تور تابستان اروپا

تور تابستان اروپا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور تابستان اروپايي 1402
 اگر با تور اروپا تابستان 1402 سفر مي كنيد، بايد بدانيد كه سفر با گروه تور به اروپا بيش از هر زمان ديگري براي شما هزينه خواهد داشت. دليل گراني تابستان تور در اروپا نسبت به ساير فصول سال، قيمت بليط هواپيما و شب هاي هتلEE است. البته تقاضا و حجم بالاي مسافراني كه در اين مدت به اروپا سفر مي كنند در افزايش هزينه ها تاثيرگذار است. اما اگر قصد داريد در تابستان ارزانتر يا با قيمتي مشابه ساير فصول به اروپا سفر كنيد، بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد، ابتدا سعي كنيد به تنهايي سفر كنيد و بليط هاي خود را از 2 تا 3 ماه قبل رزرو كنيد. جاذبه ها، استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي مانند مترو يا اتوبوس و هتل ها و هاستل هاي 3 ستاره بهترين و ارزان ترين گزينه ها محسوب مي شوند و اگر هتل شما خارج از شهر باشد حدود 5 درصد كمتر از قيمت هتل شما است.تورE اروپا تابستان 1400
 
در ادامه مسافران تور، تابستان 1402 اروپايي همواره نماينده اكثر كانديدهاي سفر خارجي تور است و حتي دماي بالا و رطوبت بالاي اروپا در اين فصل نمي تواند اين كشورها را از گردشگر و تور خالي كند.معمولا برنامه هايي كه براي تور در سراسر اروپا در نظر گرفته مي شود، برنامه هاي سفر به گونه اي است كه علاوه بر ديدن تمام زيبايي ها و مناظر فوق العاده اروپا، زمان را تلف نكرده و از شهرهاي مناسب براي تعطيلات تابستاني ديدن كنيد.
در اين دوره زماني سواحل بارسلونا اسپانيا، دوچرخه سواري در آمستردام، مناطق شمالي ايتاليا مانند رم و فلورانس و فرانسه مناطق مناسبي براي تور در اروپا هستند.
 
قيمت تور اروپا تابستان 1400
 
در مورد اخذ ويزاي اروپا نيز بايد بدانيد كه اكثر خانواده ها در تابستان راحتتر براي ويزا اقدام مي كنند. از آنجايي كه مدارس براي تابستان تعطيل هستند و زمان خوبي براي تور و سفرهاي خانوادگي در نظر گرفته مي شود. خوشبختانه شرايط اخذ ويزا در گروه تابستاني تورs نسبت به ساير ايام سال راحت تر است.
در ضمن اگر مي خواهيد براي تور هاي تابستاني اروپا اقدام كنيد حتما از يك يا دو ماه قبل از سفارت وقت بگيريد و با برنامه ريزي لازم و آسودگي خاطر برنامه سفر خود را براي اين دوره تنظيم كنيد. يعني بليط و هتل خود را به عنوان يك رزرو مطمئن يا موقت براي يكي از ماه هاي تابستان بگيريد و همچنين به ياد داشته باشيد كه تعداد روزهاي زيادي را رزرو نكنيد، به خصوص اگر براي اولين بار براي ويزاي شينگن درخواست مي كنيد، يك هفته اي. برنامه يا در نهايت 10 روز وقت بگذاريد و به سفارت بفرستيد.همچنين موضوعي كه هميشه ذهن مسافران را به هيجان مي آورد، سوال قيمت تور اروپا تابستان 1402 است، ابتدا بايد بدانيد كه ارزان ترين تور تركيبي در اروپا 9 روز ديگر و در 3 شهر، قيمت برگزار مي شود. كه پايه آن از 800 يورو شروع مي شود. همچنين بالاترين قيمت تور در اروپا براي 12 روز و 4 شهر است كه پيش بيني مي شود از 1800 يورو شروع شود و در نهايت به دليل نوسانات دلار و پروازها نمي توانيم يك قيمت بدهيم اما در كل قيمت تور اروپا تابستان 1402، به پرواز چهار Fakتور، هتل، ويزا و همچنين نرخ دلار بستگي دارد.
پيشنهاد تور اروپا تابستان 1402 بدون شك همه ما نام تور آخرين لحظه اروپا يا تور Europe 1402 را بارها شنيده ايم، در واقع تور ارائه شده توسط اروپا تورB ناميده مي شود كه ميانگين ارزش در نظر گرفته شده براي اعمال تور كامل نيست و شركت هاي هواپيمايي براي جلوگيري از ضرر و زيان، مجبور مي شوند. براي ارائه قيمت با تخفيف قابل توجه به متقاضيان كه در اين صورت قيمت تور اروپا در اين شرايط به شدت كاهش مي يابد يا خطوط هوايي تور اروپا تعداد صندلي هاي محدودي خواهند داشت كه در اين صورت بايد قيمت بليط ارزان را نيز به شما ارائه دهند. براي اروپا، اين 2 چيز مهم در آخرين لحظه تور اروپا ناميده مي شود.پيشنهاد تابستاني تور اروپا معمولاً در آژانس هايي كه اپراتور مستقيم تور اروپا هستند و همچنين زمان سفر و شرايط آب و هوايي انجام و ارائه مي شود. اين امر تاثير زيادي بر روي كاربرد و قيمت تور هاي اروپا خواهد داشت و البته با توجه به اينكه براي سفر با تور هاي اروپايي بايد ويزاي شينگن دريافت كنيد، بنابراين اين تور ها براي همه مسافران نيست و فقط افرادي مي توانند از آن دسته از تورB بهره مند شوند كه داراي تورB هستند. ويزا، شينگن در دست آنهاست.
 
پيشنهاد تورE اروپا تابستان 1400
گونه هاي تور در اروپا تابستان 1402 را بشناسيد شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه منظور از تور اروپا چيست؟ تور اروپا تابستان 1402 تور ناميده مي شود كه در مقاصد مختلف اروپايي در طول دوره تابستان برگزار مي شود. تور هاي اروپايي به طور كلي به دو نوع تور هاي منفرد يا تركيبي دسته بندي مي شوند، در حالت اول فقط يك كشور هدف سفر است، اما در تورB هاي اروپايي تركيبي از چندين كشور بازديد مي شود. علاوه بر اين، تور در اروپا از نظر كشور مقصد كاملاً متفاوت است، هر مقصد اروپايي داراي جاذبه هاي متفاوتي براي يكديگر است و به همين دليل در هر يك از كشورهاي اروپايي تور هاي متفاوتي برگزار مي شود كه مورد استقبال مسافران از متنوع ترين آنها قرار مي گيرد. مي توانيد يكي از آنها را به دلخواه نگه داريد.انواع تورE اروپا تابستان 1400
 
در ادامه گروه مسافرتي نامي گشت به منظور افزايش انتخاب مسافران خود علاوه بر انجام تور به صورت تكي به كشورهاي فرانسه، سوئيس، ايتاليا، اسپانيا، اتريش و ...، تور تركيبي را نيز به تمامي كشورهاي اروپايي انجام مي دهد. شما اين فرصت را داريد كه در يك سفر حداقل از 2 تا 7 كشور شينگن به راحتي بازديد كنيد.
مهم است بدانيد كه كوتاه ترين تور نامي گشت اروپا 2 روز و طولاني ترين تور در اروپا 29 روز است. علاوه بر اين، تور هاي تركيبي اروپايي معمولا بيشتر در بهار و تابستان برگزار مي شود و در فصول سرد سال، بيشتر مقاصد تور به صورت يك كشور ارائه مي شود و تور تركيبي "فرانسه، اسپانيا و ايتاليا" يكي از بهترين مقصدها است. تور تركيبي محبوب و محبوب از سري نامي گشت. علاوه بر اين، تور هاي 21 روزه، 24 روزه، 27 روزه و 29 روزه از محبوب ترين تور در اروپا هستند.
قيمت پروازهاي اروپايي در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ ابتدا اجازه دهيد اطلاعاتي در مورد پروازهاي اروپايي به شما بدهيم. مدت زمان پرواز مستقيم تهران به اروپا حدود 5 تا 5:30 ساعت در مسير و 4:30 تا 5 ساعت در برگشت است كه بستگي به شرايط آب و هوايي و مقصد مورد نظر دارد.البته در پروازهاي غير مستقيم مانند تركيه بايد حداقل 3 تا 5 ساعت به اين زمان ترانزيت در فرودگاه كشور متصل اضافه كنيد. سپس قيمت بليط هواپيما تهران به شهرهاي كشورهاي اروپايي با پرواز مستقيم به عوامل مختلفي بستگي دارد.
قبل از خريد بليط هواپيما به شهرها و كشورهاي اروپايي بايد ابتدا قيمت پرواز اروپايي به شهر مورد نظر را با بعد مسافت آن در نظر بگيريد و در مرحله بعد تاريخ رفت و برگشت، نوع هواپيما و ايرلاين را در نظر بگيريد و در نهايت كلاس پروازي كه از كلاس اكونومي به كلاس بيزينس و فرست كلاس انتخاب خواهيد كرد مي تواند كاملاً متفاوت باشد. همچنين براي مشاهده قيمت و خريد و رزرو بليط كشورهاي اروپايي مي توانيد به قسمت خريد آنلاين بليط هواپيمايي نامي گشت در صفحه اصلي اين وب سايت مراجعه كرده و با وارد كردن اطلاعات لازم در مورد پرواز مورد نظر خود را پيدا كنيد. قيمت واقعي و هزينه بليط اروپا را مشخص كنيد.
 
قيمت پرواز تابستاني اروپا 1400
بهترين زمان براي خريد تور اروپا تابستان 1402 در مورد بهترين زمان خريد تور در اروپا تابستان 1402 بايد بگوييم كه بستگي به كشور مقصد شما دارد.مثلا براي خريد تور در فرانسه بهتر است حدود 30 تا 45 روز قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهيد. به دليل اين بازه زماني، شما بايد حدود 7 روز براي زمان سفارت، تحويل مدارك و اثر انگشت و 21 روز براي پاسخ در نظر بگيريد.
در زير، اگر قصد خريد تور در ايتاليا در تعطيلات تابستاني داريد، بهتر است تور خود را براي سفر حدود 45 تا 60 روز قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد، زيرا زمان سفارت ايتاليا معمولا 10 تا 20 روز پس از ارسال است. برنامه توزيع خواهد شد، بنابراين پيشنهاد مي كنيم حداقل 30 روز قبل از تاريخ سفر براي خريد با مشاوران نامي گشت تماس بگيريد تا با خيال راحت سفري فراموش نشدني و آرامش بخش را تجربه كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور اروپا تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور اروپا چيست؟ گردشگري در كوه هاي آلپاولين كاري كه هر تورist بايد در اروپا انجام دهد پياده روي در كوه هاي آلپ است. كوه هاي زيباي آلپ يكي از منحصربفردترين و در دسترس ترين كوه هاي جهان براي تورist ها هستند كه قلمرو فرانسه، سوئيس، اتريش، ايتاليا و اسلووني (و همچنين آلمان) را در بر مي گيرد.همچنين براي علاقه مندان، گردشگري در سطح جهاني ارائه مي شود. .مهم نيست قصد شما چيست، اما نگاه كردن به مراتع سرسبز كه در آن مي توانيد گاو، گوسفند و درياچه را از نقطه اي به نقطه ديگر يا بالا رفتن از قله و غيره ببينيد. كوه هاي آلپ در تابستان اروپايي تور بايد از آن ديدن كرد.
 بهترين تفريح ​​اروپا در تابستان 1400
بازديد از بهترين موزه هاي جهانبازديد از موزه ها يكي از گزينه هاي عالي و هيجان انگيز در ليست ما است. بدون شك مي توانيد بسياري از بزرگترين موزه هاي جهان را در اروپا بيابيد. موزه هايي مانند لوور پاريس، هرميتاژ در سن پترزبورگ و موزه پرادو در مادريد در نوع خود واقعاً پديده هاي شگفت انگيزي هستند. موزه هاي اروپايي به اين تعداد محدود محدود نمي شوند و بسياري از موزه هاي ديگر در اروپا وجود دارند كه در بين بسياري از كشورهاي مختلف اروپايي پراكنده شده اند و در واقع در اروپا هر كشور حداقل يك موزه دارد كه قطعا ارزش بازديد و وقت گذاشتن را دارد.
 
تجربه حمام آفتاب و ورزش هاي آبي در جزيره يونانياگر مي خواهيد تعطيلات تابستاني در ساحل داشته باشيد، هيچ مكاني بهتر از جزاير يوناني خيره كننده براي آفتاب گرفتن در اروپا وجود ندارد.براي تعطيلات ساحلي مي توانيد جزايري مانند Sanتورini، رودس و كرت را انتخاب كنيد، اما پيشنهاد مي كنيم حتماً از يكي از جزاير كمتر شناخته شده يونان ديدن كنيد و اوقات خوشي را سپري كنيد.
 
آفتاب گرفتن، ورزش هاي آبي
تور كانال آبي آمستردام هلندكانال هاي آمستردام به عنوان يكي از جذاب ترين مكان هاي دنيا به حساب مي آيند، درست در امتداد اين كانال هاي معروف مي توانيد رديفي از خانه ها، درختان و حصارهاي هلندي را مشاهده كنيد كه ده ها دوچرخه روي آن ها تكيه داده اند. كارهاي زيادي براي انجام دادن در آمستردام وجود دارد، اما يكي از چيزهايي كه بايد تجربه كنيد پيوستن به تور در سفر با قايق از طريق كانال هاي آبي آمستردام است.
 
تماشاي شفق شمالي در سوئدپيشنهاد بعدي نامي گشت براي شما در تور اروپايي تماشاي شفق شمالي در سوئد است. در حالي كه روشنايي بازارهاي كريسمس در اروپاي غربي و مركزي قطعا در نوع خود منحصر به فرد و لذت بخش است، شفق شمالي در سوئد يكي از جاذبه هاي منحصر به فرد و كميابي است كه بايد در برنامه خود بگنجانيد. در اطراف دايره قطب شمال يكي از بهترين مكان هاي جهان براي ديدن اين پديده طبيعي جادويي است.تماشاي شفق شمالي در سوئد
 از جاذبه هاي منطقه Cinco Terre ايتاليا لذت ببريدCinque Terre يك ميراث جهاني يونسكو و يك پارك ملي جذاب است. اين منطقه Cinco Terre يا "پنج سرزمين" ناميده مي شود زيرا از 5 روستاي منحصر به فرد تشكيل شده است كه بر روي صخره هاي صخره اي مشرف به خط ساحلي معروف Riviera واقع شده اند. اين پنج روستا به نام هاي Vernazza، Corniglia، Manarola، Riomaggiore و Monterosso هستند و هر كدام داراي جاذبه ها و ديدني هاي شگفت انگيزي هستند.
 نحوه رزرو تور اروپا در تابستان 1402 شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور اروپا هستيد، مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان، سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد تور European Summer 1402 دو راه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست، يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.فقط كافيه
در قسمت بسته مسافرتي سايت، تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان اعمال فيلتر براي تعداد ستاره هتل، امتياز مسافران به هتل، نوع اقامت، مبلغ، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب ايرلاين ارائه شده است كه با انتخاب هر يك از آنها به مرحله نهايي رزرو سفر تور خود هدايت خواهيد شد.
سفر به اين مقاصد فوق العاده اروپايي يكي از جذاب ترين برنامه هاي سفر ايرانيان در سال هاي اخير بوده است و اين تور هاي جذاب بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات در خارج از كشور محسوب مي شوند. آژانس نامي گشت سيستم رزرواسيون 24 ساعته براي رزرو بليط سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است، فقط بايد زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد، بنابراين تمام تور موجود به اين مقاصد. براي شما نمايش داده خواهد شد. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت آماده پاسخگويي به شما در هر ساعت از شبانه روز مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/europe/summer

مطلب قبلی
تور شیراز
نظرتان را بنویسید