اختلالات ورود بر برخی سایتها را چگونه برطرف کنیم؟

اختلالات ورود بر برخی سایتها را چگونه برطرف کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

چرا سایت پادا باز نمیشه
اختلال در سایت پادا ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که کاربران سامانه را برای اموری همچون پیش ثبت نام ، دریافت کارنامه ، مشاهده نمره ، دریافت کارت ورود به جلسه و …با مشکل مواجه کند. اگر شما هم این سوال را دارید که چرا سامانه پادا بالا نمیاد ، ابتدا باید بررسی کنید که علت این موضوع از گوشی یا کامیپوتر شما که با آن وارد سایت پادا شده اید نیست و اگر با یکی از روش های زیر ، همچنان دسترسی به سامانه را ندارید توصیه می شود از طریق ارتباط با کارشناسان ما پیگیری های لازم را انجام دهید.

اینترنت ضعیف
اکثر دانش آموزان به دلیل داشتن اینترنت ضعیف در ورود به سایت پادا با اختلال مواجه می شوند. بنابراین از اتصال اینترنت دستگاه خود مطمئن شوید و مجددا برای ورود به سامانه امتحان کنید. اگر با گوشی تلفن همراه وارد سایت پادا شده اید ، به مدت 2 دقیقه گوشی تلفن همراه خود را در حالت پرواز قرار دهید و سپس اینترنت را روشن کرده و وارد سایت شوید.

خاموش کردن فیلتر شکن
سایت پادا یک سایت ایرانی است و فقط آی پی کاربران ایرانی را شناسایی می کند. شما با استفاده از فیلترش ک ن دارای آی پی خارج از ایران هستید و در نتیجه نمی توانید وارد سامانه پادا شوید. بنابراین یکی از دلایل باز نشدن سایت پادا ، استفاده از فیلترش ک ن است. پس از خاموش کردن فیلترش ک ن حدود 2 دقیقه صبر کنید و مجددا وارد سامانه شوید.

چرا سایت پادا باز نمیشه | تعداد کاربران زیاد
در سامانه پادا خدمات مختلفی همچون پیش ثبت نام اینترنتی ، کارنامه ، کارت ورود به جلسه ، اعتراض به نمرات و … ارائه می شود که دانش آموزان تمام مدارس سراسر کشور می بایست برای اموری همچون موارد مذکور به این سامانه مراجعه کنند. آنلاین بودن تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان در سایت پادا باعث کندی سایت و در نتیجه از دسترس خارج شدن می شود. در این مواقع لازم است که چند دقیقه بعد برای ورود به سایت اقدام کنید.

چرا سامانه پادا بالا نمیاد | عوض کردن مرورگر
اگر از مرورگر کروم برای ورود به سایت پادا استفاده می کنید ولی نمی توانید وارد این سامانه شوید ، مرورگر خود را به فایرفاکس عوض کنید و با این مرورگر نیز ورود به سایت را امتحان کنید. اگر با عوض کردن مرورگر خطای سایت پادا رفع نشد ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بستن تمام برنامه های در حال اجرا دقیقه
اگر حین استفاده از سامانه پادا از چند برنامه دیگر در گوشی به صورت همزمان استفاده می کنید ، تمام برنامه های فعال را ببندید و مجدد وارد سایت شوید.

پر بودن حافظه مرورگر علت باز نشدن سایت پادا
یکی دیگر از دلایل اینکه چرا سایت پادا باز نمیشه ، پر بودن حافظه مرورگر گوشی است. کش مرورگر گوشی تلفن همراه خود را پاکسازی کنید و دوباره برای ورود به سایت پادا اقدام نمایید.

چرا سایت پادا باز نمیشه | بروزرسانی سامانه
چرا سایت پادا باز نمیشه

سامانه پادا یک سایت تازه طراحی شده است که برای تکمیل شدن و ارائه خدمات بهتر و بیشتر نیاز به بروزرسانی های منظم دارد. این سامانه در زمان های بروزرسانی از دسترس خارج می شود و کاربران نمی توانند از خدمات آن استفاده کنند. بنابراین اگر دسترسی به سایت ندارید حداقل یک ساعت صبر کرده و مجددا امتحان کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2j71
نظرتان را بنویسید