تور تابستان ارمنستان

تور تابستان ارمنستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور ارمنستان تابستان 1402 
اولاً داشتن اطلاعات مهم و كامل در مورد تور ارمنستان در تابستان 1402 ضرري ندارد تا بتوانيم با ديد بازتر تصميم درستي براي برنامه ريزي سفر بگيريم. خب كم كم داريم به تعطيلات تابستاني نزديك ميشيم و از پارسال به دليل شيوع ويروس كرونا و مشكلات عديده متاسفانه تمام فصول سال رو براي سفر و تفريح ​​از دست داديم، تمام اميدمون به سال جديده! زيرا امسال سال و تابستاني است كه جداي از هواي مطبوعش، فصل تعطيلات مدارس و بهترين فرصت براي تدارك تعطيلات تابستاني خارج از كشور و سفرهاي خانوادگي و گروهي است. مقاله امروز در مورد مقصد ارمنستان است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.تور ارمنستان تابستان 1400
 
لازم است بدانيد كه دو كشور ايران و ارمنستان براي بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگري قراردادي امضا كرده اند كه بر اساس آن شهروندان اين دو كشور مي توانند بدون اخذ ويزاي مسافرتي تور به كشور ديگري سفر كنند و البته حداكثر مجوز براي اقامت شما به مدت 90 روز در كشور مقصد خواهيد بود و پاسپورت شما بايد حداقل 6 ماه پس از ورود به ارمنستان معتبر باشد.اگر مسافر تور ارمنستان تابستان 1402 هستيد، بايد بدانيد كه تور ارمنستان به دو صورت تور ارمنستان اير و تور ارمنستان لند سازماندهي خواهد شد.
 
قيمت تور تابستان ارمنستان
 
پس از آن اكثر سوالاتي كه كاربران از ما مي پرسند اين است كه چگونه مي توان قيمت تور در ارمنستان در تابستان 1402 را تعيين كرد؟ خب همانطور كه مي دانيد قيمت سفر تور بر اساس قيمت بليط هواپيما ارمنستان براي پروازهاي ايران (ايران اير و ماهان) و پروازهاي خارجي (ارمنستان ايرويز، جت آسيا، امارات، قطر ايرويز و ...) به ارمنستان است. و قيمت رزرو هتلE در اين كشور متفاوت و در حال تغيير است. . علاوه بر اين دو عامل كه تاثير زيادي در قيمت تور در تابستان ارمنستان 1402 دارد، تعداد روزهاي تور و ماهي كه در آن سفر مي كنيد نيز مي تواند نرخ تور شما را تغيير دهد.
همچنين به ياد داشته باشيد كه ارزان ترين قيمت تور در ارمنستان در اين تعطيلات نمي تواند دليلي براي سفر بهتر تور در اين مقصد باشد، برخي فقط براي هدر دادن پول و زمان شما به عنوان گردشگر تورB ارزان تر و بي كيفيت تر ارائه مي دهند.
پيشنهاد تور ارمنستان تابستان 1402 يكي از فاكتورهاي مهم براي عرضه تور در ارمنستان در تابستان وجود چارتر در مسير ارمنستان است كه با استقبال عموم و گردشگران و تورB نيز ارتباط مستقيم دارد و به همين دليل آخرين لحظه تور در ارمنستان يا پيشنهاد تور در ارمنستان معمولا در اكثر فصول سال است. وجود دارد، اما پيشنهادات لحظه آخري تور به ارمنستان باكو در مسيرهاي مختلف متفاوت است.علاوه بر اين، اين تور ها معمولا در روزهاي پاياني منتهي به برگزاري تورB منتشر مي شوند.
همچنين از آنجايي كه براي سفر به اين مقصد نيازي به دريافت ويزاي تور نداريد، مي توانيد هر زمان خواستيد تور ارمنستان را خريداري كنيد و در راه باشيد. بنابراين ممكن است در برخي از روزها به ظرفيت تور در اين كشور نرسد و برگزار كننده قيمت بليط هواپيما را كاهش دهد يا هتل را براي پركردن صندلي هاي خالي استخدام كند.خريد بسيار زير تور استاندارد. ويژگي تورB لحظه آخري در ارمنستان اين است كه با پرداخت هزينه كمتر خدمات با كيفيتي مشابه تور استاندارد دريافت خواهيد كرد.
 
تور ارمنستان تابستان 1400
قيمت پرواز به ارمنستان در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ ممكن است قبل از خريد تور سفر به اين مقصد، اطلاعاتي در مورد پروازهاي ارمنستان براي شما جالب باشد. بهترين پروازهاي ارمنستان در تور ارمنستان ايرويز، پرواز مستقيم ارمنستان ايرويز، هواپيمايي آسمان و هواپيمايي ماهان هستند كه در طول هفته از تهران به ايروان پرواز مي كنند، من دارم.اما سهم شركت هواپيمايي ماهان بيشتر است و با 5 پرواز در هفته تقريبا در طول هفته پروازهاي مستقيم به ارمنستان انجام مي شود.
علاوه بر اين شركت هواپيمايي آسمان ۴ پرواز و ارمنستان ايرويز ۲ پرواز در طول هفته دارند. مدت زمان اين پرواز 1 ساعت و 30 دقيقه است كه در فرودگاه بين المللي ايروان به زمين مي نشيند و در مورد قيمت پرواز ارمنستان بايد بگوييم كه پرواز ارمنستان به ايروان در تابستان به صورت آنلاين و بر اساس تاريخ انجام مي شود. و نوسانات ساعت و تغيير ارز فورا. به همين دليل نمي توانيم قيمت مشخصي به شما بدهيم. در ضمن براي خريد اينترنتي بليط هواپيما ارمنستان فقط به كارت بانكي كه در شبكه شتاب است نياز داريد. براي سفر به اين كشور مي توانيد با دو نوع پرواز سيستمي كه انواع مختلفي دارند و همچنين پروازهاي چارتر سفر كنيد.
 
قيمت پرواز تور ارمنستان تابستان 1400
 
بهترين زمان براي خريد تور در ارمنستان تابستان 1402 مي باشداز آنجايي كه فصل تابستان در ارمنستان به فصل شلوغي معروف است، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر، تور تابستان 1402 را در ارمنستان خريداري كنيد.اما پيشنهاد نامي گشت براي شما اين است كه شما مسافران عزيز ۱۰ تا ۱۴ روز قبل از تاريخ سفر، تور باكو ارمنستان خود را رزرو يا خريداري كنيد.
اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و شايد كمتر كسي به شما گفته باشد اين است كه در «فصل بالا» بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر بخريد تا مبلغ كمتري بپردازيد، چرا هرچه نزديكتر مي شويد. تا زمان سفر، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد.
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور ارمنستان چيست؟  
پاراگلايدر در ارمنستان، SKY Club: پاراگلايدر يكي از تفريحات ارمنستان است كه محبوبيت باورنكردني در بين تور هاي ارمنستان به دست آورده است. زيرا ارمنستان كشوري كوهستاني است و زيبايي كوه هاي ارمنستان به ويژه تماشاي پرواز پرندگان اين درد را دو چندان مي كند. پاراگلايدر نوعي تفريح ​​جديد در گردشگري ارمنستان محسوب مي شود كه در حال حاضر محبوب ترين تفريح ​​است. علاوه بر اين، اين تفريح ​​در كوه هاتيس، درياچه سوان، كوه آراگاتس، كوه تاگنيس و كوه آرا ساخته شده است.
 
بهترين تفريح ​​تور در ارمنستان در تابستان 1400
 درياچه قودرياچه سوان يكي از زيباترين و مهم ترين درياچه هاي ارمنستان به حساب مي آيد كه تقريباً 5 درصد از مساحت اين كشور را به خود اختصاص داده و بهترين گزينه براي تفريح ​​در تابستان تور است.دره گلهادره گل ها در 50 كيلومتري شمال شرقي شهر ايروان قرار دارد و يكي از ويژگي هاي بارز اين مكان مناظر كوهستاني سرسبز و بكر آن است كه در تابستان سرسبز و پوشيده از گل و در تابستان و زمستان پوشيده از برف فراوان است. دره گل ها به عنوان يكي از اصلي ترين مراكز تفريحي ارمنستان شناخته مي شود كه مجموعه هاي ورزشي تور، هتل و پيست اسكي 7 كيلومتري را در خود جاي داده است.
 
نحوه رزرو تور تابستان ارمنستان
 زيپ لاين در ارمنستانقرن هاست كه انسان ها آرزوي توانايي پرواز را داشته اند. ما از اين نسل بسيار خوش شانس هستيم كه در عصر پاراگلايدر، هليكوپتر، هواپيما و چتر نجات هستيم و مي توانيم هر زمان كه بخواهيم از آنها لذت ببريم. روش ديگري كه ما به راحتي به آن دسترسي داريم و مي توانيم اشتياق دروني مان را برآورده كنيم، زيپلينگ است. اين تفريح ​​يكي از جديدترين تفريحات دنياست كه در صنعت گردشگري ارمنستان نيز كاربرد دارد. مي توانيد تصور كنيد كه در يك زيپ لاين آزاد و آزاد هستيد و تصور كنيد كه كوه هاي زيباي ارمنستان، منطقه سرسبز تاوش را مي بينيد و در ارتفاع 200 تا 300 متري از سطح زمين روي زيپ لاين مي رويد.نحوه رزرو تور ارمنستان در تابستان 1402 علاقه مندان به رزرو و يا خريد تور در ارمنستان مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند. براي خريد تور در ارمنستان دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق خود را در قسمت بسته هاي مسافرتي وب سايت انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود.
در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان اعمال فيلترهايي براي تعداد ستاره هاي هتل، امتياز مسافر به هتل، نوع اقامت، مبلغ، محل هتل و زمان پرواز و انتخاب ايرلاين وجود دارد كه با انتخاب هر يك از آنها مي توانيد به مرحله آخر برويد، يعني. رزرو يك سفر تور. شما تنها هستيد.
آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو بليط سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است، فقط بايد زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد، بنابراين تمام تور موجود به اين مقصد مقصد براي شما نمايش داده خواهد شد.در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/armenia/summer

نظرتان را بنویسید