تور مالزي نوروز 1402

تور مالزي نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور مالزي نوروز 1402
 تعطيلات نوروزي زمان بسيار ايده آل و مناسبي براي استراحت و رفع خستگي سال گذشته به شمار مي رود، حال تصور كنيد اين بار به مقصدي رويايي و منحصر به فرد مانند مالزي سفر مي كنيد كه يكي از مقاصد معروف گردشگري در جهان است. جهان مالزي كشوري چندمليتي درست در جنوب آسيا است كه اين روزها توانسته نظر همگان را به عنوان يكي از بهترين مقاصد دنيا به خود جلب كند. علاوه بر اين، مالزي داراي شرايط آب و هوايي و آب و هوايي عالي و مساعد است، ما در واقع مي‌توانيم طولاني‌ترين جنگل‌ها، سرسبزترين دشت‌ها، غارهاي طبيعي متنوع در دل كوه‌ها، سواحل چشم‌گير، جزاير ديدني كوچك و بزرگ و غيره را ببينيم. در ادامه لازم به ذكر است كه آژانس نامي گشت براي علاقه منداني است كه تصميم دارند تعطيلات نوروز 1402 مالزي امسال را با ما بگذرانند.آژانس نامي گشت مصمم است بهترين خدمات و امكانات را در اختيار شما مسافران قرار دهد تا شما عزيزان با خيالي آسوده تر و به دور از هرگونه نگراني از عيد مالزي لذت ببريد.- بليط رفت و برگشت 2- ترانسفر فرودگاهي رايگان بسته هاي تور اين زمان عادت زنانه.

تور مالزي نوروز
قيمت تور مالزي نوروز 1402 به لطف استقبال مسافران، آژانس ها و شركت هاي مسافرتي در تمام طول سال، تور هاي هيجان انگيز لحظه آخري را به مسافران خود ارائه مي دهند و از آنجايي كه تعطيلات نوروزي يكي از شلوغ ترين ايام سال است، به تعبيري همه هزينه ها افزايش مي يابد.پيشنهاد نوروزي تور مالزي
بهترين زمان براي خريد تور مالزي نوروز 1402 مارس تا هفته اول آوريلطبيعتا بهترين زمان براي سفر در سال جديد امسال نيز همين دوران است و در واقع پرطرفدارترين و پرطرفدارترين زمان خريد نوروزي تور در اين تاريخ برگزار مي شود زيرا معروف ترين هتل با برنامه هاي متنوع و شاد عيد است. و امكانات شگفت انگيزي در اين زمان به وقوع مي پيوندد. پيشنهاد ما اين است كه در صورت انتخاب اين تاريخ، در اوايل اسفند ماه رزرو يا خريد كنيد.

هفته دوم فرورديناين دوره براي افرادي مناسب است كه ترجيح مي دهند در ايام نوروز در خانه با خانواده و دوستان خود باشند و هفته دوم را براي سفر خود انتخاب كنند. برخي از افراد به دلايل شخصي يا شغلي مجبورند بعد از يك هفته تعطيلات رسمي برگردند، بنابراين اين مقصد كمي ساكت تر از هفته اول است. لازم به ذكر است براي خريد تور در اين زمان، اواخر اسفند يا اوايل فروردين مي باشد.

9 آوريل به بعدخب، در آن زمان شما مسافران بسيار كمتري را در اين شهر خواهيد ديد زيرا تعطيلات رسمي تقريباً به پايان رسيده است و اكنون زمان شروع كار و فعاليت هاي مدرسه است. اما افراد زيادي هستند كه دغدغه خاصي ندارند و هر زمان كه بخواهند مي توانند آنجا را ترك كنند و مهمتر از آن اينكه در اين مدت مي توانيد تور ارزان تري بخريد زيرا بازار تقاضا كاهش يافته و اين بار كمتر مسافري استقبال مي كند.
آب و هواي مالزي در نوروز 1402 بهار يكي از آرامش بخش ترين فصل ها براي سفر در مالزي است. در ماه مارس است كه باران هاي موسمي معمولاً تا حد زيادي فروكش مي كند و آوريل يكي از كم بارش ترين دوره هاي سال در مالزي است و دماي هوا به تدريج بالا مي رود و فصل تابستان آغاز مي شود.موزه هاي ديدني، محله چيني ها، اينديا تاون، جاذبه هاي مختلف و طبيعت بسيار چشم نواز اين شهر مي توانند ساعت ها و روزها شما را سرگرم كنند.

پنانگپنانگ به مرواريد شرق معروف است. اين منطقه ايالتي در مالزي است كه بيشتر آن در جزيره اي به مركز جورج تاون واقع شده است. اين شهر كه جزيره پنانگ و قسمت كوچكي از سرزمين اصلي را در بر مي گيرد، يكي از معروف ترين و محبوب ترين استراحتگاه هاي مالزي است كه اقتصاد آن علاوه بر صنعت تورism بر تجارت استوار است. صنعت گردشگري از ديگر بخش هاي مهم اقتصادي اين شهر محسوب مي شود و به دليل وجود طيف وسيعي از جاذبه هاي گردشگري طبيعي و تاريخي در جزيره پنانگ و همچنين هتل مجلل و شگفت انگيز در اين جزيره، اين استان يكي است. از قطب هاي گردشگري در سراسر آسياي جنوب شرقي در تمام ايام سال به ويژه ايام نوروز حائز اهميت است.

لنكاويلنكاوي يكي از محبوب ترين شهرهاي مالزي است كه در واقع شهري است كه عنوان بهشت ​​مالزي را به خود اختصاص داده است. جزاير لنكاوي درست در تقاطع تنگه مالاكا و درياي آندامان واقع شده و جزيره اي متشكل از صد جزيره بكر و هيجان انگيز است. از ديدني ها و نقاط گردشگري جذاب اين شهر مي توان به آبشار معروف لنكاوي، باغ برنج لامان، مسجد الحنا و ... اشاره كرد. نقل شده. علاوه بر اين لنكاوي جزيره اي پر از جنگل هاي انبوه با درختان سر به فلك كشيده سرسبز است و اين جزيره مناطق ديدني زيادي در كنار هم دارد كه زيبايي فوق العاده اي را در اين منطقه ايجاد مي كند، بايد به ياد داشته باشيم كه كريستال لنكاوي يكي از سوغاتي هاي اين شهر است.

جورج تاونشهر جورج تاون كه در مالزي به جواهر شرق معروف است، مي تواند مقصد ايده آل بعدي شما در سفر تور مالزي عيد ۱۴۰۲ باشد.همچنين شهرهاي آدلايد، بانكوك و استان پوكت نيز به دليل شباهت هايي كه با اين شهر دارند، خواهران جورج تاون ناميده مي شوند و لازم است بدانيد كه نام اين شهر برگرفته از جورج سوم پادشاه انگلستان و مركز ايالت پنانگ نيز يك جزيره است. تفاوت اين شهر اين است كه مي توانيد از رستوران ها، كافه هاي خياباني و بازارهاي شبانه محلي ديدن كنيد و وقت خود را سپري كنيد. خوش بگذره.
البته مراكز خريد بزرگ و متنوعي نيز در اين جزيره شگفت انگيز وجود دارد تا شما گردشگران از خريد و گشت و گذار در آنها لذت ببريد. در پايان لازم به ذكر است كه اين شهر به دليل داشتن غارهاي باستاني در فهرست ميراث جهاني يونسكو نيز به ثبت رسيده است و ممكن است در تعطيلات بهاري امسال شما را شگفت زده كند.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/malaysia/nowruz

نظرتان را بنویسید