تور تابستان هند

تور تابستان هند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور هند تابستان 1402 
هند، كشوري كه نامش با فرهنگ، تاريخ و معنويت آميخته شده است. تور هند تابستان 1402 بهترين فرصت براي ديدن سرزمين يوگا، شطرنج، باليوود و امپراتوري هاي باستاني و شگفت زده شدن است. سرزميني سرزنده كه جاذبه هاي بي پايان و طبيعت بكر آن هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند. هند با قرار گرفتن در قسمت جنوبي آسيا، آب و هواي تقريبا معتدلي را در تمام فصول سال تجربه مي كند. به همين دليل شما اين امكان را داريد كه در هر زماني از سال به اين كشور سفر كنيد.اين مقصد رنگارنگ و جذاب در فصل تابستان گرم و مرطوب است و در پاييز و زمستان داراي آب و هواي معتدل و خنك بر خلاف اكثر نقاط جهان است، به همين دليل تور هند در نيمه دوم سال كمي گرانتر از فصول ديگر ارائه مي شود. سال . اما با توجه به دو فاكتور تورB، زمان و قيمت تور، فصل تابستان ارزان ترين زمان براي سفر به هند در نظر گرفته مي شود و با تابستان 1402 تور هند، هر منطقه اي از هند كه قصد سفر به آن را داشته باشيد، شگفتي هاي خود را خواهد داشت. شما در زير در ميان محبوب ترين شهرهاي تور در هند، آگرا، جيپور، گوا، كشمير، دهلي، واراناس (بنارا) هستند.تورIndian تابستان 1400
 
تور هند تابستان 1402 معمولا به صورت گروهي برگزار مي شود و براي سفر به هند بايد براي ويزاي تور هند اقدام كنيد و درخواست ويزاي شما در عرض 7 روز كاري پاسخ داده مي شود و اين ويزا 30 روز اعتبار خواهد داشت. توجه داشته باشيد كه معمولا در سال تور هند تفاوت قيمت قابل توجهي وجود ندارد، پيشنهاد ما اين است كه در هتل هاي 3 ستاره هتل هند اقامت نكنيد! از آنجايي كه كيفيت مناسبي ندارند و اواخر ارديبهشت تا پايان شهريور به عنوان ارزان ترين زمان سفر به هند شناخته مي شود و همچنين در اين مدت شهرهاي دهلي، آگرا و جيپور بيش از هر زمان ديگري خلوت مي شوند و هزينه اقامت نيز در اين مدت هزينه مي شود. در هند هتل نيز به شدت در حال سقوط است.
لازم به ذكر است كه قيمت تور در هند در تابستان 1402 بر اساس قيمت پروازهاي داخلي (قشم اير، ايران اير و ماهان) و پروازهاي خارجي (اير اينديا، جت ايرويز، اينديگو و غيره) تا كشور و قيمت هتل در هند رزرو شده است. بسيار متفاوت و متغير است و همچنين دو نوع تورB وجود دارد كه تاثير زيادي در هزينه سفر تورB در هند دارد.تعداد روزهاي تور و فصلي كه به آن مقصد سفر مي كنيد مي تواند نرخ تور شما را تغيير دهد و در بالاي اين صفحه قيمت هاي متفاوتي را براي سفر تور در آن كشور در اختيار شما قرار مي دهيم. با توجه به بودجه خود بهترين را انتخاب كنيد.
ضمنا نحوه تعيين قيمت هتل در هند بر اساس نرخ دلار محاسبه مي شود و در حال حاضر تنها ايرلاين ماهان پرواز مستقيم به هند دارد و هيچ پرواز غير مستقيمي در اين مسير وجود ندارد و در نهايت لازم است بدانيد كه قيمت تور در هند از 310 دلار + قيمت بليط شروع مي شود.
 
قيمت تور تابستان گرجستان
پيشنهاد تور هند تابستان 1402 پيشنهاد لحظه آخري تور هند يا تور هند تابستان 1402 عباراتي هستند كه ممكن است در طول تعطيلات تابستاني زياد شنيده باشيد. اين تور ها به عنوان تورB هاي ارزان در هند در اين بازه زماني فروخته مي شوند و قيمت آنها گاهي حتي تا 50% كاهش مي يابد. همچنين يكي از مزاياي لحظه آخري تور به هند، مخصوصا براي تابستان، ارزان بودن آنهاست، از طرفي معايب آن اين است كه ممكن است چندين ساعت پس از خريد تور مورد نظر، پرواز كنيد و مجبور باشيد حداقل 2 تا 3 ساعت با چمدان خود در فرودگاه باشيد.بنابراين پيشنهاد نامي گشت اين است كه در مورد آن بسيار هوشمندانه و منطقي عمل كنيد. لازم به ذكر است كه اكثر مسافران ايراني از نقاط مختلف مايل به سفر با پيشنهاد تور در هند هستند. تور هند لحظه آخري از تهران و تبريز يا تور هند لحظه آخري از شيراز نيز انجام مي شود كه در اين موارد قيمت تور هند با نقاط مختلف كشور متفاوت خواهد بود.
 
پيشنهاد تورIIndia Summer 1400
قيمت پرواز به هند در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ ابتدا بايد اطلاعات مهمي در مورد پرواز به هند داشته باشيد. فروش بليط هواپيما به مقصد هند از تهران توسط خطوط هوايي ماهان، اير عربيا، عمان اير، قطر ايرويز، امارات، تركيش، آئروفلوت، اوكراين و كويت. و همچنين براي پرواز مستقيم به دهلي هند مي توانيد بليط خود را براي روزهاي شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه رزرو و خريداري كنيد، مدت زماني كه در پرواز هستيد بدون احتساب مسائل حسابداري 3 ساعت و 50 ساعت دقيقه است.
خوب همانطور كه مي دانيد قيمت بليط هواپيما در يك مسير مشخص تحت تأثير عوامل مختلفي مانند نوع كلاس پروازي، شركت هواپيمايي ارائه دهنده بليط و ... است.است؛. بنابراين براي خريد بليط ارزان پرواز دهلي بهتر است به جاي اينكه از ابتدا ارزان ترين بليط دهلي را جستجو كنيد، بليط ها را با همان شرايط مقايسه كنيد! به ياد داشته باشيد كه ارزان ترين بليط هواپيما به دهلي لزوما و هميشه بهترين بليط هواپيما براي سفر شما نيست.
پس تمام راحتي و شرايط پرواز را در نظر بگيريد و سپس با توجه به بودجه و سليقه خود بليط ارزان پرواز دهلي را رزرو و خريداري كنيد.
 
هزينه پروازهاي تابستاني به هند 1400 مي باشد
بهترين زمان براي خريد تور هند تابستان 1402 با توجه به اينكه ويزاي هند به دو صورت فرودگاهي و ليبلي صادر مي شود و دريافت ويزاي تور زمان زيادي نمي برد، پس از درخواست پاسخگويي به درخواست ويزاي هند تنها به ۷ روز كاري زمان نياز داريد. همچنين، اين ويزا 30 روز اعتبار دارد، بنابراين مي توانيد هند خود را 10 روز قبل از تاريخ سفر تور تابستان 1402 رزرو يا خريداري كنيد.
اما چيزي كه هيچ كس نمي تواند به شما بگويد اين است كه در "فصل هاي بالا" مالزي، بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري بپردازيد، زيرا هر چه به زمان نزديكتر مي شويد. براي مسافرت ، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد و بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد.بهترين زمان براي خريد هند تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور هند چيست؟ پارك تفريحي Wonderla در بنگلور  پارك تفريحي واندرلا كه در بنگلور هند واقع شده است، در فاصله 1000 كيلومتري بمبئي قرار دارد و به عنوان يكي از جذاب ترين شهربازي هاي اين مقصد شناخته مي شود. اين شهربازي داراي يك بخش سرگرمي ويژه براي كودكان است كه جداي از آنها بيش از 60 بازي مختلف براي هر گروه سني وجود دارد كه برخي از آنها سرسره آبي و برخي وسايل بازي هيجان انگيز هستند كه هر كدام سطح خاصي از هيجان را دارند. اين كاري است كه براي شما انجام مي دهد. توجه داشته باشيد كه Wonderla India شعبه هاي ديگري در كوچي و حيدرآباد دارد. همچنين بدانيد كه پارك موضوعي Wonderla India همه روزه از ساعت 10 صبح تا عصر باز است و پس از آن بسته مي شود.
 بهترين سرگرمي تورI هند تابستان 1400
مردانه با كوه هاي پوشيده از درخت مانالي يكي از مكان هاي شگفت انگيز هند كه گزينه اي عالي براي تعطيلات تابستاني است، مانالي نام دارد. در اين منطقه مي‌توان دره‌هاي خنكي را ديد كه رودخانه‌هايي از ميان آن‌ها مي‌گذرند و كوه‌هايي پر از درختان سبز و بكر.همچنين اين منطقه حتي در فصل تابستان نيز داراي آب و هواي سرد و خنك است كه به همين دليل اكثر مسافران اين جاذبه هاي تابستاني را در هند براي گذراندن تعطيلات انتخاب مي كنند و اين جاذبه گردشگري در 546 كيلومتري دهلي قرار دارد.
 منطقه انگليسي شيملا و شيملا شيملا يكي از آن مناطق در هند است كه حس انگليسي دارد و در قديم ييلاق انگليسي ها در هند به شمار مي رفت. عموم مردم شيملا را آخرين ايستگاه شمالي هند مي دانند كه يكي از جاذبه هاي تابستاني هند است. اگر به اين مكان سفر كنيد، تلفيقي از تاريخ و جاذبه هاي بكر و چشم انداز شگفت انگيز با آب و هواي خوب را همزمان خواهيد ديد و در انتهاي جاده شيملا، 360 كيلومتر با دهلي فاصله دارد.
 شيملا و هند منطقه اي انگليسي در تابستان 1400
لداخ، سكوت مطلق طبيعت لداخ آرزوي هر دوچرخه سوار و كوهنوردي است كه يك بار در تپه ها و كوه هاي لاداخ سوار شود و تمام هيجان را تجربه كند. جايي است كه آسمان آبي با درياچه هاي آرام برخورد مي كند و منظره اي رويايي خلق مي كند.كوه هاي قهوه اي و خاكي بين اين دو قرار گرفته اند و اگر به اين منطقه سفر كنيد نه تنها از خنكاي جاذبه هاي تابستاني هند لذت خواهيد برد، بلكه مكان هاي جالب ديگري نيز در انتظار شما هستند. نزديك ترين شهر به لاداخ دهلي است كه با جاده هاي پر پيچ و خم 1300 كيلومتر با آن فاصله دارد.
 
جزيره گوا گوا يكي از مهم‌ترين و بي‌بي‌بي‌بي‌ترين شهرهاي هند است و در واقع ويترين توريستي اين كشور است زيرا از آن به عنوان يكي از زيباترين و تميزترين شهرهاي اين كشور پهناور نام برده مي‌شود و طبيعت گوا با تپه‌هاي سرسبز تا رودخانه‌هاي خروشان با آن. مزارع برنج و نخل بسياري از درختان و ديگر درختان گرمسيري مناظر بكر و چشم نوازي را خلق كرده اند. همچنين وسيع ترين سواحل و مراكز تفريحي ساحلي هند در گوا قرار دارند. اين شهر سالانه پذيراي صدها هزار گردشگر داخلي و خارجي است.
لازم است بدانيد كه غذاهاي گوا كه يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر به گوا است، بسيار معروف است و آميزه اي از غذاهاي پرتغالي، هند جنوبي و غذاهاي غربي است، اما به دليل حضور مداوم گردشگران، انواع غذاها غذاها در همه جاي شهر در دسترس شما هستند.
 جزيره گوا در هند در تابستان 1400
 پارك آبي Kingdom Water در بمبئي اگر گرماي سوزان بمبئي در تابستان شما را آزار مي دهد، پارك آبي كينگدام يك گزينه عالي و مناسب را به شما پيشنهاد مي كند.اين پارك به عنوان بزرگترين پارك آبي در آسيا شناخته مي شود، پس براي ورود به چنين پارك بزرگي پر از شادي، هيجان و خنكي آماده شويد. علاوه بر اين، اگر به بالاي سرسره آبي ۷ طبقه كه مخصوص بزرگسالان است صعود كنيد، با سرعت ۴۰ مايل در ساعت به پايين خواهيد رفت و اوج هيجان را تجربه خواهيد كرد.
به راستي مي توانيد در ميان فواره هاي مختلف قدم بزنيد و در گوشه اي از ساحل خنك از استراحت لذت ببريد و در سوي ديگر پارك زير باران آبپاش ها با آهنگ هاي شاد به تفريح ​​بپردازيد. در عين حال مكان ويژه اي براي بازي كودكان در نظر گرفته شده است كه در آن مي توانند از فعاليت هاي مختلف و لذت بخش زيادي لذت ببرند.
نحوه رزرو تور هند تابستان 1402 كساني از شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور هند هستيد مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد تور هند دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.كافي است در قسمت بسته مسافرتي سايت، تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان جستجو وجود دارد. فيلترهاي تعداد ستاره را اعمال كنيد امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به مرحله نهايي هدايت خواهيد شد. رزرو سفر تور خود را
آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به آن مقصد براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/india/summer

نظرتان را بنویسید