دانستنی هایی که در داستان کودکانه وجود دارد

دانستنی هایی که در داستان کودکانه وجود دارد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

ماجرای داستان کودکانه برای کودکان به اندازه ی دوران کودکی است که کودکان پشت سر گذاشته اند. هر داستان کودکانه لحظه ای از خردسالی و مدرسه تا بزرگسالی است. داستان کودکانه بهترین پاسخ ها را برای سوالات کودکان دارد و بهترین همدم ومونس برای لحظات کودکی کودکان است. یک داستان کودکانه می تواند ایرانگردی باشد و یا جهانگردی، می تواند سفر به اعماق زمین باشد و یا سفر به کهکشان ها. برای کودکان دانستنی هایی که در داستان کودکانه وجود دارد بیش از مسافرت و یا مدرسه جذاب است خصوصاً اگر بدانند این دانستنی ها مربوط به معمایی در گذشته است که با پیشرفت تکنولوژی حل شده اند. 

سفر به مرکز زمین با داستان کودکانه

یکی از معروف ترین داستان کودکانه که جنبه علمی دارد و زمانی نگاشته شده است که به اندازه امروز اطلاعاتی از زمین وجود نداشته، سفر به مرکز زمین است. این داستان زیبا با نویسندگی ژول ورن از جمله داستان کودکانه های علمی و تخیلی و همراه با ماجراجویی است که در قالب انیمیشن نیز تولید شده است. داستان سفر به مرکز زمین حقایقی را درباره درون کره زمین همراه با وقایعی غیر واقعی بیان می کند که برای کودکان جالب است. این داستان کودکانه زیبا که در سال های گذشته یکی از بهترین داستان ها حتی برای بزرگسالان بوده است، منشاء کشف بسیاری از حقایقی است که درباره کره زمین و اعماق آن در زمینه زمین شناسی وجود دارد .

آشنایی با شهر و کشورها با داستان

برای شناخت شهرها، مردم کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ جوامع می توان سفری کوتاه با داستان انجام داد. در داستان شخصیت های داستان برای نقطه ای جهان هستند و یا در کشور ما در منطقه ای از سرزمین ما زندگی می کنند. این شخصیت های داستان، زبانی دارند، فرهنگی دارند، آداب و رسومی دارند و در نهایت  در جایی هستند که صنایع دستی و سوغات محلی دارند. همه این ها را می توان از داستان کودکانه ای که می خوانیم بفهمیم. داستان سفری به گذشته هم است و با خواندن آن می توان از تاریخچه شهر و کشورها مطلع شد به طوری که شاید آثاری از نقاطی در جهان که دیگر وجود ندارند پیدا نکنیم اما بتوانیم همراه با داستانی که می خوانیم آن را در ذهن خود تجسم کنیم. 

دانلود داستان کودکانه

داستان کودکانه در گذشته بیشتر به صورت کتاب نوشته می شده است که در برخی مواقع به دلیل محبوبیت مورد توجه فیلمسازان نیز قرار گرفته و در قالب فیلم و یا انیمیشن تهیه شده است. همین داستان کودکانه ها امروزه در فضای مجازی نیز وجود دارد و مانند هر دانلود ساده ای که برای لالایی و یا قصه انجام می دهیم می توانیم آن ها را نیز دانلود کنیم. دانلود لالایی به دلیل استفاده زیاد لالایی برای کودکان قبل از خواب بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار می گیرد. داستان کودکانه را نیز می توان به راحتی دانلود و به جای لالایی قبل از خواب کودکان برای آنها پخش نمود که در ادامه به مفید آن برای کودکان می پردازیم.

فایده شنیدن داستان کودکانه قبل از خواب

قبل از خواب ذهن کودکان امکان دریافت اطلاعات جدید را دارد. این اطلاعات با خوابیدن کودک در ذهن او تثبیت می شوند و ماندگاری بالایی را پیدا می کنند. وقتی دانستنی های زیادی قبل از خواب و تنها با خواندن داستان کودکانه در ذهن کودکان وارد می شود خیلی بیشتر از خواندن همان دانستنی ها در طول روز در حافظه کودکان باقی می ماند. به همین دلیل با توجه به قابلیتی که ذهن در این زمان و قبل از خواب دارد، خواندن یک داستان کودکانه بیش از دانلود لالایی و خواندن آن برای کودکان سودمند خواهد بود.

لینک مرجع voolak.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOOR
نظرتان را بنویسید