درمان سریع سرماخوردگی و گلودرد در تابستان

درمان سریع سرماخوردگی و گلودرد در تابستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
رها احمدی
سرماخوردگی در تابستان همان علائمی را دارد که در فصل زمستان ایجاد می شود. بروز سردرد و اسهال در فصل تابستان همراه با بیماری سرماخوردگی می تواند کلافه کننده باشد. به طور کلی بیماری های عفونی ممکن است در تمام فصول سال ایجاد شود اما در ماه های سرد شایع تر هستند. تفاوت اصلی بین سرماخوردگی در تابستان و زمستان تنها در چگونگی بروز بیماری است.

از آنجا که سرماخوردگی در ماه های تابستان کمتر اتفاق می افتد، اکثر افراد در فصل تابستان، مراقبت کمتری در مورد ابتلا به سرماخوردگی انجام می دهند. بنابراین پیشگیری از سرماخوردگی در طول سال بسیار مهم است ، حتی زمانی که خورشید در وسط آسمان بوده و هوا کاملا گرم باشد باید مراقبت های لازم انجام شود. مهم ترین اقدامات احتیاطی این است که دست های خود را به طور مرتب بشویید و از لیوان یا وسایل شخصی دیگران استفاده نکنید.

علت سرماخوردگی چیست؟
تابستان زمان مناسبی برای تفریحات تابستانی، شنا کردن و سفر کردن است و نسبت به فصل سرما آب و هوای مطبوع تری دارد. اما در فصل تابستان هم ممکن است دچار بیماری هایی شوید که معمولا در فصل سرما بیشتر شایع است. یکی از این بیماری ها، سرماخوردگی است. برخی افراد هم در فصل تابستان دچار آلرژی فصلی می شوند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rmNk
نظرتان را بنویسید