوص براي نوروز 1402 معمولاً در در بيشتر ماه‌هاي پاياني سال، پيشنهاد سفرهاي تور يا پيشنهادات لحظه آخري در مسيرهاي كاملاً متفاوت انجام مي‌شود و لازم است بدانيد كه اين نوع تور معمولاً در روزهاي آخر به علاقه‌مندان ارائه مي‌شود. تا تور. پس نگران نباشيد زيرا تور تايلند نيز در اين مدت از نمايندگي ها در دسترس است.بنابراين براي مسافراني كه به دنبال تور هاي ارزان هستند، زمان كمي براي تصميم گيري وجود دارد و شما بايد سريعا تور هاي خود را در آخرين لحظه انتخاب و خريداري كنيد و در نتيجه برنامه ريزي طولاني مدت براي اين نوع تورB ها به نوعي وجود ندارد، بنابراين آن را ترك كنيد. شك كنيد و با ارائه اين تور در اسرع وقت اقدام كنيد.
نكته: نكته ديگر در مورد پيشنهاد لحظه آخري تور يا تور در تايلند، ظرفيت محدود اين نوع تور است و از آنجايي كه اين بسته‌ها در روزهاي آخر به مشتريان ارائه مي‌شوند، بيشتر ظرفيت پرواز فروخته مي‌شود و فقط تعداد كمي بليط موجود است. براي فروش رها شده اند و از آنجايي كه قيمت تور در لحظه آخر كمتر است، به سرعت به فروش مي رسند و شما اين فرصت را داريد كه در روزهاي پاياني اسفند از اين گزينه ها استفاده كنيد و سفر ارزان تري از آنچه تصور مي كنيد را تجربه كنيد.لازم به ذكر است در ماه هاي بهار دماي هوا به 40 درجه مي رسد و در آن زمان بيشترين رطوبت وجود دارد و بارندگي زياد شروع مي شود و اگر در اين زمان قصد سفر به تايلند را داريد به جنوب تايلند نرويد. و مناطق شرقي و شمال شرقي تايلند را براي سفر انتخاب كنيد زيرا هوا در اين مناطق بسيار خوب است و باران كمتري مي بارد.
 
آب و هواي تايلند در نوروز
بهترين شهرهاي تايلند براي سفر در نوروز 1402 احتمالاً بارها نام شهرهاي تور تايلند را شنيده ايد. از پايتخت جذاب اين كشور كه بگذريم، پاتايا، پوكت و سامويي را مي توان محبوب ترين شهرهاي تورIST اين كشور ناميد. مناطق بكر و طبيعت بي نظير و تفريحات متنوع كه شهرت آن افراد زيادي را از سراسر جهان به خود جذب مي كند و صنعت تور را به مهم ترين منبع درآمد تايلند تبديل كرده است. در اين قسمت به بررسي ويژگي هاي مختلف اين شهرها مي پردازيم تا بتوانيد بهترين انتخاب را در بين شهرهاي تايلند براي سفر نوروزي داشته باشيد:
پوكتپوكت در درجه اول جزيره اي براي عاشقان ساحل است و به خاطر طبيعت آرامش بخش و ساحلي خود مشهور شده است. جاذبه هاي هيجان انگيز زيادي در اين جزيره وجود دارد كه با بازديد از تور پوكت مي توانيد خاطرات خوش بسياري را تجربه كنيد. همچنين مي توانيد در اطراف ساحل پاتونگ قدم بزنيد و در آرامش اقيانوس و زندگي غوطه ور شويد، اما اگر خسته نيستيد و مي خواهيد كمي بيشتر قدم بزنيد، تا غروب آفتاب در آنجا بمانيد و به جاده بنگلا برسيد. محيط آرام و آرام ساحل رفته رفته جاي خود را به چراغ هاي نئون چشمك زن و صداي موسيقي شاداب مي دهد.در ادامه يكي از مهم ترين جاذبه ها جزيره كو في في است كه به آن بهشت ​​ساحلي پوكت مي گويند كه جايگزين بسيار خوبي براي كساني است كه بيشتر به دنبال جادوي طبيعت هستند و همچنين زندگي شبانه در پوكت جالب است. و به طور كلي يكي از بهترين مقاصد براي تجربه هر آنچه از يك تعطيلات فراموش نشدني مي خواهيد است.
 
پاتاياپاتايا يكي ديگر از شهرهاي معروف و محبوب تايلند است كه سالانه ميزبان حدود 5 ميليون گردشگر است. سواحل زيبا، جنگل هاي انبوه، هتل فوق العاده، سالن هاي ماساژ ارزان و البته خيابان معروف واكينگ استريت از جاذبه هاي اين شهر هستند. اگر مي خواهيد با دوستان خود به يك سفر نوروزي پر از هيجان و تنوع برويد، پاتايا گزينه بسيار خوبي خواهد بود، اما براي سفرهاي خانوادگي و آرامش بخش، گزينه هاي بهتري در تايلند وجود دارد.
 
بانكوكبه جرات مي توان گفت كه بانكوك، پايتخت تايلند، يكي از جذاب ترين مكان هاي جنوب شرقي آسيا است. ديدن اين شهر در سال هاي اخير مورد توجه بسياري از گردشگران از سراسر جهان به ويژه ايران قرار گرفته است. بانكوك با آسمان‌خراش‌هايش بر خط افق، بازارهاي خياباني سنتي زيبا و معابد و زيارتگاه‌هاي پر زرق و برق و مشهور جهان، در صدر فهرست بهترين شهرهاي تايلند براي زندگي قرار گرفت. اگر علاقه مند هستيد، اگر تجربه يك بار سفر به اين شهر را داشته باشيد، به راحتي همه استقبال را متوجه خواهيد شد. يكي ديگر از جذابيت هاي آن شب زنده داري پر جنب و جوش و غذاهاي مجلل تايلندي است. در نهايت مركز گردشگري اين شهر زيبا جاده خائو سان است كه حتما پيشنهاد مي كنيم به اين خيابان برويد.سامويي (كو سامويي)سامويي زيبا يكي ديگر از جزاير بهشتي تايلند است كه زيبايي هاي زيادي دارد و جلب توجه مي كند. سواحل بكر و رويايي آن در كنار جنگل هاي انبوهش شما را مجذوب خود مي كند و شما را محاصره مي كند. سامويي از پوكت ساكت‌تر و ساكت‌تر است و شايد مراكز خريد هيجان‌انگيز زيادي نداشته باشد، اما اين جزيره براي كساني كه مي‌خواهند روزهاي آرامي را در سفر سپري كنند و علاقه‌اي به شلوغي و سرگرمي‌هاي پر سر و صدا ندارند، ايده‌اي عالي است.
 
خرچنگ هاشهر كرابي توسط پارك هاي ملي زيبا احاطه شده است كه اكثر آنها از بيش از 80 جزيره كوچك تشكيل شده اند. اين شهر در دهانه رودخانه كرابي قرار دارد و شهر كوچكي است كه مركز استان كرابي در ساحل غربي جنوب تايلند است. برخي از جاذبه هاي معروف كرابي: پارك ملي جزيره في في، ريلي ريلي، آئو نانگ و هات نوفارات تارا. و منطقه كرابي يك مقصد ايده آل براي تماشاي پرندگان، قايقراني، قايقراني، قايقراني در نظر گرفته مي شود.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/thailand/nowruz

نظرتان را بنویسید