تور تابستان تايلند

تور تابستان تايلند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور تايلند تابستان 1402 
سفر به سرزمين معابد، لذت بردن از هواي گرمسيري و سفر به شگفتي هاي بكر و طبيعي در تور تايلند در تابستان سال 1402 مي تواند تجربه اي بي نظير براي شما گردشگران عزيز در سال جاري باشد. همچنين گشت و گذار در بازارهاي سنتي با قايق تا به امروز سرگرمي هاي محلي جذاب و از سواحل ديدني تور پوكت گرفته تا جاذبه هاي طلايي بانكوك و خريد ارزان تور پاتايا، همگي تور تايلند را به سفري فراموش نشدني براي تفريح ​​و تعطيلات خانوادگي شما تبديل كردند. خوشبختانه در فصل تابستان در كنار فعاليت هاي ساحلي، جشنواره ها و رويدادهاي مختلفي در اين مقصد برگزار مي شود كه در صورت شركت در آن ها بدون شك خاص ترين و منحصر به فرد ترين سفر زندگي خود را تجربه خواهيد كرد.تور تايلند تابستان 1400
 
سال گذشته سال بسيار سخت و شگفت انگيزي بود، زيرا سال و تابستاني است كه جداي از هواي مطبوع، فصل تعطيلات مدارس و بهترين فرصت براي آماده سازي تور هاي تابستاني و سفرهاي خانوادگي و گروهي است. اما تابستان گذشته به دليل شيوع ويروس كرونا تمام برنامه هاي سفرمان به هم ريخت! اما خوشبختانه سايه شوم اين بيماري در حال فروكش است و مرزهاي هوايي مقاصد خارجي به ويژه تايلند باز است و مي توانيم تابستان 1402 را در ازاي تمام روزهاي قرنطينه و حسرت سفرهاي از دست رفته سپري كنيم.به همين دليل كارشناسان گروه سفر نامي گشت به اميد اينكه با فرا رسيدن تابستان اين مهمان ناخوانده حذف شود و تور تايلند تابستاني متنوع را براي شما تدارك ديده است تا سفري فراموش نشدني در تابستاني فراموش نشدني تور بر حسرت روزها غلبه كند. قرنطينه را به طور كامل از ذهن همه حذف كنيد. در همين حال، تور تايلند تابستان 1402 نامي گشت، توسط كارشناس سفر ما انتخاب و آماده شده است.
 
قيمت تور تايلند تابستان 1400
 
اكثر سوالاتي كه كاربران از ما مي پرسند اين است كه قيمت تور تايلند تابستان 1402 چگونه است؟ خوب همانطور كه مي دانيد قيمت تور در تايلند بر اساس قيمت بليط هواپيما تايلند براي پروازهاي ايراني (ايران اير و ماهان) و پروازهاي خارجي (بانكوك اير، جت آسيا، آسين اير، آسيا آتلانتيك و ...) به مقصد مي باشد. تايلند و قيمت رزرو هتل تايلند متفاوت و در حال تغيير است. . علاوه بر اين دو عامل كه تاثير زيادي در قيمت تور در تايلند تابستان 1402 دارد، تعداد روزهاي تور و ماه سفر به تايلند نيز مي تواند قيمت تورB در تايلند را تغيير دهد.
همچنين به ياد داشته باشيد كه پايين ترين قيمت تور در تايلند در اين ايام جشن نمي تواند دليلي براي سفر بهتر تور در اين مقصد باشد، برخي فقط با ارائه تور ارزان تر و بي كيفيت پول و زمان شما را هدر مي دهند.پيشنهاد تور تايلند تابستان 1402 شما بدون شك پيشنهاد لحظه آخري تور تايلند يا پيشنهاد تور تايلند تابستان 1402 را بارها شنيده ايد و برايتان سوال پيش آمده كه اين تور دقيقا چيست؟ همانطور كه از نامش پيداست، تور به لحظه آخري تور گفته مي شود كه معمولا بين 1 تا 2 روز قبل از تاريخ شروع تور است كه به دليل اين است كه سهميه رزرو شده توسط آژانس، خطوط هوايي ناقص مجبور به فروش تور خود مي شوند. 10٪ تا 50٪ زير قيمت واقعي، از جمله ارزان تور تايلند تحت عنوان تور Thailand Offer. تور تايلند ارزان لحظه آخري براي تعطيلات سال نو، نوروز، تابستان و تعطيلات عمومي طولاني عمدتا توسط آژانس ها ارائه مي شود.
 
پيشنهاد تور تايلند تابستان 1400
 
اگر در تعطيلات تابستاني با تور در تايلند سفر مي كنيد، مهم است كه بدانيد مزيت تور در تايلند اين است كه ارزان تر هستند و از نظر فني تفاوتي با تور استاندارد ندارند. مثلا تور تايلند در روزهاي عادي سال نرخ هاي متفاوتي دارد كه بر اساس نوع امكانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و.اين شامل هزينه هاي متفاوتي است، اما همان تورB هاي نسبتا گران در تايلند، زماني كه در پيشنهاد تور تايلند گنجانده مي شود، به عنوان تور هاي ارزان لحظه آخري در تايلند با همان امكانات اما نيمي از قيمت به مسافران ارائه مي شود. بنابراين، اگر هوشمندانه عمل كنيد، مي توانيد بهترين معاملات را در تور تايلند در زمان مناسب خريداري يا رزرو كنيد.
قيمت پرواز تايلند در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ در طول فصل در تايلند با باران هاي موسمي همراه است و به دليل گرماي هوا با محيطي كاملا زشت مواجه مي شويد. بنابراين نمي توان از ورزش هاي آبي استفاده كرد. اما اين فصل بهترين فصل براي خريد در تايلند است و نرخ تور در تايلند ارزان ترين است. يكي از پرطرفدارترين پروازها از ايران به كشورهاي خارجي به مقصد تايلند است و با توجه به نزديك شدن به تعطيلات تابستاني، درخواست رزرو بليط و هتل در اين كشور روز به روز از سوي ايرانيان افزايش مي يابد تا روزهاي تعطيل خود را سپري كنند. جزاير اين كشور زيبا
ضمناً هواپيماهايي كه در پروازهاي ايران به تايلند استفاده مي شوند معمولاً ايرباس 310 يا 340 هستند و تنها پرواز مستقيم از ايران با هواپيمايي ماهان است و بقيه ايرلاين هاي خارجي 1 توقف نسبت به ايرلاين دارند. انتخاب هاي شما انجام شده است.همچنين به دليل نوسانات ارز، نمي‌توانيم يك قيمت براي پرواز تايلند به شما بدهيم، اما براي مشاهده قيمت بليط هواپيما تايلند، كشور مبدا و مقصد (تايلند) و تاريخ مورد نظر را در كادر جستجو انتخاب كنيد. ، بنابراين همه پروازها مطابق با نيازهاي شما هستند. به شما نشان داده خواهد شد. همچنين مي توانيد با استفاده از گزينه هاي سمت راست صفحه، نوع پرواز، ايرلاين مورد نظر و محدوده قيمت را مشخص كنيد، سپس بليط پرواز تايلند را انتخاب و خريداري كنيد.
 
قيمت پرواز به تايلند در تابستان تور
بهترين زمان براي خريد تور در تابستان تايلند 1402 با توجه به اينكه ويزاي تايلند يك ويزاي فرودگاهي است و براي دريافت ويزاي تور نياز به مدت زمان خاصي ندارد، مي توانيد ۱۰ روز قبل از تاريخ سفر، تور تايلند تابستاني خود را خريداري كنيد. اما چيزي كه هيچ كس نمي تواند به شما بگويد اين است كه در "فصل هاي بالا" تايلند، بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري بپردازيد، زيرا هر چه به زمان سفر نزديك تر مي شويد. مسافرت كردن ، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد و بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد.بهترين زمان براي خريد تايلند در تابستان تور
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور تايلند 1402 چيست؟ صخره نوردي و غواصيصخره نوردي و غواصي يكي از فعاليت هاي هيجان انگيز در تايلند است كه طرفداران زيادي دارد. در اين فصل اين ورزش و تفريح ​​جذاب به اوج خود مي رسد و با توجه به گرم شدن هوا افراد زيادي از آن استقبال مي كنند و اگر مي خواهيد اين تفريح ​​مهيج را تجربه كنيد مي توانيد بهترين خاطره سفر خود را ثبت كنيد. شما همچنين مي توانيد اين تفريح ​​جذاب را در اطراف كرابي و جزيره پوكت تجربه كنيد.
 
رفتينگ پوكترفتينگ يكي از تفريحات تابستاني كشور است كه در سال هاي اخير علاقه مندان زيادي را در بين گردشگران خارجي به خود جلب كرده است. معروف ترين رفتينگ در تايلند، رفتينگ پوكت است كه اكثر گردشگران در طول سفر خود با تور تابستان 1402 تايلند آن را تجربه مي كنند. قايق سواري هر هفته در شهرهاي مختلف تايلند برگزار مي شود و در اين تفريح ​​مي توانيد در آب هاي مواج و متلاطم با استفاده از قايق براي افراد زيادي قايق سواري كنيد كه بسيار لذت بخش است.
 
بهترين تفريحات تايلند در تابستان 1400
 
بانجي جامپينگحتما بارها نام بانجي جامپ را شنيده ايد.اين ورزش ورزشي است كه مي تواند شما را به اوج هيجان و لذت برساند. يكي از جذاب ترين نكات اين ورزش در تايلند اين است كه مي توانيد آن را با دو نفر انجام دهيد. اين را هم بگوييم كه بانجي جامپينگ در تايلند با امنيت كامل براي مسافران انجام مي شود و نيازي به نگراني در مورد ايمني آنها نيست.
 
تورB گيبوناگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه عاشق تجربه پرواز هستند، اين مكان براي شما طراحي و ساخته شده است و در اين مجموعه تور Gibbon Pattaya هيجاني را تجربه خواهيد كرد كه شايد هرگز در زندگيتان تكرار نشود.
 
نحوه رزرو تور تايلند
 پناهگاه حقيقت پاتاياSanctuary of Truth Pattaya ساختماني عظيم در شهر پاتايا است كه تلفيقي از معماري سنتي و مدرن تايلندي است كه در كنار دريا ساخته شده است. ساختمان معبد از كنده كاري هاي چوب ساج ساخته شده و زيبايي چشمگير و خيره كننده اي به معبد بخشيده است. خانه حقيقت يكي از جاذبه هاي شهر پاتايا تايلند است كه تركيبي از كاخ و معبد را در ساختار خود دارد.
نحوه رزرو تور تايلند در تابستان 1402 شما علاقمندان به رزرو يا خريد تور در تايلند مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد.براي خريد پيشنهاد تور Thailand Summer 1402 دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست، يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق خود را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان ستاره گذاري فيلترها وجود دارد. اعمال امتياز مسافر در هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي ارائه مي شود. با انتخاب هر يك از اين موارد، به مرحله نهايي رزرو سفر تور خود هدايت خواهيد شد.
سفر با تور در تابستان تايلند 1402 يكي از جذاب ترين برنامه هاي سفر براي ايرانيان در سال هاي اخير است و اين مقصد جذاب بهترين انتخاب براي تعطيلات در فصل جذاب تابستان محسوب مي شود. آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته را در اختيار شما قرار داده است تا در هر زماني از شبانه روز با تور اين مقصد را رزرو كنيد. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را وارد كنيد تا تمام تور موجود به اين شهر ديدني نشان داده شود.در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/thailand/summer

نظرتان را بنویسید