تور تابستان مالزي

تور تابستان مالزي
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور مالزي تابستان 1402 
فصل تابستان علاوه بر هواي مطبوع و مطبوع، فصل تعطيلي مدارس و بهترين فرصت براي گذراندن تعطيلات تابستاني و سفرهاي خانوادگي و گروهي محسوب مي شود. تور مالزي تابستان 1402 يكي از پرطرفدارترين تور است كه اكثر ايرانيان در تعطيلات خود آن را به عنوان مقصد سفر انتخاب مي كنند زيرا مالزي مردماني خوب و دوست داشتني دارد و با شگفتي هاي مختلف مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است. سراسر كشور پوشيده از جنگل هاي سرسبز است كه زيستگاه نادرترين حيوانات جهان است. تابستان تور در مالزي بهترين انتخاب براي مسافراني خواهد بود كه به طبيعت يا كاوش در دنياي زير آب از طريق غواصي علاقه دارند.تور مالزي تابستان 1400
 
همچنين اگر تصميم به اقامت 14 روزه در مالزي داريد، نيازي به دريافت ويزاي تور نداريد، اما اگر بيش از اين مدت در مالزي اقامت داشتيد، بايد به مقامات مرزي در فرودگاه اطلاع دهيد. مهمتر از همه، قيمت تور مالزي تابستان 1402 به بليط رفت و برگشت و قيمت اجاره اتاق هتل در محل اقامت بستگي دارد.در تور خارجي، تعيين قيمت به 3 پارامتر بليط هواپيما رفت و برگشت، محل اقامت هتل و اخذ ويزاي تور كه نيازي به ويزاي مالزي ندارد بستگي دارد.
خطوط هوايي ماهان، قطر و امارات نيز از ايران به مالزي پرواز دارند و هواپيمايي ماهان نيز به طور مكرر به مالزي پرواز مي كند. ضمناً قيمت پرواز ايران به مالزي معمولاً در يك بازه قيمتي است و در طول سال تفاوت چنداني ندارد و در نهايت براي اطلاع از جزئيات بيشتر قيمت تور در مالزي مي توانيد در بالاي همين صفحه مشاهده كنيد.
 
نحوه رزرو مالزي آنتاليا تابستان 1400
پيشنهاد تور مالزي تابستان 1402 قبل از هر چيز بايد بدانيد كه با توجه به ماهيت پروازهاي مالزي، نبايد انتظار خريد پروازهاي ارزان قيمت در تور مالزي را در تمام طول سال داشته باشيد. در تمام روزهاي سال حتي در بهار و تابستان كه مالزي گرم ترين هوا را تجربه مي كند، قيمت تور در مالزي در محدوده مشخصي قرار دارد و تفاوت چنداني با ماه هاي ديگر سال ندارد. پيشنهاد لحظه آخري تور مالزي يا تور گرجستان تابستان 1402 به اين معني است كه ظرفيت هتل يا هواپيما تا ساعاتي قبل از شروع سفر تكميل نمي شود.در اين صورت بهتر است اين تور را به قيمت كمتري بفروشيد تا بسوزانيد! پس اگر بخواهيم با شما صادق باشيم، حتي اگر ظرفيت پرواز در مالزي تكميل نشود، باز هم با همان قيمت اوليه فروخته مي شود. بنابراين مي توان گفت كه تور لحظه آخري در مالزي تفاوت قيمتي با تور معمولي و سيستماتيك در مالزي ندارد.
 
پيشنهاد تورمالزي تابستان 1400
قيمت پرواز به مالزي در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ قبل از هر چيز لازم است بدانيد كه در حال حاضر فروش بليط هواپيما مالزي از تهران توسط دو شركت هواپيمايي ماهان اير و اير آسيا انجام مي شود و پروازهايي كه با ماهان اير انجام مي شود با هواپيماي ايرباس انجام مي شود. و فاصله هوايي تهران تا كوالالامپور 3934 مايل يا 6331 كيلومتر است. همچنين مدت زمان پرواز تهران به كوالالامپور 7 ساعت و 50 دقيقه بدون تاخير احتمالي مي باشد. خب به دليل نوسانات قيمت ارز و مسائل مختلف ديگر نمي توان قيمت تك و مشخصي داد اما براي مشاهده هزينه بليط هواپيما مالزي و خريد بليط چارتر مالزي مي توانيد از فرم موجود در صفحه اصلي استفاده كنيد. سايت نامي گشتبراي اين منظور كافي است پس از انتخاب يكي از دو گزينه براي پرواز يك طرفه يا رفت و برگشت مبدا و مقصد خود را مشخص كنيد. همچنين توجه داشته باشيد كه بليط پرواز مسير درخواستي شما پس از پركردن فيلدهاي تاريخ سفر و تعداد مسافر در صفحه مربوطه نمايش داده مي شود. بدين ترتيب بلافاصله پس از جستجو مي توانيد نتايج را با هم مقايسه كرده و بليط پرواز مورد نظر در مالزي را رزرو و خريداري كنيد.
 
قيمت پرواز تور مالزي تابستان 1400
بهترين زمان براي خريد تور مالزي تابستان 1402 با توجه به اينكه مالزي ويزاي فرودگاهي است و براي دريافت ويزاي تور نياز به مدت زمان خاصي ندارد، مي توانيد ويزاي تابستاني تور مالزي خود را 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو يا خريداري كنيد. اما چيزي كه هيچ كس نمي تواند به شما بگويد اين است كه در "فصل هاي بالا" مالزي، بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري بپردازيد، زيرا هر چه به زمان سفر نزديك تر مي شويد. مسافرت ، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد و بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد.بهترين زمان تور مالزي تابستان 1400
بهترين كارها در تور مالزي چيست؟ غار ميمون ها كوالالامپور: غار ميمون ها مهم ترين مركز عبادت هندوها در كوالالامپور محسوب مي شود و غار ميمون ها يكي از جذاب ترين غارهاي تور مالزي است براي ورود به اين غار بايد ۷۲۷ پله را طي كنيد، پس از رسيدن به ورودي در غار، ميمون هاي بامزه و دوست داشتني از شما استقبال خواهند كرد.
باغ پرندگان كوالالامپور: اين باغ بزرگترين باغ پرندگان سرپوشيده در جهان به شمار مي رود كه در آن 3000 گونه پرنده از 200 گونه مختلف و كمياب آزادانه پرواز مي كنند. بازديد از اين باغ زيبا در تور تابستان 1402 مالزي را از دست ندهيد.
دنياي سحر و جادو پنانگ: دنياي جادويي يك خانه جادويي در پنانگ، مالزي است كه از توهمات نوري استفاده مي كند و فرصت هاي عكاسي منحصر به فردي را فراهم مي كند. علاوه بر اين در اين موزه جالب مي توانيد عكس هاي سرگرم كننده اي براي خاطره بگيريد و سپس خود را به خوردن شكلات داغ در نمايشگاه سرد طبقه بالاي موزه دعوت كنيد كه تجربه اي محبوب براي شماست! با همه اينها مي توانيد مطمئن باشيد كه در مجيك ورلد پنانگ يك سرگرمي فراموش نشدني در انتظار شما و همراهتان است.پارك آبي Sunway Lagoon كوالالامپور: پارك آبي Sunway Lagoon يكي از هيجان انگيزترين پارك هاي آبي جهان است. اين پارك يك روز متفاوت و خاص را در تور مالزي با انواع جاذبه هاي آبي هيجان انگيز مانند پارك وحشت و سرسره به گردشگران ارائه مي دهد.
پارك اسكاي تركس لنكاوي: اگر شما هم عاشق هيجان و تجربه هاي جديد هستيد و هميشه دوست داشتيد بتوانيد مانند تارزان از درختي به درخت ديگر بپريد، كافي است به پارك اسكاي تركس لنكاوي برويد تا به چيزي برسيد كه هرگز تصورش را هم نمي كرديد! در Skytreks Lancashire Park شما اين فرصت را داريد كه پرواز كنيد، تاب بخوريد، سر بخوريد و از ارتفاعات آويزان شويد و براي مدت كوتاهي هيجان حضور در ميان يك جنگل باراني زيبا را تجربه كنيد.
 
بهترين سرگرمي تور مالزي تابستان 1400
نحوه رزرو تور مالزي در تابستان 1402 كساني از شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور مالزي هستيد، مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان، سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد تور مالزي دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.براي اين كار كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت، تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر ، امكان اعمال فيلترها بر اساس تعداد ستاره هتل، امتياز مسافر به هتل، نوع اقامت، مبلغ، موقعيت هتل و زمان پرواز و انتخاب ايرلاين وجود دارد كه با انتخاب هر يك از آنها به مرحله آخر هدايت مي شويد. رزرو سفر تور خود را
آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته را در اختيار شما قرار داده است تا در هر زماني از شبانه روز، سفر تور را به صورت آنلاين به اين مقصد رزرو كنيد. فقط زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور هاي موجود به آن مقصد براي شما نمايش داده شود و در نهايت در صورت بروز سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد. 
منبع : https://www.namigasht.com/tours/malaysia/summer

نظرتان را بنویسید