تور تابستان روسيه

تور تابستان روسيه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور روسيه تابستان 1402 
تور هاي تابستاني هميشه مورد استقبال و توجه مسافران از سراسر جهان قرار مي گيرند. خوشبختانه امسال تور روسيه تابستان 1402 يكي از شلوغ ترين روزهاي سفر به اين شهر جذاب خواهد بود، همچنين خوشبختانه با كاهش شيوع ويروس كرونا و باز شدن مرزهاي خارجي در اين بازه زماني، اين شهر روزهاي شلوغي را تجربه خواهد كرد. پر از مسافر ايراني از آنجايي كه اين زمان از سال "فصل بالا" روسيه است، يعني در اين روزها قيمت بليط و تور در روسيه كمي گران تر مي شود، اما با اين كار طرفداران او به هيچ وجه كاهش نخواهند داد.قيمت تور روسيه تابستان 1402 به 3 پارامتر اقامت هتل، بليط رفت و برگشت و ويزا بستگي دارد. هزينه ويزاي روسيه ثابت است و براي درخواست ويزاي روسيه بايد 120 دلار براي تور گروهي و 130 دلار براي تور انفرادي پرداخت كنيد. علاوه بر اين، قيمت هتل در روسيه به طور كامل به دلار پرداخت مي شود و با توجه به سرد بودن اين كشور در ساير فصول سال، فصل تابستان را مي توان گل گردشگري روسيه ناميد و به همين دليل، قيمت تور در روسيه در فصل تابستان نسبتاً بالا خواهد بود. اما بايد در نظر داشته باشيد كه اگر به دنبال تور اروپايي با كيفيت، قيمت پايين و مشكلات كم هستيد، تور روسيه بهترين و شايد تنها انتخاب شما باشد.
مهمتر از همه، قيمت تور مالزي تابستان 1402 به بليط رفت و برگشت و قيمت اجاره اتاق هتل در محل اقامت بستگي دارد.در تور خارجي، تعيين قيمت به 3 پارامتر بليط هواپيما رفت و برگشت، محل اقامت هتل و اخذ ويزاي تور كه نيازي به ويزاي مالزي ندارد بستگي دارد. علاوه بر اين، خطوط هوايي ماهان، قطر و امارات نيز از ايران به مالزي پرواز مي كنند و هواپيمايي ماهان نيز به طور مكرر به مالزي پرواز مي كند. در ضمن قيمت پرواز از ايران به مالزي معمولا در همين بازه قيمتي بوده و در طول سال تفاوت چنداني با هم ندارند و در نهايت براي اطلاع دقيق تر از قيمت تور در مالزي مي توانيد در بالاي همين صفحه مشاهده نماييد.
 
محبوب ترين تور روسي از تابستان 1400
محبوب ترين تور هاي تابستاني در روسيه كدامند؟ تور مسكو تابستان 1402تور مسكو را مي توان يكي از بهترين تور هاي تابستاني روسيه ناميد. مسكو به عنوان پايتخت امپراتوري روسيه حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و تاريخ غني اين شهر باعث شده است كه ميزبان بيشتر جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي روسيه باشد. از جمله ديدني هاي مسكو روسيه مي توان به: ميدان سرخ، كليساي باسيل مقدس، كاخ كرملين، شهر هفت خواهران يا آسمان خراش هاي استالين، مقبره لنين و بناي يادبود فاتحان فضا اشاره كرد.تحت عنوان
 تور مسكو تابستان 1400
 تور سنت پترزبورگ تابستان 1402شهر سن پترزبورگ پس از مسكو دومين شهر مشهور روسيه است كه يكي از محبوب ترين و تور ترين شهرهاي اين كشور به حساب مي آيد. جاذبه هاي گردشگري و تور در سن پترزبورگ قرار دارد كه بيانگر فرهنگ غني اين شهر است. از جاذبه هاي اين شهر مي توان به: كاخ كاترين، كاخ كنستانتينوفاكسي در استرلنا، موزه دولتي روسيه، ويلاي پيتر كبير، قلعه پيتر و پل، كليساي سنت. ايزاك، ارميتاژ، كليساي شگفت انگيز ناجي روي خون و كاخ رويايي پيترهوف.. نقل. پيشنهاد ما در تور سنت پترزبورگ تابستان 1402 است، بازديد از هيچ يك از اين مكان ها را از دست ندهيد.
 تور سن پترزبورگ، روسيه، تابستان 1400قيمت پرواز به روسيه در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ قبل از هر چيز بايد بدانيد كه از تهران به مسكو به روسيه پرواز مستقيم وجود دارد. در حال حاضر دو ايرلاين به روسيه پرواز دارند: ماهان اير و هواپيمايي آئروفلوت كه يك شركت هواپيمايي متعلق به روسيه است.در زير، قيمت پرواز به مسكو در تابستان از روسيه به صورت آنلاين در دسترس است و بسته به تاريخ و ساعت و همچنين نوسانات ارز، فوراً تغيير مي كند. به همين دليل نمي توانيم قيمت واحد خاصي را مشخص كنيم.
همچنين براي خريد اينترنتي بليط هواپيما روسيه تنها به كارت بانكي كه در شبكه شتاب است نياز داريد. براي سفر به روسيه مي توانيد با دو نوع پرواز سيستمي كه انواع مختلفي دارند و همچنين پروازهاي چارتر سفر كنيد.
 
قيمت پرواز تور روسيه تابستان 1400
بهترين زمان براي خريد تور روسيه تابستان 1402 پيشنهاد مجموعه نامي گشت اين است كه شما مسافران عزيز 10 روز قبل از تاريخ سفر اقدام به رزرو يا خريد تور در روسيه كنيد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و شايد از چند نفر شنيده باشيد اين است كه در اين فصل كه فصل پرطرفدار روسيه است، بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ خريداري كنيد. سفر كنيد پس مبلغ كمتر است پرداخت كنيد زيرا هر چه زمان سفر نزديكتر باشد طبيعتا قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد. بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد تا متحمل هزينه هاي كلان سفر نشويد.بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور روسيه چيست؟ كليساي جامع سنت باسيلساختماني جذاب و باشكوه كه تاريخ بزرگي را القا مي كند. ساختمان كليسا تا سال 1600 بلندترين ساختمان مسكو بود كه بعداً به موزه تبديل شد و به عنوان ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيد. يكي از حقايق عجيب در مورد كليسا اين است كه ايوان مخوف با ديدن ساختمان باشكوه آن بسيار تحت تأثير قرار گرفت و دستور داد چشمان معمار آن Postnik Yaklov را خاموش كنند تا او ديگر نتواند چنين ساختمان باشكوهي بسازد، اما در واقع آن معمار بعدا يك كليسا ساخت او همچنين يك مسجد ديگر در ولاديمير ساخت!
 
بهترين تفريح ​​تابستاني در روسيه
 
پارك آبي ريويرااگر در تابستان به دنبال جاذبه اي متفاوت هستيد و مهمتر از آن در راه كازان روسيه هستيد، پارك آبي ريويرا مي تواند گزينه خوب و رضايت بخشي براي شما باشد. انتخاب اين پارك آبي بسيار بزرگ و جذاب كه يكي از بزرگترين ها در نوع خود است. بيش از 50 بخش سرگرمي مختلف را پيش روي خود خواهيد ديد و مي توانيد در ميان انواع اسلايدها و كلي بازي هاي مهيج سرگرم شويد و حداكثر لذت را ببريد. يكي از ويژگي هاي جالب پارك آبي ريويرا مجهز بودن به 2 بخش داخلي و خارجي است كه به اين ترتيب مي توان در تمام طول سال بدون توجه به زمان سفر از اين پارك آبي هيجان انگيز بازديد كرد.نمايي از باغ اسكندرباغ الكساندر درست در مركز سن پترزبورگ، درست در كنار ميدان قصر واقع شده است، اين باغ در گذشته يكي از پاتوق هاي محبوب اشراف سن پترزبورگ به حساب مي آمد. باغ الكساندر در سال 1800 به مناسبت دويستمين سالگرد تولد پتر كبير طراحي و ساخته شد و سپس در سالهاي بعد به طور رسمي زير نظر اسكندر دوم افتتاح شد كه درخواست كرد بيش از 50 نوع گياه در اينجا كاشته شود. to be اين باغ در دهه 1920 بازسازي شد و از آن زمان در طول سال به روي بازديدكنندگان باز است.
 
سرگرمي در سن پترزبورگ
 
شب هاي سفيد سن پترزبورگ: يكي از بهترين سرگرمي هاي سن پترزبورگ در تابستان 1402 تور روسيه جشنواره شب سفيد يا شب هاي سفيد سن پترزبورگ است كه به عنوان يك جشنواره جهاني و هنري محسوب مي شود و هر ساله در اين شهر تور برگزار مي شود. در متنوع ترين حالت ها برگزار مي شود. جشنواره شب هاي سفيد در سن پترزبورگ برنامه هاي جذاب و سرگرم كننده متنوعي را ارائه مي دهد كه برخي از آنها عبارتند از: اجراي اپرا توسط بهترين خوانندگان روسي، اجراي رقص كلاسيك، جشنواره فرش قرمز و ....;. لازم به ذكر است كه شب هاي سفيد سن پترزبورگ از اوايل خرداد شروع شده و تا اوايل تيرماه ادامه دارد.
همچنين بد نيست بدانيد كه جشنواره شب سفيد يكي از بزرگ ترين جشن هاي شهر سن پترزبورگ است و همه ساله گردشگران زيادي تنها با هدف شركت در اين جشنواره به اين شهر سفر مي كنند.
 
نحوه رزرو تور روسيه
 
باغ وحش لنينگراد: يكي ديگر از بهترين كارهايي كه مي توان در سنت پترزبورگ انجام داد، باغ وحش لنينگراد است كه در پارك الكساندرا و منطقه پتروگراد واقع شده است. اگر قصد سفر با تور روسيه را داريد، جالب است بدانيد كه باغ وحش لنينگراد دومين باغ وحش بزرگ روسيه است. اين باغ وحش داراي امكانات بسيار متنوعي از جمله: انواع بارها و كافه ها، محل برگزاري كنسرت هاي موسيقي و سيرك مي باشد. اين شامل همه آنها است كه گردشگران تور سن پترزبورگ مي توانند از آنها استفاده كنند.
نحوه رزرو تور روسيه در تابستان 1402 علاقه مندان به رزرو و يا خريد تور در روسيه مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند.براي خريد تور روسيه دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است در قسمت پكيج مسافرتي سايت، تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان ستاره گذاري وجود دارد. فيلترهاي شمارش اعمال مي شود. امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به آخرين مرحله يعني. رزرو سفر تور خود را
آژانس نامي گشت سيستم رزرواسيون 24 ساعته را در اختيار شما قرار داده است تا در هر ساعت از شبانه روز، سفر تور را براي اين مقصد رزرو كنيد. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به آن مقصد براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/russia/summer

نظرتان را بنویسید