امکان پذیر شدن اخذ دیپلم ایرانی برای دانش آموزان خارجی

امکان پذیر شدن اخذ دیپلم ایرانی برای دانش آموزان خارجی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد : طبق توافق با شورای عالی آموزش و پرورش ، امکان اخذ دیپلم برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور فراهم شد .



غلامرضا کریمی، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ، از قطعی شدن ضوابط و شرایط امکان اخذ دیپلم ایرانی برای دانش آموزان خارج از کشور خبر داد و گفت: مدرسه مجازی ایرانیان را در خارج از کشور راه اندازی کردیم تا در کنار مدارس، آموزش از راه دور در شرایط کرونایی برای این افراد فراهم شود.

او ادامه داد : ایرانیانی که در خارج از کشور هستند و برای مدتی در ایران تحصیل نمی‌کنند، امکان حضور در این مدارس را دارند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور بیان کرد: در این مدارس، ایرانیان مقیم خارج از کشور و محصل در مدارس غیر ایرانی می‌توانند همزمان با تحصیل در مدارس خارجی، دیپلم ایرانی هم بگیرند.

کریمی تصریح کرد: دانش آموزان ساکن خارج از کشور می‌توانند در هر نقطه دنیا با مراجعه به سایت irsmp.com ثبت نام به طور مجازی را برای اخذ دیپلم انجام دهد.

او بیان کرد: دانش آموزان متقاضی برای اخذ دیپلم می‌توانند با گذراندن پنج درس انتخابی در مدارس ایرانی این دیپلم را دریافت کنند، ضمن اینکه این دیپلم، مازاد بر دیپلمی است که در مدرسه می‌توانند دریافت کنند.



منبع : امکان پذیر شدن اخذ دیپلم ایرانی برای دانش آموزان خارجی
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mogr
نظرتان را بنویسید