تور تابستان استانبول

تور تابستان استانبول
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور استانبول تابستان 1402 استانبول پايتخت فرهنگي تركيه است كه براي قرن ها پايتخت امپراتوري هاي مختلف بوده است، اما اين شهر زيبا بيشتر شهرت خود را مديون امپراتوري قدرتمند عثماني است. شهر استانبول علاوه بر ديدني هاي تاريخي، به لطف تنگه بسفر و مرز با قاره اروپا، طبيعتي بسيار جذاب، سرسبز و زيبا دارد.
همه اين حقايق طبيعي و تاريخي استانبول را به مقصدي جذاب براي گردشگران از سراسر جهان تبديل كرده است.استانبول در تمام فصول سال طرفداران خود را دارد اما تابستان فصلي است كه هميشه براي مسافران ايراني محبوبيت خاصي دارد. در اين مدت هميشه روزهاي شلوغ و توريستي وجود دارد.
از آنجايي كه اين زمان از سال به عنوان «فصل پربازديد» در نظر گرفته مي شود، يعني در اين ايام قيمت بليت ها كمي گران مي شود. در نتيجه بيشتر مسافراني كه به اين مقصد تفريحي و تفريحي سفر مي كنند، بيشتر به قصد خريد و شركت در جشنواره هاي خريد تابستاني استانبول مي روند.
اما تابستان گذشته بر خلاف تصور همگان، ورق برگشت و تابستان سال گذشته كه ويروس كرونا تنها تور در جهان بود، مرزها را بست و برنامه هاي همه مسافران تابستاني را بهم ريخت.تور استانبول تابستان 1400
 
خوشبختانه تابستان امسال وضعيت بهتر شد و مرز تركيه به روي گردشگران علاقه مند باز شد و شما عزيزان مي توانيد با سفر با تور استانبول در تابستان 1402 حسرت هاي خود را جبران كنيد.
به احتمال زياد با فروكش شدن تب كرونا در تابستان 1402، استانبول بدون شك به يكي از شلوغ ترين مقاصد گردشگري در تابستان 1402 تبديل خواهد شد و مسافران ايراني غمگين خواهند شد. چرا كه استانبول اولين مقصد و جذاب براي مسافران تابستاني تور محسوب مي شود و تابستان به روزهاي تور معروف است و دليل آن گراني اين فصل است.
سوال اصلي اين است كه چگونه مي توان قيمت تور در تابستان استانبول را تعيين كرد. خب سوال اكثر مسافران ايراني اين خواهد بود كه قيمت تور در استانبول در تابستان 1402 چقدر خواهد بود؟ بايد به شما عزيزان بگوييم كه قيمت پكيج پرواز در استانبول به قيمت بليط رفت و برگشت و نوع ايرلاين انتخابي شما (داخلي-خارجي) و همچنين قيمت اقامتي كه انتخاب مي كنيد بستگي دارد. نرخ ارز
همچنين لازم به ذكر است كه قيمت بليط استانبول در تابستان حدود 2 ميليون تومان و بيشتر تخمين زده مي شود و در ضمن هر چه محل سكونت شما به مركز شهر نزديكتر باشد هزينه اقامت و هزينه اقامت شما بيشتر خواهد بود. هرچه از مركز شهر دورتر باشد، گرانتر خواهد بود. هزينه اقامت شما كمتر خواهد بود و مهمتر از آن، انتخاب هتل با 3 و 4 ستاره منطقي تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.تور آفري استانبول تابستان 1402 خوبي معاملات تابستاني در استانبول اين است كه ارزان تر و راحت تر هستند و از نظر فني تفاوتي با استاندارد تور ندارند، اما گزينه هاي وسوسه انگيزي هستند. به عنوان مثال پكيج هاي تور استابنول در روزهاي عادي سال با توجه به نوع امكانات، قيمت هاي متفاوتي دارند، مانند رزرو 5 ستاره هتل و شامل هزينه هاي متفاوتي خواهد بود.
اما اين تور نسبتا گران، زماني كه شامل پيشنهاد لحظه آخري استانبول مي شود، به عنوان بسته هاي لحظه آخري مقرون به صرفه با همان امكانات اما با نصف قيمت ارائه مي شود.
بنابراين، اگر در تابستان كه فصل استانبول نيز هست عاقل هستيد، مي توانيد بهترين ارزان قيمت تور استانبول تابستان 1402 را در زمان مناسب خريداري يا رزرو كنيد. بهترين راه حلي كه مي توانيم براي تور ارزان در استانبول در تابستان 1402 ارائه دهيم اين است كه بليط رفت و برگشت خود را 3 يا 4 ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد.
در اين صورت براي خريد بليط هواپيما استانبول كمترين قيمت ممكن را پرداخت خواهيد كرد. براي رزرو هتل، حتي زماني كه به استانبول رسيديد، مي توانيد محل اقامت خود را مشخص كنيد.لازم به ذكر است كه خدمات تابستاني تور استانبول كه توسط آژانس هاي مختلف ارائه مي شود به روش هاي مختلفي به مسافران ارائه مي شود كه البته اين موضوع به سود متفاوت آژانس هاي مختلف نيز بستگي دارد.
فرض كنيد در تابستان تور در استانبول، بليط پرواز رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره با صبحانه و ترانسفر فرودگاهي به شما پيشنهاد مي شود. موجود در بسته پروازي ديگر به استانبول، خدمات بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهي دو طرفه، ليدر فارسي زبان، راهنماي محلي، پرداخت هزينه خروج و... تقديم شما مي شود.بنابراين قيمت اين حتما از قبلي بالاتر خواهد بود.
 
پيشنهاد تور استانبول تابستان 1400
قيمت پرواز به استانبول در تابستان 1402 تور چقدر است؟ اوايل بهار مخصوصاً با شروع تابستان، دوره «هيجان» براي خريد است، يعني در اين ايام قيمت بليط گرانتر مي شود و هتل نيز قيمت رزرو را تا حدي افزايش مي دهد. و اين افزايش هزينه ها به دليل مشكل عرضه و تقاضا مي باشد.در تابستان هواي استانبول نسبتا گرم مي شود و به دليل سختي هوا تا حدودي شبيه هواي شمال كشورمان در تابستان مي شود.
در روزهاي بايرام، آب و هواي استانبول مساعد و عالي است و احياي زمين اين شهر را تماشايي تر مي كند. بهترين گزينه بهار و اواخر تابستان است، زيرا در اين دوره ها قيمت پرواز به استانبول افزايش مي يابد.
اين بر هزينه هاي شما تأثير مي گذارد. خب پيشنهاد نامي گشت به شما عزيزان اين است كه در "فصل هاي بالا" استانبول بهتر است بليط هواپيما استانبول را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري پرداخت كنيد.
قيمت بليط استانبول در تابستان حدود 3.5 ميليون تومان برآورد شده است.
 
قيمت پرواز به استانبول در تابستان تور
بهترين زمان براي خريد تور تابستان 1402 استانبول است پيشنهاد نامي گشت به شما اين است كه مسافران تور تابستان 1402 استانبول 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنند.
اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و شايد از افراد معدودي شنيده باشيد اين است كه در «فصل بالا» بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري پرداخت كنيد، زيرا در هر چه به زمان سفر نزديكتر مي شويد، البته قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد.بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد تا از هزينه هاي بالاي سفر جلوگيري كنيد.
بهترين مدت اقامت براي تور در استانبول در تابستان 1402 چقدر است؟ تور در استانبول از ساعت 15:00 تا 20:00 در محدوده هاي مختلف برگزار مي شود. اما همه چيز به سليقه، بودجه و برنامه سفر شما بستگي دارد. به نظر ما مقرون به صرفه ترين اقامت براي شما 4 شب است.
اما اگر ترجيح مي دهيد تمام مراكز ديدني استانبول را ببينيد و فرهنگ زيباي اين شهر را كشف كنيداگرچه بسياري از گردشگران ايراني در اين فصل به استانبول سفر مي كنند، اما جمعيت آنها نسبت به فصل بهار نسبتاً كمتر است. در روزهاي طولاني تابستان ساعات كاري مكان هاي گردشگري استانبول افزايش مي يابد و مي توانيد برنامه ريزي مناسب تري براي گشت و گذار در اين شهر داشته باشيد.
بدون شك هيچ چيز در روزهاي گرم و آفتابي تابستان در استانبول لذت بخش تر از قايق سواري و فعاليت هاي آبي از جمله شنا و آفتاب گرفتن نيست.
براي ورزش هاي آبي به سواحل برويد و در تنگه بسفر قايق سواري كنيد و لذت زيادي ببريد. همچنين مي توانيد از هواي خنك در شب نهايت استفاده را ببريد زيرا استانبول شب هاي پر جنب و جوش، شلوغ و زيبايي دارد و پيشنهاد مي كنيم از تفريحات شبانه در خيابان استقلال غافل نشويد.
 
آب و هواي استانبول در تابستان
بهترين مقاصد گردشگري در تور استانبول تابستان 1402 كجا هستند؟ بزرگترين شهر اين كشور استانبول است و اين شهر با فرهنگ و جذابيت منحصر به فرد خود يكي از بزرگترين شهرهاي تركيه و البته محبوب ترين شهر تركيه است. استانبول تنها شهر بزرگ جهان است كه در دو قاره واقع شده است.استانبول يكي از مقاصد گردشگري تركيه است كه سالانه گردشگران زيادي از سراسر جهان به ويژه ايران به اين شهر سفر مي كنند و وجود جاذبه هاي متنوع استانبول باعث شده تا گردشگران انتخاب هاي زيادي داشته باشند.
پيشنهاد مي كنيم از كل اين شهر بزرگ و زيبا ديدن كنيد و از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري استانبول مانند: مسجد اياصوفيه - كاخ توپكاپي - مسجد سلطان احمد - آب انبار باسيليكا - برج گالاتا - موزه باستان شناسي استانبول - كاخ دولمه باغچه - مسجد سليمانيه - ديدن كنيد. مسجد رستم پاشا - موزه هنرهاي مدرن استانبول - موزه هنرهاي تركي و اسلامي استانبول - قلعه يديكوله استانبول - موزه پرا استانبول - اسكودار استانبول - قلعه روملي حصار - بسفر و در برنامه سفر خود قرار دهيد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/istanbul/summer

نظرتان را بنویسید