تور تابستان گرجستان

تور تابستان گرجستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور گرجستان تابستان 1402
 امسال سالي پر از اميد و اتفاقات هيجان انگيز خواهد بود و شما مي توانيد تور گرجستان تابستان 1402 را متفاوت تر از هر سال تجربه كنيد؛. چرا كه سالي كه گذشت سال بسيار سختي براي همه افراد در كل جهان بود، ضمنا ويروس كرونا مانع سفرهاي تفريحي و كاري شد و هم كسب و كارهايي كه از طريق گردشگري درآمد داشتند متحمل ضررهاي زيادي شدند و هم گردشگران از اين بيماري فراگير دچار ناراحتي و خستگي شده اند، چرا كه سفر برايشان مقدور نيست. البته با شروع سال جديد و كم شدن شيوع اين بيماري و بازشدن مرزهاي خارجي خوشبختانه سفرهاي تفريحي با رعايت پرتكل هاي بهداشتي شروع شده است. در ادامه شما علاقه مندان اگر مي‌ خواهيد يك سفر خارجي بدون ويزا و ارزان داشته باشيد، گرجستان يكي از بهترين مقاصد گردشگري است.تورگرجستان تابستان 1400
 
با توجه به اينكه شما براي خريد تور گرجستان نياز به اخذ ويزا توريستي نداريد و تنها بايد پاسپورت خود را با خود به همراه بريد و مهمتر اينكه فصل تابستان از آن جهت بهترين زمان براي خريد تور گرجستان تابستان 1402 است كه گرجستان به دليل موقعيت جغرافيايي عالي تابستاني خنك و معتدل را تجربه مي كند و علاوه بر آن مي ‌توان تور گرجستان را يكي از ارزان‌ ترين و عاليترين تورهاي خارجي نزديك به كشورمان مي باشد.
اين روزها اگر داريد براي تعطيلات تابستاني برنامه ريزي مي كنيد مهمه كه بدانيد بهترين زمان سفر به گرجستان در فصل تابستان در نيمه دوم شهريور ماه است؛. در اين زمان هوا كمي خنك ‌تر شده و تعطيلات اين ماه، فرصت مناسبي را براي سفر به گرجستان در اين بازه زماني به شما مي دهد.
ضمنا در خصوص قيمت تور گرجستان تابستان 1402 بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه در فصل تابستان قيمت تور گرجستان به نسبت بالاتر از ساير فصول سال مي شود و علاوه بر آب و هوا مطبوع گرجستان در اين فصل جذاب، به دليل وجود تعطيلات تابستاني مسافران زيادي راهي اين مقصد ميشوند و در نتيجه تعداد متقاضيان تور گرجستان در اين تعطيلات به نسبت رو به افزايش ميرود و همين موضوع باعث بالا رفتن نرخ تور گرجستان تابستان خواهد شد. زيرا با بالا رفتن تقاضا براي خريد اين تور مسافرتي، ظرفيت اغلب پروازها و هتل‌ هاي تفليس و باتومي تكميل و پر مي شود.
اما سوال خيلي از شما مسافران اين است كه دليل اختلاف قيمت تورهاي مشابه در همان فصل دقيقا چيست؟ برخي از تورهاي تفليس يا تورهاي باتومي در يك زمان امكان دارد قيمت متفاوتي باهم داشته باشند و آژانس هاي هواپيمايي انتخاب هاي متفاوتي را به شما ارائه كنند كه اين تفاوت قيمت مي‌ تواند به دليل استفاده از ايرلاين‌ ها و يا هتل ‌هاي مختلف باشد.خريد تور تابستان گرجستان
قيمت پرواز به گرجستان در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟داشتن اطلاعات كاربردي قبل از خريد بليط هواپيما از تهران به تفليس قبل از اطلاع از قيمت پرواز گرجستان حائز اهميت است.فاصله پرواز بين تهران و تفليس 891 كيلومتر است و مدت زمان پرواز بين تهران و تفليس معمولا 1 ساعت است. و نيم. بيشتر خطوط هوايي ايران مانند ماهان، قشم اير و ايران اير پروازهاي مستقيم تهران به تفليس دارند. همچنين در بيشتر موارد شما يك پرواز چارتر ارزان به گرجستان پيدا خواهيد كرد، اما چارتر هميشه ارزان نيست و بستگي به هواپيماي چارتر دارد. به عنوان مثال اگر پرواز چارتر درجه يك باشد، قيمت چارتر بالا خواهد بود و بليط چارتر در زمان اوج سفر ارزان نيست.
توجه داشته باشيد كه براي تور گرجستان، خطوط هوايي تابان (حدود 730000)، قشم اير (حدود 750000)، قطر ايرويز (حدود 5،100،000) و تركيش ايرلاينز (حدود 4،900،000) محبوبيت خاصي دارند، اما خطوط هوايي خارجي با بيش از 8 برابر بيشتر از خطوط هوايي داخلي پيشنهاد مي كنند. بليط گرجستان بنابراين انتخاب خطوط هوايي داخلي مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.قيمت پرواز به گرجستان تابستان 1400
بهترين زمان براي خريد تور در گرجستان، تابستان 1402 از آنجايي كه فصل تابستان شلوغ ترين فصل گرجستان است، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر، تور گرجستان تابستان 1402 را خريداري كنيد. اما پيشنهاد نامي گشت به شما اين است كه شما مسافران عزيز از 10 تا 14 روز قبل از تاريخ سفر، تور گرجستاني خود را رزرو يا خريداري كنيد.
اما نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد و شايد از چند نفر شنيده باشيد، اين است كه در «فصل هاي بالا» بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري پرداخت كنيد، زيرا هر چقدر به زمان سفر نزديك مي شويد، البته قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد. بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد تا از هزينه هاي بالاي سفر جلوگيري كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور در گرجستان تابستان 1400 است
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور گرجستان چيست؟ خوب، تابستان از راه مي رسد و كساني كه علاقه مند به فعاليت هاي هيجان انگيز تابستاني هستند، براي اين فصل هيجان انگيز و هيجان انگيز برنامه ريزي مي كنند.گرجستان با طبيعت بكر، تاريخ و فرهنگ غني خود مي تواند يكي از بهترين گزينه ها براي تجربه لذت در اين دوره زماني پر توريست باشد. مسافران و گردشگران علاوه بر بازديد از روستاهاي دورافتاده و خلوت، پياده روي در پارك هاي ملي و لذت بردن از سواحل زيباي درياي سياه، مي توانند در جشنواره هاي مختلف موسيقي بين المللي نيز شركت كنند. با اين حال، در نظر داشته باشيد كه بهتر است زمان زيادي را در گرجستان و شهرهاي تور آن سپري نكنيد، زيرا در ماه هاي جولاي و آگوست هوا در اين مقصد به شدت گرم مي شود.
در زير برخي از گزينه هاي محبوب مسافران براي گذراندن تفريحات تابستاني در گرجستان آورده شده است:
در يك جشنواره موسيقي در تفليس شركت كنيدبازديد يك روزه از گوري را از دست ندهيدبه درياچه هاي ابودلائوري برويدبرو كمپينگدر جشنواره جاز درياي سياه شركت كرددره مارتويلي را كاوش كنيداز ورزش‌هاي هيجان‌انگيز مانند چتربازي، پاراگلايدر و قايق راني در آب‌هاي خشن در گرجستان لذت ببريد.از جشنواره موسيقي الكترونيك در آناكليا ديدن كنيدسفر به روستاهاي سرسبز و بكر سوانتي و توشتي 
بهترين تفريح ​​تابستاني در تور گرجستان
نحوه رزرو تور تابستان 1402 گرجستان علاقه مندان به رزرو و يا خريد تور در گرجستان مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند.براي خريد تور در گرجستان دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست، يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق خود را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان ستاره گذاري فيلترها وجود دارد. اعمال امتياز مسافر در هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي ارائه مي شود. با انتخاب هر يك از اين موارد، به مرحله نهايي رزرو سفر تور خود هدايت خواهيد شد.
سفر به گرجستان در سال هاي اخير يكي از جذاب ترين برنامه هاي سفر براي ايرانيان است و اين مقصد جذاب بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات در ايران محسوب مي شود. آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/georgia/summer

نظرتان را بنویسید