بیشتر درباره اختلالات سامانه الکترونیک دانش آموزی بدانید

بیشتر درباره اختلالات سامانه الکترونیک دانش آموزی بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

چرا سایت پادا باز نمیشه
اختلال در سایت پادا ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که کاربران سامانه را برای اموری همچون پیش ثبت نام ، دریافت کارنامه ، مشاهده نمره ، دریافت کارت ورود به جلسه و …با مشکل مواجه کند. اگر شما هم این سوال را دارید که چرا سامانه پادا بالا نمیاد ، ابتدا باید بررسی کنید که علت این موضوع از گوشی یا کامیپوتر شما که با آن وارد سایت پادا شده اید نیست و اگر با یکی از روش های زیر ، همچنان دسترسی به سامانه را ندارید توصیه می شود از طریق ارتباط با کارشناسان ما پیگیری های لازم را انجام دهید.

اینترنت ضعیف
اکثر دانش آموزان به دلیل داشتن اینترنت ضعیف در ورود به سایت پادا با اختلال مواجه می شوند. بنابراین از اتصال اینترنت دستگاه خود مطمئن شوید و مجددا برای ورود به سامانه امتحان کنید. اگر با گوشی تلفن همراه وارد سایت پادا شده اید ، به مدت 2 دقیقه گوشی تلفن همراه خود را در حالت پرواز قرار دهید و سپس اینترنت را روشن کرده و وارد سایت شوید.

خاموش کردن فیلتر شکن
سایت پادا یک سایت ایرانی است و فقط آی پی کاربران ایرانی را شناسایی می کند. شما با استفاده از فیلترش ک ن دارای آی پی خارج از ایران هستید و در نتیجه نمی توانید وارد سامانه پادا شوید. بنابراین یکی از دلایل باز نشدن سایت پادا ، استفاده از فیلترش ک ن است. پس از خاموش کردن فیلترش ک ن حدود 2 دقیقه صبر کنید و مجددا وارد سامانه شوید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2j71
نظرتان را بنویسید